More
    Αρχική Blog Σελίδα 32

    Νίκος Πουρσανίδης: «Τη σύζυγό μου την θαυμάζω – Είμαι πολύ τυχερός που έχω τέτοια σύντροφο» – ΒΙΝΤΕΟ

    0

    Ο Νίκος Πουρσανίδης ήταν καλεσμένος στην ΕΡΤ, το απόγευμα του Σαββάτου (23/11).

    Μεταξύ άλλων, ο γνωστός ηθοποιός γύρισε λίγο πίσω στον χρόνο και περιέγραψε την στιγμή που ζήτησε το χέρι της μετέπειτα συζύγου του.

    Η γνωριμία με τη σύζυγό του

    Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Πουρσανίδης περιέγραψε χαρακτηριστικά πως «γνωριστήκαμε πριν από 17 χρόνια όταν έπαιζε σε μια σειρά και είχα πει τότε στον φίλο μου, Ιωσήφ Ιωσηφίδη ότι ήθελα να την γνωρίσω. Μετά από λίγο γνωριστήκαμε και είμαστε μαζί από τότε. Έχω πολλούς γνωστούς που λένε «πω πω, δεν μπορώ να είμαι με έξυπνες γυναίκες» και έχω ακούσει όλες αυτές τις χαζομάρες. Εμένα μου αρέσει φοβερά και είμαι πολύ τυχερός που έχω μια σύντροφο όπως είναι η Κατερίνα η οποία, πέρα από την εξωτερική της εμφάνιση, είναι δυναμική, ευαίσθητη και έξυπνη να κάνει το οτιδήποτε και να μπορέσω και γω να κάνω το οτιδήποτε για να πετύχει αυτό που θέλει. Δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να είμαι με έναν άνθρωπο που δεν θα τον θαύμαζα για όλα αυτά».

    «Αυτός ο θαυμασμός βαθαίνει με τα χρόνια. Την θαυμάζω ως άνθρωπο, ως μητέρα, ως καλλιτέχνη μέσα σε αυτόν τον χώρο. Για μένα υπάρχει η ελπίδα για το «για πάντα», δεν είναι ουτοπικό. Έχω μεγαλώσει σε μια οικογένεια που ήταν έτσι οι γονείς μου και τα αδέλφια μου είναι έτσι. Αυτό που νομίζω ότι δημιουργεί και αναζωογονεί τη δική μας σχέση είναι ότι έχουμε μια πολύ περιπετειώδη ζωή».

    «Δώσαμε λόγο στο σπίτι της και μετά φύγαμε για την Αγγλία. Αυτό το σκέφτηκα εγώ και πήγα μαζί με τους γονείς μου, τα αδέλφια μου και τους κουμπάρους! Είναι καταπληκτικό, είχε πολύ πλάκα και έβγαλα έναν λόγο για να την ζητήσω» συμπλήρωσε, εν συνεχεία, ο Νίκος Πουρσανίδης.

    Μάλιστα, ο γνωστός ηθοποιός αναφερόμενος στον γιο του τόνισε ότι είναι μεγάλος θαυμαστής του Έλον Μασκ και τον έχει ως πρότυπο.

    Δείτε σχετικό βίντεο

    Τα πιο υποτιμημένα αξιοθέατα στην Αθήνα

    0

    Ποιος δε γνωρίζει την Ακρόπολη και το Μουσείο Μπενάκη; Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν αρκετά αξιοθέατα που, αν και άγνωστα στους περισσότερους επισκέπτες, έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στην ιστορία της πόλης και αξίζουν την προσοχή μας.

    Αν θέλεις να αποκτήσεις μία πληρέστερη εικόνα της Αθήνας, παρακάτω θα βρεις κάποια από τα πιο υποτιμημένα αλλά εξαιρετικά ενδιαφέροντα αξιοθέατα της πόλης που αξίζει να επισκεφτείς.

