Η Ντόρτμουντ χαράσσει την δική της πορεία και παίζει με τους δικούς της όρους, αντιμετωπίζοντας Netflix και αποφεύγοντας τους Άραβες επενδυτές καθώς δεν ταιριάζουν με την φιλοσοφία της. Η γερμανική ομάδα είναι μία από τις κορυφαίες της Bundesliga όμως προσπαθεί να επιβιώσει στο σύγχρονο ποδόσφαιρο των επενδυτών και των μεγάλων χορηγιών δίνοντας λόγο στους φιλάθλους της.
Ο γενικός διευθυντής, Κάρστεν Κράμερ, αρνήθηκε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο να αποδεχθεί προτάσεις εξαγοράς της ομάδας από επενδυτές από την Σαουδική Αραβία ή το Κατάρ, όπως έχουμε δει να γίνεται σε πολλές ομάδες του Ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου. «Δεν θα δεχθούμε κάτι τέτοιο. Μας ενδιαφέρει από πού προέρχονται τα χρήματα. Αποκλείω τη Σαουδική Αραβία και το Κατάρ στις τρέχουσες πολιτικές συνθήκες», σημείωσε.
Επίσης τόνισε ότι: «Η Ντόρτμουντ επικεντρώνεται στην προστασία του κανόνα 50+1, στην ενίσχυση του εθνικού ανταγωνισμό και στη επιλογή ενός κεντρικού και όχι μεμονωμένου μάρκετινγκ. Το ποδόσφαιρο πρέπει να συνεχίσει να είναι προσιτό».
Εκτός αυτού αντιτάχθηκε στο Netflix υποστηρίζοντας ότι οι συγκεκριμένες πλατφόρμες και άλλες δραστηριότητες αρχίζουν και… κερδίζουν έδαφος, με αποτέλεσμα μια μεγάλη μερίδα του κόσμου να μην ενδιαφέρεται πλέον για την παράδοση, την ιστορία και τα συναισθήματα που προσφέρει το ποδόσφαιρο.
«Το ποδόσφαιρο έχει να κάνει με τον πολιτισμό και τις τελετουργίες. Με παράδοση. Με ιστορία. Ωστόσο, πρέπει να αναπτυχθούμε. Τελικά, ο ανταγωνισμός μας δεν είναι η Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά το Netflix ή άλλη δραστηριότητα αναψυχής. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι νέες γενιές θα συνεχίσουν να ενδιαφέρονται για το ποδόσφαιρο», είπε.
Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότερες ομάδες που έχουν εξαγοραστεί από Άραβες επενδυτές ή επενδυτικές εταιρίες από τις ΗΠΑ, αυξάνουν τις τιμές των εισιτηρίων κάνοντάς τα οριακά… απρόσιτα για τον μέσο φίλαθλο. Η Ντόρτμουντ είναι ένας από τους συλλόγους που ναι μεν έχει εισιτήρια αντάξια της ιστορίας της αλλά όχι σε βαθμό που να καθιστά «απαγορευτικό» στους φιλάθλους της να την παρακολουθήσουν από κοντά.