Συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην εκπομπή «Στούντιο 4» παραχώρησε το απόγευμα της Παρασκευής (21/2) ο Νίκος Βουρλιώτης.
Αρχικά, αναφέρθηκε στα παιδικά του χρόνια άλλα και τα πρώτα του χρόνια στη μουσική: «Όλα ξεκινούν από την καρδιά και το μυαλό, όταν αυτά συναντιόνται και όταν ξεκινά η ανάγκη να εκφραστείς και να πεις πράγματα και εντάξει παίζει πάρα πολύ σημαντικό ρόλο το γεγονός ότι εγώ προέρχομαι θεωρητικά από μία μικρή γειτονιά η οποία θεωρείται “outsider” και αυτό είναι μία πρόκληση από μόνο του. Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος. Για το μοναδικό πράγμα που είσαι σίγουρος είναι ο εαυτός σου, ότι ξέρεις εγώ έχω τη διάθεση να το κάνω και θα το κάνω(…) Δεν μου απαγόρευσε κανείς να ερωτευτώ. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς μου που μου επέτρεψαν να εκφραστώ και δεν με καταπίεσαν ποτέ. Θα ήταν μεγάλη μου παράληψη να μην μνημονεύσω τον παππού μου τον Αβραάμ τον καραγκιοζοπαίχτη, εγώ μεγάλωσα μέσα στο θέατρο σκιών, πράγμα το οποίο σημαίνει για μένα ότι γαλουχήθηκα με μία νοοτροπία καλλιτεχνική πολύ πολύ νωρίς».
Έπειτα μίλησε για την οικογένεια του και πως αντέδρασαν όταν τον άκουσαν πρώτη φορά: «Οι γονείς μου άκουσαν τη μουσική μου πολύ μετά. Ο παππούς μου ήταν αυτός που την άκουσε. Οι γονείς μου είδαν ξαφνικά ότι είμαι γνωστός. Εγώ ασχολήθηκα ως Dj αρχικά και στη συνέχεια δισκογράφησα(…) Πρώτη φορά που με άκουσαν οι γονείς μου αισθάνθηκαν αμηχανία».
Ταυτόχρονα εξήγησε ότι τα πρώτα του χρόνια οι εργοδότες μου δυσανασχετούσαν όταν με αναγνώριζαν οι πελάτες: «Όταν έκανα τον πρώτο μου δίσκο οι μάνατζερ και οι εργοδότες μου ξεκίνησαν να δυσανασχετούν με τον κόσμο ο οποίος ερχόταν και μου έλεγε: σε ξέρω, δώσε μου ένα αυτόγραφό ή υπέγραφα αυτόγραφα ή υπέγραψέ μου τον δίσκο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο…Αυτό δημιούργησε περίεργο κλίμα, περίεργες αντιδράσεις από τους συναδέλφους και κυρίως από τους ανθρώπους που σας περιέγραψα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά που υπέγραφα έναν δίσκο και μου έλεγε ο υπεύθυνος: τελείωσες με τις υπογραφές; Πάρε τη σκούπα και ρίξε ένα σκούπισμα απ’ έξω στο πεζοδρόμιο που είναι για να προσγειωθείς στην πραγματικότητα γιατί είσαι εδώ και δουλεύεις και η δουλειά σου είναι άλλη…».
Επίσης για τη συνεργασία του με τον Βλάσση Μπονάτσο και την Άλκηστη Πρωτοψάλτη: «Ο Βλάσσης εκείνη την εποχή έκανε τα “Άλλα κόλπα” αν θυμάστε, έκανε μία εκπομπή που έκανε 80 % τηλεθέαση, πολύ πολύ δημοφιλής νομίζω ήταν λίγο μετά το χωρισμό του από την Αλίκη ή παράλληλα με τη σχέση του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη οπότε καταλαβαίνετε για τι μέγεθος μιλάμε και κάνουμε τη διασκευή και υπάρχει από τη δισκογραφική η ιδέα να τραγουδήσει ο Βλάσσης. Δεν είχε τραγουδήσει ποτέ το “Γαρύφαλλε” το τραγούδησε μόνο με τους “Goin’ Through” . (…) Βρήκα το τηλέφωνο του μέσω του Κραουνάκη και τον έπαιρνα στο σταθερό. Άφηνα κάθε μέρα μήνυμα στον τηλεφωνητή. Μετά από κάποιους μήνες αποφασίζω να παίξω το ντεμό του τραγουδιού στον τηλεφωνητή του. Δουλεύω στο Μικρολίμανο σε ένα μπαρ και κάποια στιγμή κατά τη μία η ώρα με παίρνει ο πατέρας μου στο σταθερό του μαγαζιού και μου λέει σε πήρε κάποιος Βλάσσης στο σπίτι 1 η ώρα μας ξύπνησε, να σου δώσω το τηλέφωνο να τον πάρεις και του λέω το έχω το τηλέφωνο. Και τον παίρνω τηλέφωνο από το μαγαζί και μου λέει “Έλα τι γίνεται; Το κομμάτι μου αρέσει θα το τραγουδήσω” (…) Εκείνη την εποχή η Άλκηστη έκανε Broadway όταν πήγα την ιδέα στη Universal όλοι ήταν αποκλείεται, δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει αυτό το πράγμα η Άλκηστη. Παίρνω το ντέμο και πηγαίνω να τη δω τραγουδούσε με τον Κορκολή και πάω να τη δω στα καμαρίνια να πάρω αυτόγραφο μου λέει κάπου σε ξέρω της απαντώ έχουμε ένα συγκρότημα είμαστε οι “Goin’ Through” της περιγράφω και της λέω παρεμπιπτόντως έχουμε ένα τραγούδι. Λίγες μέρες μετά με παίρνει στο σταθερό κι μου λέει πότε να κάνουμε το τραγούδι, μου αρέσει».
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην επιτυχία και πως τη βιώνει: «Υπάρχει μία λεπτομέρεια που καλό είναι να την καταθέσουμε στην κουβέντα μας. Δεν αλλάζεις απαραίτητα εσύ που κάνεις την επιτυχία αλλάζει ο τρόπος που σε βλέπει ο άλλος».