    Το Ηλιοσκόπιο του Μέτωνα

    Ο Μέτων, Έλληνας μαθηματικός, αστρονόμος και μηχανικός του 5ου αιώνα π.Χ., είναι γνωστός για την εφεύρεση του πρώτου ηλιακού ρολογιού της Αθήνας. Η βάση του βρίσκεται κοντά στην Πνύκα, πάνω από το βήμα του βουλευτηρίου, και αποτελεί έναν τόπο με μεγάλη ιστορική αξία. Μέσω αυτής της κατασκευής, ο Μέτων υπολόγισε τις ώρες των ισημεριών και των ηλιοστασίων, ενώ επίσης επηρεάστηκε από την κυκλική κίνηση του ήλιου και χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο για την καθιέρωση του Αττικού ημερολογίου.

    Αν και χιλιάδες τουρίστες περνούν κάθε χρόνο από την Πνύκα, ελάχιστοι γνωρίζουν την ιστορική σημασία αυτού του μικρού και σχετικά άγνωστου μνημείου.

    Τοποθεσία: Πνύκα, Θησείο

    Η φυλακή του Σωκράτη

    Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και συνάμα παραμελημένες τοποθεσίες της Αθήνας είναι η φυλακή του Σωκράτη. Αυτή η σπηλαιώδης κατασκευή βρίσκεται στη βάση του Λόφου Φιλοπάππου και εκτιμάται ότι ήταν ο τόπος όπου φυλακίστηκε ο φιλόσοφος πριν την εκτέλεσή του. Η αρχαιολογική τοποθεσία συνδέεται με τις περιγραφές των διαλόγων του Πλάτωνα για τη φυλακή του Σωκράτη, και ακόμα και αν η σύνδεση δεν είναι απόλυτα αποδεδειγμένη, παραμένει ένα σημείο μεγάλης ιστορικής αξίας.

    Τοποθεσία: Λόφος Φιλοπάππου

    Το Λύκειο του Αριστοτέλη

    Στην καρδιά της Αθήνας, ανακαλύφθηκε το 1996 ένα από τα σημαντικότερα αρχαιολογικά ευρήματα της πόλης: τα ερείπια του Λυκείου του Αριστοτέλη. Εκεί, ο μεγάλος φιλόσοφος δίδαξε και ανέπτυξε τις θεωρίες του για πάνω από 12 χρόνια, ενώ η σχολή του αποτέλεσε το θεμέλιο για την επιστημονική και φιλοσοφική σκέψη του δυτικού κόσμου. Η περιοχή του Λυκείου είναι συχνά παραμελημένη από τους επισκέπτες, ενώ αξίζει να σημειωθεί η αρχιτεκτονική της και η συμβολική σημασία της.

    Τοποθεσία: Ρηγίλλης 11, Σύνταγμα

    Βατραχονήσι

    Το Βατραχονήσι, που βρίσκεται κάτω από το Ζάππειο, στον ποταμό Ιλισό, αποτελεί ένα άλλο υποτιμημένο σημείο της Αθήνας. Η περιοχή ήταν κάποτε ένα μικρό νησί με καταρράκτες και λουτρά, ενώ αποτέλεσε και ένα σημείο συνάντησης για διάφορες κοινωνικές δραστηριότητες κατά την περίοδο της βασιλείας του Όθωνα. Σήμερα, η περιοχή προσφέρει μια ήρεμη βόλτα με θέα στο ποτάμι και έναν πέτρινο γέφυρα του Όθωνα, η οποία παραμένει κρυμμένη κάτω από τη διασταύρωση των οδών Αρδηττού και Αθανασίου Διάκου.

