Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακαλεί περισσότερα από 60.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις Ηνωμένες Πολιτείες, με την ανάκληση να αφορά τόσο τα μοντέλα της Volkswagen όσο και της Audi.
Η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των ΗΠΑ δήλωσε την Παρασκευή ότι τα ανακληθέντα οχήματα δεν εμφανίζουν ορισμένες θέσεις ταχυτήτων, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει σε κύλιση των αυτοκινήτων εάν το χειρόφρενο δεν είναι ενεργοποιημένο, αυξάνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης. Η ανάκληση επηρεάζει το Audi Q4 e-tron και το Volkswagen ID.4 – και τα δύο πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.
Το πρόβλημα με την ένδειξη ταχύτητας προέρχεται από ένα πρόβλημα λογισμικού, σύμφωνα με την έκθεση ανάκλησης ασφαλείας της Volkswagen. Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιλήφθηκε το πρόβλημα τον Αύγουστο, μετά από πέντε περιπτώσεις εκτός των ΗΠΑ.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η αυτοκινητοβιομηχανία εξέδωσε άλλη μια ανάκληση, αυτή που αφορούσε περίπου 30.000 οχήματα στις ΗΠΑ, επειδή η κάμερα οπισθοπορείας δεν εμφανιζόταν σωστά. Η ανάκληση επηρέασε κυρίως το Audi Q3, καθώς και ορισμένα αυτοκίνητα Volkswagen Tiguan και Arteon.
Μείωση μισθών 300 εκατ. ευρώ έως το 2030
Η διοίκηση της Volkswagen θα κάνει περικοπές μισθών άνω των 300 εκατομμυρίων ευρώ έως το 2030. Το διοικητικό συμβούλιο της Volkswagen θα λάβει μεγαλύτερη περικοπή ανάλογα με τον μισθό τους από ό,τι η υπόλοιπη διοίκηση ή το εργατικό δυναμικό, είπε ο Killian στην εφημερίδα, αρνούμενος να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Η Volkswagen και τα συνδικάτα συνήψαν μια συμφωνία ορόσημο τον Δεκέμβριο για να μειώσουν το κόστος της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεσμευόμενοι να μειώσουν το προσωπικό κατά 35.000 έως το 2030 και να μειώσουν την παραγωγική ικανότητα στα γερμανικά εργοστάσιά της κατά 734.000 μονάδες.
Η VW είπε ότι η συμφωνία θα επιτρέψει την εξοικονόμηση 15 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως μεσοπρόθεσμα, συμπεριλαμβανομένου 1,5 δισεκατομμυρίου σε κόστος εργασίας.
Τα συνδικάτα είχαν καλέσει κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων, τα στελέχη της ηγεσίας να κάνουν περικοπές και στις δικές τους απολαβές, ρίχνοντας την ευθύνη για την κακή πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στις κακές στρατηγικές αποφάσεις της διοίκησης.
Πηγή: ΟΤ