More

    Youth Pass: Βήμα βήμα η διαδικασία για κουπόνι 150 ευρώ – Πού μπορείτε να το αξιοποιήσετε

    Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για την χορήγηση του Youth Pass, ενός κουπονιού 150 ευρώ σε νέους, καθώς την 1η Απριλίου αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα των αιτήσεων.

    Χέρια που μετράνε λεφτά και συγκεκριμένα χαρτονομίσματα των 50 ευρώ

    Τι ακριβώς είναι το Youth Pass και ποιους αφορά;

    Το συγκεκριμένο κουπόνι δικαιούνται άτομα 18 έως 19 ετών τα οποία είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας. Το Youth Pass, αποτελεί επιδότηση η οποία χορηγείται στους νέους μέσω ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες δραστηριότητες όπως:

    • σινεμά
    • θέατρα
    • μουσεία
    • βιβλιοπωλεία
    • συναυλίες και μουσική
    • εισιτήρια για τρένα, λεωφορεία, πλοία
    • ταξί
    • ξενοδοχεία/καταλύματα
    • ταξιδιωτικά πακέτα
    • συνδρομή σε γυμναστήριο
    • κάμπινγκ
    • ενοικίαση εξοπλισμού
    Youth Pass: Βήμα βήμα η διαδικασία για κουπόνι 150 ευρώ - Πού μπορείτε να το αξιοποιήσετε

    Youth Pass: Πού και πώς μπορώ να υποβάλλω αίτηση;

    Όλες οι αιτήσεις για το επίδομα, κατατίθενται στην πλατφόρμα: https://vouchers.gov.gr/youthpass, στην οποία οι δικαιούχοι εισέρχονται με τους κωδικούς TAXISNET. Απαραίτητη προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, είναι η εγγραφή στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).

    Επισημαίνεται πως η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά την 1η Απριλίου και ολοκληρώνεται στις 15 Μαΐου.

    Youth Pass πλατφόρμα

    Μετά την είσοδό του στην Εφαρμογή, ο δικαιούχος

    • επιλέγει το πιστωτικό ίδρυμα που επιθυμεί για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας Youth Pass 
    • καταχωρεί στα εμφανιζόμενα στο σύστημα πεδία τα στοιχεία επικοινωνίας, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου,
    • αιτείται την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση των 150 ευρώ.

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Αφού επιβεβαιωθούν τα στοιχεία επικοινωνίας, θα πρέπει η αίτηση να να υποβληθεί οριστικά. Αυτό γίνεται με το που πατηθεί το πλήκτρο «Υποβολή» στο κάτω μέρος της σελίδας της αίτησης.

    Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις της αίτησης

    1. ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
    2. ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
    3. ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
    4. ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ): Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
    5. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
    6. ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Στην περίπτωση αυτή ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
    7. ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102157518 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).
    Newsroom
    Newsroomhttps://ekozani.gr
    Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
    spot_img

    more news