    Τοποθεσία: Διασταύρωση Αθανασίου Διάκου και Αρδηττού, Μετς

    Αγίου Νικολάου Ραγουβά

    Η εκκλησία του Αγίου Νικολάου Ραγουβά στην Πλάκα είναι ένα από τα πιο ιστορικά και παραμελημένα μνημεία της Αθήνας. Κτισμένη τον 11ο αιώνα από την οικογένεια Ραγουβά, η εκκλησία υπήρξε σημαντικό θρησκευτικό και κοινωνικό κέντρο στην Βυζαντινή Αθήνα, ενώ διατηρεί σημαντικά ιστορικά χαρακτηριστικά. Εντυπωσιακό είναι το καμπαναριό και οι αργότερες επεκτάσεις του ναού, οι οποίες έγιναν κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής κατάκτησης.

    Τοποθεσία: Πρυτανείου 1, Πλάκα

    Κοραή 4

    Η οδός Κοραή 4 είναι μια ιστορική τοποθεσία που συνδέεται με την αντίσταση κατά των Ναζί. Κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής, στο κτίριο αυτό βασανίστηκαν χιλιάδες Έλληνες αγωνιστές, και σήμερα, τα απομεινάρια από τις φθαρμένες γραφές στους τοίχους των κελιών θυμίζουν την τραγική ιστορία αυτού του μέρους.

    Τοποθεσία: Οδός Κοραή, Πλατεία Συντάγματος

    Μιχάλης Κουινέλης: Βαρύ πένθος για τον γνωστό ράπερ – Πέθανε ο πατέρας του

    0

    Μιχάλης Κουινέλης: Βαρύ πένθος για τον γνωστό ράπερ – Πέθανε ο πατέρας του

    Ο Μιχάλης Κουινέλης βυθίστηκε σε βαρύ πένθος, καθώς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών ο πολυαγαπημένος πατέρας του.

    Ο Δημήτρης Κουινέλης πέθανε την περασμένη Παρασκευή 15/11, βυθίζοντας σε θλίψη τη σύζυγό του Ανατολή, τους γιους τους, την Ήβη Αδάμου και πολλούς φίλους του, καθώς ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στην τοπική κοινωνία της Μάκρης, αλλά και όλης της Αλεξανδρούπολης.

    Ο πατέρας του Μιχάλη Κουινέλη ευτύχησε να δει τους δύο γιους του να πετυχαίνουν. Ο μεν Μιχάλης στη μουσική ως κορυφαίος δημιουργός και ερμηνευτής, ο δε Ανδρέας εκτός από στρατιωτικός να ασχολείται πετυχημένα με πολλά ακόμα, αλλά και οι δύο να έχουν δημιουργήσει όμορφες οικογένειες και να του χαρίζουν τρία εγγόνια.

    Η κηδεία του Δημήτρη Κουινέλη πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 17/11 στην Μάκρη Αλεξανδρούπολης, εκεί όπου μένει η οικογένειά του.



    Πηγή

    Αντάνι: Υποβαθμίζει την δίωξη για δωροδοκία ο ινδικός κολοσσός

    0

    Η αμερικανική δίωξη για δωροδοκία του Ινδού δισεκατομμυριούχου Γκαουτάμ Αντάνι συνδέεται με μία σύμβαση της Adani Green Energy που αποτελεί περίπου το 10% των δραστηριοτήτων της, και καμία άλλη εταιρεία του ομίλου δεν κατηγορείται για αδίκημα, δήλωσε το Σάββατο ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου.

    Την Τετάρτη, ο Gautam Adani,  ένας από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, και επτά άλλοι κατηγορήθηκαν  για απάτη από τους εισαγγελείς των ΗΠΑ για τον φερόμενο ρόλο τους σε ένα σχέδιο 265 εκατομμυρίων δολαρίων για τη δωροδοκία Ινδών αξιωματούχων προκειμένου να εξασφαλίσουν συμφωνίες προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.

    Ο Αντάνι έχει αρνηθεί όλους τους ισχυρισμούς χαρακτηρίζοντάς τους «αβάσιμους».

