Kόρινθος: Πολίτης με νταλκά μπήκε στο δημοτικό συμβούλιο και… τραγουδούσε Καζαντζίδη! (video)

Έχουμε δει κατά καιρούς διάφορα τραγελαφικά να συμβαίνουν στα επιμέρους δημοτικά συμβούλια ανά τη χώρα, ωστόσο αυτό που έλαβε χώρα πριν από μερικές ημέρες στην Κόρινθο, ξεπέρασε κάθε προηγούμενο.

Δεν ξέρουμε αν κρύβεται κάποια σημειολογία ή κάποιο υπονοούμενο πίσω από την επιλογή του τραγουδιού, καθώς όπως μπορείτε να ακούσετε και στο βίντεο που ακολουθεί, επέλεξε το «Υπάρχουν καλά παιδιά»,

Η πρωτότυπη παρέμβαση προκάλεσε -όπως ήταν φυσιολογικό- αμηχανία αλλά και γέλια στα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Κορίνθου, ωστόσο ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, επιχειρώντας να ανταποκριθεί στο θεσμικό του ρόλο, ζήτησε από τον άνδρα να αποχωρήσει από την αίθουσα.


Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news