Ο Γιάννης Μπουρνέλης, εμβληματική μορφή των ελληνικών αναψυκτηρίων, βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή The 2Night Show, όπου μίλησε για την πολυετή του πορεία στη showbiz, την υποκριτική, αλλά και το τραγούδι. Μέσα από τις αφηγήσεις του, ξεδίπλωσε άγνωστες ιστορίες από τον ελληνικό κινηματογράφο και τις συνεργασίες του με σπουδαίες προσωπικότητες.
Ο Γιάννης Μπουρνέλης θυμήθηκε την εποχή που ζούσε στο Πλωμάρι και εργαζόταν στη συγκομιδή ελιών. Η αγάπη του για τον κινηματογράφο ξεκίνησε όταν είδε την ταινία «Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο»: «Την είχα δει 10 φορές και είχα μάθει τους ρόλους απέξω. Είχα μια ικανότητα να μιμούμαι τις φωνές των ανθρώπων», είπε χαρακτηριστικά.
Όταν αποφάσισε να ακολουθήσει την υποκριτική, μετακόμισε στην Αθήνα και απευθύνθηκε σε έναν θείο του, εκφράζοντας την επιθυμία του να γίνει ηθοποιός. «Δούλευα τότε στις οικοδομές! Αλλά δεν ησύχαζα. Έδωσα εξετάσεις στο Εθνικό Θέατρο και πέρασα», αποκάλυψε.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Γιάννης Μπουρνέλης μίλησε για μερικές από τις πιο εμβληματικές μορφές του ελληνικού κινηματογράφου, αποκαλύπτοντας άγνωστες στιγμές από τη ζωή και τον χαρακτήρα τους.
«Η Αλίκη είχε ένα στήθος και το σήκωνε προς τα πάνω. Μια μέρα, μου λέει: “Μπουρνέλη, τα βυζιά μου κοιτάς;”», ανέφερε, τονίζοντας πως η Βουγιουκλάκη είχε μια αμεσότητα που αντανακλούσε και στον κινηματογραφικό της χαρακτήρα.
Η Ρένα Βλαχοπούλου, όπως είπε, ήταν «αυθεντική, ήταν αυτή που έβλεπες. Ό,τι έπαιζε ήταν!». Μάλιστα, θυμήθηκε ένα περιστατικό που του είχε προκαλέσει έκπληξη: «Με χτύπησε μια φορά και έβγαλα αίμα», αποκάλυψε, τονίζοντας πως η ενέργεια και ο αυθορμητισμός της έκαναν κάθε σκηνή μοναδική.
Ο Γιάννης Μπουρνέλης περιέγραψε τον Νίκο Ρίζο ως «αυθόρμητο, ωραίο και γλυκό», ενώ για τον Βασίλη Αυλωνίτη τόνισε πως ήταν «ίδιος με τον κινηματογράφο».
Η στιχουργός Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου ήταν, σύμφωνα με τον Μπουρνέλη, «ροκ», ενώ θυμήθηκε ένα χαρακτηριστικό περιστατικό όταν φορούσε ένα καπέλο με διακοσμητικά στοιχεία:
«Περπατούσε στο Μεταξουργείο, εκεί που συχνάζουν οι μάγκες. Ένας της φώναξε “μανδάμ” και όταν γύρισε να ρωτήσει “τι θέλετε κύριε;”, της είπε: “Να σας χ@σω το καπέλο”», ανέφερε γελώντας.
Παράλληλα, αποκάλυψε πως η Παπαγιαννοπούλου έδινε κρυφά τραγούδια, παρά το συμβόλαιό της με τη Columbia, που της απαγόρευε να πουλάει τη δουλειά της σε άλλους.
Για τον Κώστα Βουτσά, ο Μπουρνέλης ανέφερε πως ήταν «ταλέντο, έτσι όπως τον έβλεπες στην οθόνη, έτσι ήταν και στην πραγματικότητα».
Η Μάρθα Καραγιάννη είχε έντονη παρουσία στις περιοδείες, όπου, όπως αποκάλυψε, «την παίρναμε στις “αρπαχτές” και χόρευε τσιφτετέλι».
Τέλος, για τη Ζωή Λάσκαρη, θυμήθηκε μια έξοδο με τον Τόλη Βοσκόπουλο στη Φωκίωνος Νέγρη: «Μου λέει ο Τόλης: “Άργησες και η Ζωίτσα πεινάει, πρέπει να τρώμε νωρίς”», σημειώνοντας ότι ο Βοσκόπουλος ήταν γενναιόδωρος και πάντα φρόντιζε να τους κάνει το τραπέζι.