Για την νέα σειρά στην οποία συμμετέχει, την ζωή του αλλά και την Έλλη Λαμπέτη μίλησε σε συνέντευξη του εφ’ όλης της ύλης ο ηθοποιός, Αντώνης Καφετζόπουλος.
Ο ηθοποιός αποκάλυψε ότι μέχρι την ηλικία των 30 ετών εργαζόταν ως ηχολήπτης και συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού. «Είναι ωραίο επάγγελμα. Γνώρισα εκεί τον Θεοδωράκη, τον Σαββόπουλο. Έκανα τον δεύτερο δίσκο της Εκδίκησης της Γυφτιάς. Τον πρώτο δίσκο των ΦΑΤΜΕ», είπε στην εκπομπή «Στούντιο 4» ο Αντώνης Καφετζόπουλος, που ανέφερε ότι συνεργάστηκε και με τον Χρήστο Νικολόπουλο.
Ο ηθοποιός είπε ότι πλέον έχει βγει στην σύνταξη εδώ και κάποια χρόνια αλλά αυτή η διαδικασία κράτησε 4 χρόνια. «Είμαι συνταξιούχος και εγώ. Η διαδικασία μέχρι να βγω στην σύνταξη κράτησε τέσσερα χρόνια. Είμαι εργαζόμενος από την εποχή που τα ένσημα έμπαιναν σε καρτέλα. Μετά περάσαμε σε κάτι πιο οργανωμένο που ήρθε το βιβλιάριο. Μετά ήρθε η ηλεκτρονική επανάσταση όπου υποτίθεται πως όλα αυτά πέρναγαν ηλεκτρονικά, αλλά δεν περνάγανε. Η μεγάλη πολυπλοκότητα είναι ότι έχω πολλά ένσημα σε πολλούς νομούς και πολλά ταμεία. Σίγουρα έχουν χαθεί αρκετά, αλλά βρέθηκε άκρη», εξήγησε ο Αντώνης Καφετζόπουλος.
«Το ρολόι μου καμιά φορά εκνευρίζεται και μιλάει»
Την ώρα της συνέντευξης το smartwatch του ηθοποιού προκάλεσε έκπληξη καθώς ξαφνικά ακούστηκε μία φωνή να μιλάει. «Το ρολόι μου καμιά φορά εκνευρίζεται και μιλάει. Θα το κλείσω τώρα για να μάθει» αναφώνησε, γελώντας, ο Αντώνης Καφετζόπουλος, ο οποίος προσπαθούσε να κλείσει το ρολόι.
«Εγώ την βρίζω καμιά φορά την Siri! Της λέω διάφορα και μου λέει, «δεν μπορώ να σας απαντήσω σε αυτό» σαν να θίγεται», είπε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος για την συγκεκριμένη με τον Αντώνη Καφετζόπουλο να απαντάει καταφατικά: «Ναι, δίνει αυτή την απάντηση την τελείως ξενέρωτη. «Δεν θα απαντήσω σε αυτό». Τι μας λες μωρέ; Σιγά… Τι εννοείς; Άντε».
«Η Έλλη Λαμπέτη δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί της»
Μάλιστα ο Αντώνης Καφετζόπουλος μίλησε και για την μεγάλη ηθοποιό, Έλλη Λαμπέτη. «Η Έλλη Λαμπέτη είναι ένας θρύλος. Νομίζω ότι σαν ηθοποιός ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της. Ήταν εξαιρετικά έξυπνη, εντός και εκτός σκηνής. Εκτός από αυτό νομίζω ότι ήταν πολύ επίμονη στη δουλειά, δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί της, ήταν τα πράγματα όπως έπρεπε να γίνουν. Ήταν σκληρή με τον εαυτό της και όταν είσαι απαιτητικός με τον εαυτό σου, είσαι και με τους άλλους. Δεν ήταν καθόλου ανασφαλής, κάθε άλλο. Η ίδια παρουσιαζόταν σαν ένα πρόσωπο εύθραυστο. Αλλά αυτό ήταν το που λέμε “πώς θα ήθελα να με βλέπουν”. Εξ ου και ο τρόπος που αντιμετώπισε το θέμα της αρρώστιας της – σε μια εποχή που δεν υπήρχαν θεραπείες και ιατρικά μέσα – ήταν ένας τρόπος πολύ σκληρού και θαρραλέου ανθρώπου. Έπαιζε χωρίς φωνητικές χορδές στην τελευταία της παράσταση», είπε ο ηθοποιός.
«Όταν ανέβηκα πρώτη φορά στην σκηνή ήμουν 30 χρόνων, αλλά μικροέδειχνα. Η Έλλη Λαμπέτη έλεγε ότι αν σε ένα έργο υπάρχει μια φράση που δεν καταλαβαίνεις για ποιο λόγο τη λες, τότε υπάρχουν δύο ενδεχόμενα. Ή δεν έχεις καταλάβει κάτι και πρέπει να φροντίσεις να το καταλάβεις πριν το πει το στόμα σου ή έχει κάνει λάθος ο συγγραφέας και πρέπει αυτή τη φράση να την κόψεις. Διάλεξε. Ουσιαστικά είναι, με άλλον τρόπο, αυτό που λέω εγώ στους νεότερους. Μην παίζετε θέατρο, δεν υπάρχει λόγος. Καταλάβετε αυτό που λέει το κείμενο και κάντε αυτό που λέει το κείμενο», σημείωσε ο Αντώνης Καφετζόπουλος.