    Ο οικονομικός διευθυντής του ομίλου Γιουγκεσιντέρ Σινγκ προσπάθησε να υπερασπιστεί τους ισχυρισμούς το Σάββατο λέγοντας ότι καμία από τις 11 δημόσιες εταιρείες της Adani «δεν είναι αντικείμενο κατηγορίας» ή «δεν κατηγορείται για οποιαδήποτε αδικοπραξία στην εν λόγω νομική κατάθεση».

    Τεράστιο πλήγμα για τον ινδικό όμιλο Adani Group

    Οι ισχυρισμοί στο αμερικανικό κατηγορητήριο αφορούν «ένα συμβόλαιο της Adani Green, το οποίο αποτελεί περίπου το 10% της συνολικής δραστηριότητας της Adani Green», δήλωσε ο Singh στο X.

    Οι κατηγορίες του αμερικανικού εισαγγελέα αποτελούν το μεγαλύτερο πλήγμα για τον ινδικό όμιλο Adani Group, αξίας 143 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο οποίος πέρυσι επλήγη από τους ισχυρισμούς της Hindenburg Research για αθέμιτη χρήση υπεράκτιων φορολογικών παραδείσων, ισχυρισμούς που η εταιρεία αρνήθηκε.

    Το κατηγορητήριο των ΗΠΑ έχει ήδη επηρεάσει σημαντικά την επιχείρηση.

    Οι μετοχές της οντότητας του ομίλου έχουν πέσει κατακόρυφα, ορισμένες παγκόσμιες τράπεζες εξετάζουν το ενδεχόμενο να σταματήσουν , προσωρινά, νέες πιστώσεις προς την Adani και η Κένυα ακύρωσε δύο συμφωνίες με την Adani Group αξίας άνω των 2,5 δισ. δολαρίων.

    Πηγή: ot.gr

    Γιατί στο Μεσαίωνα οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν… κουνέλια δολοφόνους

    0

    Τα κουνέλια στα έργα του 14ου αιώνα ήταν πραγματικά τρομακτικά θηρία! Η ιδέα του αναποδογυρισμένου κόσμου του Μεσαίωνα ήταν κάτι διασκεδαστικό για τους καλλιτέχνες. Είναι πολύ συνηθισμένα αλλά κανείς δεν τα πολυπροσέχει.

    Ξεφυλλίστε αρκετά χειρόγραφα του 13ου και του 14ου αιώνα και είναι πιθανό να συναντήσετε μια εκπληκτική εικόνα στο περιθώριο: μια ομάδα κουνελιών που ψήνουν κυνηγούς πάνω από μια φωτιά και βράζουν τα κυνηγόσκυλά τους. Ονομάζεται “The Rabbits’ Revenge” και ήταν αρκετά δημοφιλές μεταξύ των μεσαιωνικών κειμένων.

    Σήμερα, τα κουνέλια απεικονίζονται πιο συχνά από την πιο χαριτωμένη πλευρά τους. Οι άνθρωποι τείνουν να τα βλέπουν ως σύμβολα που προαναγγέλλουν την άφιξη της άνοιξης. 

    Τα κουνέλια στα περιθώρια των κειμένων της εποχής (τα οποία ήταν εξ ολοκλήρου φτιαγμένα και εικονογραφημένα στο χέρι πριν από την εφεύρεση του τυπογραφείου στα μέσα του 15ου αιώνα!) εμφανίζονται συχνά να κρατούν ξίφη, τσεκούρια και τόξα και βέλη καθώς πολεμούν -και μερικές φορές σκοτώνουν- αυτούς που τα κυνηγούσαν συχνά.

