Οι κινεζικές εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που έχουν ήδη εμπλακεί σε έναν έντονο πόλεμο τιμών ανεβάζουν τη θερμοκρασία σε ένα άλλο μέτωπο: Τεχνολογικά χαρακτηριστικά που τροφοδοτούνται με τσιπ, όπως η λειτουργία υποβοήθησης οδηγού, σύμφωνα με το CNBC.
Νio και Xpeng έχουν ανακοινώσει ότι τα εσωτερικά σχεδιασμένα τσιπ αυτοκινήτων τους είναι έτοιμα για παραγωγή. Μέχρι στιγμής, πολλοί από τους μεγάλους κινέζους κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν βασιστεί στα τσιπ της Nvidia, με το τμήμα τσιπ αυτοκινήτων της εταιρείας τα τελευταία χρόνια να φέρνει περισσότερα από 300 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα το τρίμηνο.
«Είναι δύσκολο να δείξουμε ότι το προϊόν σας είναι ανώτερο όταν οι ανταγωνιστές σας χρησιμοποιούν ακριβώς το ίδιο πυρίτιο για να τροφοδοτήσουν τα συστήματα ψυχαγωγίας και έξυπνης οδήγησης», δήλωσε ο Tu Le, ιδρυτής της συμβουλευτικής εταιρείας Sino Auto Insights, εξηγώντας γιατί οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στρέφονται σε εσωτερικά τσιπ.
Οι κινεζικές νεοσύστατες επιχειρήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα ανταγωνιστούν για το σχεδιασμό των δικών τους τσιπ, ενώ οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες πιθανότατα θα εξακολουθούν να βασίζονται στην Nvidia και την Qualcomm “για το άμεσο μέλλον”.
Η Nvidia ανακοίνωσε αύξηση 37% σε ετήσια βάση στα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα στα 346 εκατομμύρια δολάρια το τελευταίο τρίμηνο.
«Η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν βασικός μοχλός ανάπτυξης για το τρίμηνο, καθώς κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που αναπτύσσει τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων χρησιμοποιεί NVIDIA στα Data Center της», δήλωσε η διοίκηση της εταιρείας.
Πατούν γκάζι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα
Τα κυβερνητικά κίνητρα, από τις επιδοτήσεις έως την υποστήριξη για την κατασκευή ενός δικτύου φόρτισης μπαταριών, βοήθησαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να απογειωθούν στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Τον Ιούλιο, η διείσδυση των νέων ενεργειακών οχημάτων, τα οποία περιλαμβάνουν αυτοκίνητα μόνο με μπαταρία και υβριδικά αυτοκίνητα, ξεπέρασε το 50% των νέων επιβατικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν στην Κίνα για πρώτη φορά, σύμφωνα με στοιχεία της βιομηχανίας.
Αυτή η κλίμακα σημαίνει ότι οι εταιρείες που εμπλέκονται στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων της χώρας συμβάλλουν επίσης σε νέα πρότυπα τεχνολογίας για αυτοκίνητα, όπως η κατάργηση της ανάγκης για φυσικό κλειδί για το ξεκλείδωμα της πόρτας. Αντ ‘αυτού, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν μία εφαρμογή smartphone.
Ο τρόπος με τον οποίο αυτή η εφαρμογή ή συσκευή συνδέει με ασφάλεια τους οδηγούς με τα αυτοκίνητά τους αποτελεί μέρος του επερχόμενου συνόλου προτύπων πάνω στα οποία εργάζεται η Κοινοπραξία Συνδεσιμότητας Αυτοκινήτων με έδρα την Καλιφόρνια, σύμφωνα με την πρόεδρο Alysia Johnson.
Το ένα τέταρτο των μελών του οργανισμού εδρεύει στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένων των Nio, BYD, Zeekr και Huawei. Η Apple, η Google και η Samsung είναι επίσης μέλη, αποκάλυψε ο Johnson.
Είπε ότι η οργάνωση προσπαθεί να επιτρέψει σε έναν οδηγό ενός αυτοκινήτου Nio που χρησιμοποιεί ένα τηλέφωνο Huawei να στείλει με ασφάλεια το «κλειδί» του αυτοκινήτου σε έναν συνεργάτη που χρησιμοποιεί ένα τηλέφωνο Apple και οδηγεί ένα αυτοκίνητο Zeekr, για παράδειγμα.
«Η τεχνολογία ψηφιακού κλειδιού γίνεται πολύ πιο προσιτή από ό, τι πιστεύουν οι άνθρωποι», είπε.
Πηγή: ΟΤ