More

    Αγοράστε πριν ξεκινήσουν οι δασμοί, καλούν σε ΗΠΑ και ΕΕ

    Πολλές εταιρείες από τις ΗΠΑ αλλά και την Ευρώπη αρχίζουν να καλούν με διαφημίσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους καταναλωτές να αγοράσουν τώρα προϊόντα, επειδή οι δασμοί που έχει υποσχεθεί να επιβάλει ο Ντόναλντ Τραμπ μπορεί να αυξήσουν σημαντικά τις τιμές από τον επόμενο μήνα.

    Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του ο Τραμπ υποσχέθηκε να επιβάλει δασμούς 60% σε όλα τα κινεζικά προϊόντα και γενικούς δασμούς από 10% έως 20% σε προϊόντα από άλλες χώρες. Την προηγούμενη εβδομάδα παρουσίασε σχέδια για επιβολή δασμών 25% στις εισαγωγές από το Μεξικό και τον Καναδά και επιπλέον 10% σε προϊόντα που προέρχονται από την Κίνα. Εάν υιοθετηθούν, αυτοί οι δασμοί θα μπορούσαν να προκαλέσουν όλεθρο στις αλυσίδες εφοδιασμού των εταιρειών και να συμπιέσουν τα περιθώρια κέρδους.

    Η Ευρωπαϊκή Ενωση στην περίπτωση επιβολής αμερικανικών δασμών και στην Ευρώπη αναμένεται να αντιδράσει άμεσα με δικούς της ανταποδοτικούς δασμούς σε προϊόντα από τις ΗΠΑ, εντείνοντας έναν εμπορικό πόλεμο. Αυτό θα οδηγούσε σε αυξήσεις τιμών για τους Ευρωπαίους σε σειρά από εισαγόμενα προϊόντα, από ποτά, όπως ουίσκι, και μοτοσικλέτες, μέχρι χυμό πορτοκαλιού.

    Προς το παρόν δεν είναι σαφές ποιοι δασμοί θα επιβληθούν και πόσο θα επηρεάσουν τις τιμές. Οι εταιρείες προχωρούν όμως σε τέτοιες διαφημιστικές εκστρατείες σε μια προσπάθεια να κερδίσουν μεγαλύτερο τζίρο, ενώ ο φόβος και η αβεβαιότητα για την οικονομία συνεχώς αυξάνονται και οι καταναλωτικές δαπάνες δείχνουν σημάδια αδυναμίας.

    Προειδοποιήσεις

    Στις ΗΠΑ η μεγάλη αλυσίδα Best Buy προειδοποίησε για χαμηλότερη ζήτηση για ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, ενώ η Kohl’s και η Target ανέφεραν χαμηλότερες πωλήσεις ενδυμάτων το τελευταίο τρίμηνο.

    Η επωνυμία ομορφιάς Jolie Skin προέτρεψε τους πελάτες στις ΗΠΑ μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να κάνουν παραγγελίες και να «κλειδώσουν» τις τρέχουσες τιμές προτού οι πιθανοί δασμοί τις αυξήσουν σύμφωνα με τη «Wall Street Journal». Η εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών ειδών και ειδών υπαίθρου Tarptent χρησιμοποίησε την επικείμενη απειλή των δασμών για να ενισχύσει τη συνεχιζόμενη προώθηση των πωλήσεών της.

    Επίσης και influencers ειδικά στο TikTok τροφοδοτούν τη φρενίτιδα του κινδύνου δασμών, προτρέποντας τους χρήστες του Διαδικτύου να αγοράσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα άμεσα. Αλλοι στην πλατφόρμα δίνουν συμβουλές για το πόσο χρόνο μπορούν να αποθηκευτούν καθημερινά είδη, όπως μακιγιάζ, σαμπουάν και τρόφιμα, βοηθώντας τους χρήστες να σχεδιάσουν τη στρατηγική τους για την αποθήκευση προϊόντων, ανέφεραν οι ίδιες πηγές.

    Premium έκδοση ΤΑ ΝΕΑ 

    Newsroom
    Newsroomhttps://ekozani.gr
    Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
    spot_img

    more news