    Αυτού του είδους οι μεσαιωνικές εικόνες στο περιθώριο, γνωστές ως drolleries, χαρακτηρίζονταν από παράξενες σκηνές που συχνά ανέτρεπαν τη δυναμική του πραγματικού κόσμου. Στο Μεσαίωνα, στους ανθρώπους άρεσε να απεικονίζουν σενάρια σε εικονογραφήσεις ως το αντίθετο από αυτό που ήταν στην πραγματικότητα. Αυτό προκάλεσε την έκφραση «ο κόσμος αναποδογύρισε» όταν αναφερόταν στον πολιτισμό αυτής της εποχής.

    Σε αυτά τα χειρόγραφα, τα κουνέλια, τα οποία παραδοσιακά θεωρούνταν δειλά και ευγενικά κυνηγούνταν συχνά από τους ανθρώπους και τα κυνηγόσκυλά τους-, αντιθέτως, αλλά… γίνονται τα ίδια μοχθηροί δολοφόνοι.

    Η ιδέα του αναποδογυρισμένου κόσμου άρεσε στους καλλιτέχνες γιατί τους πρόσφερε την ευκαιρία να επαναστατήσουν με ασφάλεια, τουλάχιστον σε μικρή κλίμακα, ενάντια στις σοβαρές ανισότητες των φεουδαρχικών συστημάτων της εποχής τους. Αυτά τα σκιτσάκια, τα doodles ήταν επίσης ένας τρόπος να διασκεδάσουν τους ανθρώπους μέσα στην καταπιεστική φύση της κοινωνίας εκείνης της εποχής.

    Αυτό το ενδιαφέρον κατά τους μεσαιωνικούς χρόνους εκφραζόταν επίσης σε εκδηλώσεις όπως άτακτα πάρτι στα οποία οι απλοί άνθρωποι αντιμετωπίζονταν προσωρινά σαν βασιλιάδες και οι άρχοντες σαν απλοί άνθρωποι.

    Γιώργος Μανίκας – Μιράντα Πατέρα: Η πρώτη κοινή εμφάνιση του ζευγαριού – Μαζί σε αγώνα box στο εξωτερικό

    0

    Γιώργος Μανίκας – Μιράντα Πατέρα: Η πρώτη κοινή εμφάνιση του ζευγαριού – Μαζί σε αγώνα box στο εξωτερικό

    Η Μιράντα Πατέρα, μητέρα της Αλεξάνδρας Νίκα, και ο Γιώργος Μανίκας, αποτελούν ένα νέο ζευγάρι που απασχολεί έντονα το ενδιαφέρον του κοινού. Μέσα από μια σειρά κοινών εμφανίσεων και δημοσιεύσεων στα social media, το ζευγάρι δεν κρύβει πλέον τον έρωτά του.

    Η διάρρευση της πρώτης κοινής φωτογραφίας του ζευγαριού, μάλιστα, σηματοδοτεί ένα νέο δεδομένο για τη σχέση τους.

    Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του Γιώργου Μανίκα στο εξωτερικό για ένα σημαντικό τουρνουά μποξ, η Μιράντα Πατέρα βρέθηκε στο πλευρό του, προσφέροντάς του την απαραίτητη υποστήριξη και αγάπη.

    Η γνωριμία του ζευγαριού χρονολογείται στην περίοδο της πανδημίας, όταν οι δυο τους ανακάλυψαν μια κοινή αγάπη για το padel. Οι ώρες που περνούσαν μαζί, όχι μόνο τους έφεραν πιο κοντά, αλλά τους βοήθησαν να αναπτύξουν μια φιλία που εξελίχθηκε σύντομα σε κάτι βαθύτερο.

    Αξίζει να σημειωθεί, ότι η κοινή συμβίωση τους τελευταίους μήνες στα νότια προάστια, αποδεικνύει την επιθυμία τους να βρίσκονται ο ένας κοντά στον άλλον.

    Πηγή

    Δέσποινα Μοιραράκη: «Είμαι ζωντανή» – Οι πρώτες δηλώσεις μετά την περιπέτεια της υγείας της

    0

    Η Δέσποινα Μοιραράκη μίλησε αναλυτικά για την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας της, μέσα από συνέντευξη που παραχώρησε την Πέμπτη (21/11), στην εκπομπή του STAR, «Breakfastatstar».

