Μια γιορτή διαχρονικής κομψότητας και ενδυνάμωσης της Γυναικείας μορφής, ζήσαμε την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου, το βράδυ, στο Ζάππειο Μέγαρο. Στα πλαίσια της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας, παρουσίασε ο Ιωάννης Κουλούρης, Σχεδιαστής Μόδας από την Ιθάκη με βάση του την Αθήνα, τη Χειμερινή συλλογή του για το 2024 με τίτλο: What is Femininity?
Το fashion show στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία αφού η αίθουσα γέμισε με μεγάλο ενθουσιασμό και πολλά χειροκροτήματα για την πιο “wearable” συλλογή όπως ακούστηκε από τους καλεσμένους και τους διάφορους παρευρισκόμενους. Με το τελικό line up στην πασαρέλα και την υπόκλιση του Σχεδιαστή, Ιωάννη, προς το κοινό, το Ζάππειο “γύρισε ανάποδα”!
Πλήθος κόσμου τίμησε τον Σχεδιαστή το βράδυ εκείνο, μεταξύ άλλων, η Άννα Πρέλεβιτς, η οποία φόρεσε και δημιουργία του, η Αννούσα Μελά, ο Λάκης Γαβαλάς, η Κατερίνα Πιπέρη (Fashion Editor του, Harpers Bazaar, Madame Figaro και Missbloom), η Σοφία/ Χριστίνα Ραδίτσα (Fashion Editor του JennyGR), η Ειρήνη Αχιλλέως (P.R. Director του OZON Magazine), o Δημήτρης Στρέπκος (Celebrity Skin brand), η Τζένη Οικονόμου μαζί με την Ιωάννα Λυμπεροπούλου (από το LikeWoman.gr), η Φιόνα Σημίτη/ Μουζακίτη και η Μαριλένα Σημίτη καθώ και η Ελευθερία Κατσαφάρου (Founder του MakeyourWay.gr).
Κλείνοντας τη βραδιά για τη δεύτερη μέρα της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας με την τελετή βράβευσης των Νέων Σχεδιαστών και τον Ιωάννη Κούλουρη να βραβεύεται με το δεύτερο βραβείο: Best Trendsetter από την Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρο της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας και τον Sales Manager της HUAWEI GREECE (Χορηγό της βραδιάς).
Η συλλογή εξερευνά τη σχέση μεταξύ των ρούχων και των στερεοτύπων αρρενωπότητας και θηλυκότητας, εξετάζει την τρέχουσα στροφή προς τη γυναικεία ενδυνάμωση, η οποία οδηγεί σε μια αίσθηση ενηλικίωσης. Χρησιμοποιούνται αιχμηρές ραφές χεριών σε συνδυασμό με ρομαντικές πιέτες και βολάν για να προκληθεί ένα τολμηρό φεμινιστικό αίσθημα. Οι καθαρές γραμμές και τα ρέοντα σχήματα έχουν σαφείς Βικτοριανές επιρροές, βασισμένες σε δυνατές Γυναίκες και προσωπικότητες από τη Βικτωριανή λογοτεχνία. Ωστόσο, ο σχεδιασμός πραγματοποιεί προσέγγιση με μια φρέσκια, μοντέρνα αντίληψη την περίοδο που δε φαντάζει νοσταλγική αλλά μάλλον υπονοεί την παρακμή της σύγχρονης εποχής.
Ο λεπτός χειρισμός και η αφθονία των υφασμάτων προσθέτουν μια αίσθηση πλούτου και πολυτέλειας στη συλλογή, δημιουργώντας ρευστότητα γύρω από το γυναικείο σώμα κατά την κίνηση. Η μονόχρωμη παλέτα τονίζει την πληρότητα της σιλουέτας, εστιάζοντας στους πολύ έντονους ώμους ως σύμβολο δύναμης, ενώ η χρήση πολυτελών υφασμάτων σε όγκο και επίπεδα δημιουργεί μια σύγχρονη εμφάνιση που έχει μια πιο διαχρονική προσέγγιση βάσει σχεδιασμού.
Το Catwalk πλαισιώθηκε για τα παπούτσια από τον Τσακίρη Μαλλά – πάντα υποστηρικτή του Σχεδιαστή, την εταιρεία σελοποιίας και τσαντών BAILLY DU BOIS και τα κοσμήματα Loisir που έκαναν τα μοντέλα του show να λάμπουν.
Συνοδοιπόροι στη μέχρι τώρα πορεία του Σχεδιαστή, ο Χάρης Χαμαλίδης και ο Δημήτρης Δρεπανόπουλος, Directors της εταιρείας Επικοινωνίας – FunComm Agency, τα άτομα “πίσω από τις κάμερες”.
Ενώ στο πλευρό του επίσης για το project παρουσίασης της Συλλογής, βρέθηκαν και η Δήμητρα Χρονοπούλου – Fashion Stylist, ο Βασίλης Τσαλικίδης – Φωτογράφος, που απαθανάτισε τη διαδικασία προετοιμασίας και κάλυψε το fashion show φωτογραφικά, ο Θωμάς Χουλιάρας και η Κάτια Διαμαντή ως Art Directors και ο Θωμάς Δήμου στο στήσιμο του Catwalk.