    Υπενθυμίζεται πως την Τρίτη (19/11), η παρουσιάστρια – επιχειρηματίας προκάλεσε ανησυχία, δημοσιεύοντας στα social media μια φωτογραφία της από το χειρουργικό κρεβάτι.

    «Την ώρα που έκλεισα τα μάτια μου, είπα το Πάτερ Ημών»

    «Θα βάλω ένα μεγάλο χαμόγελο για να πω, ότι είμαι ζωντανή! Χθες βγήκα από το νοσοκομείο, στις δύο το βράδυ. Σας ανησυχώ για να με αγαπάτε όλοι περισσότερο», είπε αρχικά η Δέσποινα Μοιραράκη.

    «Κουράστηκα πολύ. Είχα την έκθεση στη Θεσσαλονίκη, παράλληλα με τα γυρίσματα του «Cash or Trash» που είναι πολύ απαιτητικά. Δεν έδωσα σημασία στον πόνο. Νόμιζα ότι ήταν από τη μεγάλη κόπωση. Γύρισα από τη Θεσσαλονίκη και εξακολουθούσα να πονάω. Δεν πρέπει να αδιαφορούμε στα μικρά μηνύματα, που μας δίνει το σώμα μας. Όταν λοιπόν είδα ότι είχα πολύ υψηλό πυρετό, πήγα στο νοσοκομείο. 

    Κάλεσα τον γιατρό στο σπίτι και μου είπε να πάω στο νοσοκομείο, αλλά εγώ δεν ήθελα. Αυτή η καθυστέρηση μου δημιούργησε επιπλέον πρόβλημα. Μπήκα στο νοσοκομείο το περασμένο Σάββατο. 

    Δεν φοβήθηκα, γιατί έχω μια τεράστια εμπειρία από τον άνδρα μου. Παράλληλα, είμαι πολύ αισιόδοξη. 

    Το χειρουργείο διήρκησε 3,5 ώρες, αντί για μία, λόγω επιπλοκών. Την ώρα που έκλεισα τα μάτια μου, είπα το Πάτερ Ημών. Με το που ξύπνησα, είπα ”ευχαριστώ Θεέ μου”. Τελικά πήγαν όλα καλά, αλλά πρέπει να είμαι πολύ προσεκτική», ανέφερε η Δέσποινα Μοιραράκη.

    Ο επισκέπτης ξενοδοχείου που πλήρωσε μια νύχτα και έμεινε 5 χρόνια

    0

    Ένα απόγευμα Ιουνίου του 2018, ένας άντρας ονόματι Mickey Barreto έκανε check in στο ξενοδοχείο New Yorker. Του δόθηκε το Δωμάτιο 2565, ένα κατάλυμα με διπλό κρεβάτι με θέα στο κέντρο του Μανχάταν σχεδόν εξ ολοκλήρου καλυμμένο από έναν εξωτερικό τοίχο. Για μια διανυκτέρευση, πλήρωσε 200,57 δολάρια.

    Αλλά δεν έκανε check out το επόμενο πρωί. Αντίθετα, έκανε το άλλοτε διάσημο ξενοδοχείο κατοικία του για τα επόμενα πέντε χρόνια, χωρίς να πληρώσει ποτέ άλλο ένα σεντ.

    Πως έγινε αυτό; Την επόμενη μέρα, ο Barreto ζήτησε από το ξενοδοχείο να συνάψει συμφωνία μίσθωσης μαζί του για το δωμάτιο σε μια προσπάθεια να χρησιμοποιήσει ένα κενό στο νόμο σταθεροποίησης ενοικίου της Νέας Υόρκης.

    Ο Barreto ισχυρίστηκε ότι ήταν ήδη ενοικιαστής αφού πλήρωσε για μια νύχτα το ξενοδοχείο. Η σταθεροποίηση του ενοικίου στην πόλη της Νέας Υόρκης ισχύει για κτίρια έξι ή περισσότερων διαμερισμάτων που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1 Φεβρουαρίου 1947 και 31 Δεκεμβρίου 1973. Οι ένοικοι σε κτίρια που χτίστηκαν πριν από την 1η Φεβρουαρίου 1947, οι οποίοι μετακόμισαν μετά τις 30 Ιουνίου 1971, επίσης καλύπτονται από τον νόμο περί σταθεροποίησης ενοικίων και προστασίας ενοικιαστών έκτακτης ανάγκης της Νέας Υόρκης. Το New Yorker Hotel άνοιξε στις 2 Ιανουαρίου 1930, αναφέρει η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.

    Όταν το ξενοδοχείο αρνήθηκε να δώσει στον Μπαρέτο συμβόλαιο μίσθωσης, άφησε τα υπάρχοντά του μέσα στο δωμάτιο του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο έδωσε στον Barreto τα υπάρχοντά του και του ζήτησε να φύγει. Εκείνος όμως υπέβαλε μήνυση στο δικαστήριο ισχυριζόμενος ότι το ξενοδοχείο του έκανε άδικη έξωση. Το δικαστήριο τον δικαίωσε και του παραχώρησε ένα δωμάτιο στο ξενοδοχείο!

    Τον Μάιο του 2019, ο Barreto ανέβασε έγγραφα στο Αυτοματοποιημένο Πληροφοριακό Σύστημα Μητρώου Πόλης του Υπουργείου Οικονομικών (ACRIS) της Νέας Υόρκης, ισχυριζόμενος ότι μεταβίβασε την ιδιοκτησία του ξενοδοχείου New Yorker στον εαυτό του.

    Έτσι, ο Barreto προσποιούμενος τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου, ζήτησε ενοίκιο από έναν από τους ενοίκους του ξενοδοχείου. Επιπλέον, δήλωσε το ξενοδοχείο στο όνομά του στο Τμήμα Περιβαλλοντικής Προστασίας της Νέας Υόρκης για πληρωμές ύδρευσης και αποχέτευσης και ζήτησε από την τράπεζα του ξενοδοχείου να του μεταφέρει τους λογαριασμούς του.

    Απαιτώντας από τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου να εκκενώσει το ξενοδοχείο, ο Barreto ζήτησε επίσης να του σταλούν απευθείας τα ενοίκια των ενοικιαστών. Επίσης, ο Barreto επικοινώνησε με τον δικαιοπάροχο του ξενοδοχείου, Wyndham, και ξεκίνησε συνομιλίες για να του μεταβιβαστεί το franchise.

    Οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου υπέβαλαν μήνυση κατά του Barreto στο Ανώτατο Δικαστήριο της Κομητείας της Νέας Υόρκης και έλαβαν με επιτυχία μια εντολή που απαγόρευε στον Barreto να κάνει περαιτέρω ψευδείς δηλώσεις ή να ισχυριστεί ότι είναι ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου. Ο Μπαρέτο άσκησε έφεση κατά της απόφασης και συνέχισε να ισχυρίζεται ότι του ανήκει το κτίριο.

    Τον Απρίλιο και τον Σεπτέμβριο του 2023, ο Barreto κατέθεσε πρόσθετα πλαστά έγγραφα στο ACRIS κατά παράβαση της εντολής του δικαστηρίου, με σκοπό να μεταβιβάσει την ιδιοκτησία του ξενοδοχείου στον εαυτό του.

    Τώρα, ο Barreto κατηγορείται από το Ανώτατο Δικαστήριο της Πολιτείας της Νέας Υόρκης για επίδοση πλαστού μέσου σε πρώτο βαθμό και για κακοποίηση πλαστού μέσου σε δεύτερο βαθμό, με κίνδυνο να καταλήξει στη φυλακή.

    Χρήστος Μάστορας: «Βοηθούσε πάρα πολύ το αλκοόλ, με χαλάρωνε να ανέβω στη σκηνή»

    0

    Χρήστος Μάστορας: «Βοηθούσε πάρα πολύ το αλκοόλ, με χαλάρωνε να ανέβω στη σκηνή»

    Ο Χρήστος Μάστορας ήταν καλεσμένος στην εκπομπή της ΕΡΤ «Στούντιο 4», για μια αποκαλυπτική συνέντευξη στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και το Θανάση Αναγνωστόπουλο.

    Ο γνωστός τραγουδιστής μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι στην αρχή της καριέρας του έβρισκε «βοήθεια» στο αλκοόλ, λόγω του εσωστρεφούς του χαρακτήρα.

    Συγκεκριμένα, ο Χρήστος Μάστορας είπε: «Έχω πάντα τρακ όταν ανεβαίνω στη σκηνή. Άρχισαν οι απόπειρες να βγαίνω σε μικρά μαγαζάκια με φίλους κιθαρίστες. Έρχονταν συγγενείς, φίλοι. Μετά ξεκίνησαν οι εμφανίσεις με τους 1550. Δεν ξέρω αν επιτρέπεται να το πω, αλλά βοηθούσε πάρα πολύ το αλκοόλ σε αυτή την κατάσταση, δυστυχώς. Με χαλάρωνε να ανέβω στη σκηνή. Δεν το συνιστώ σε κανέναν, είναι κακός σύμβουλος. Έτρεμαν τα πόδια μου, ήμουν ένας πολύ εσωστρεφής χαρακτήρας που έπρεπε να ανέβω στη σκηνή και να επικοινωνήσω το μέσα μου. Έχει συμβεί να βγω και μεθυσμένος, εκεί ζεις με τις ενοχές. Είναι ένα μάθημα».

    Πηγή

    Αναστάσιος Ράμμος: «Δεν νομίζω ότι έχω αγαπήσει κάποιον με όλο μου το “είναι” – Ακόμα δεν έχω αγαπήσει τον εαυτό μου» – ΒΙΝΤΕΟ

    0

    Κατάθεση ψυχής έκανε ο Αναστάσιος Ράμμος σε συνέντευξη που έδωσε στο Action 24. Μάλιστα, ο γνωστός καλλιτέχνης προχώρησε σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση, όταν η κουβέντα ήρθε στο κεφάλαιο του έρωτα.

    Συγκεκριμένα, ο Αναστάσιος Ράμμος εκμυστηρεύτηκε αρχικά πως «παίζει ρόλο ο έρωτας αλλά πρώτο μεγάλο έρωτα, όχι, δεν έχω. Να σου πω την αλήθεια, ξεκάθαρα. Δεν έχω αγαπήσει ακόμα τον εαυτό μου για να αγαπήσω άλλον».

    «Δεν με έχω αγαπήσει»

    «Πραγματικά δεν νομίζω ότι έχω αγαπήσει κάποιον με όλο μου το είναι γιατί ακόμα δεν έχω αγαπήσει τον εαυτό μου. Δεν με έχω αγαπήσει. Τώρα ξεκινάω και αρχίζω να μαθαίνω πως πρέπει, τι πρέπει να κάνω και τι φταίει για να αγαπήσω τον εαυτό μου. Οπότε πραγματικά, ειλικρινά, δεν έχω αγαπήσει με όλο μου το είναι κάποιον».

    «Για να αγαπήσεις τον εαυτό σου πρέπει να πέσεις στην κόλαση. Πρέπει να πέσεις στην κόλαση και να παραδεχτείς. Να παραδεχτώ, για να μιλήσω προσωπικά για μένα, ποιος είμαι, τι έχω κάνει, ποιους έχω πληγώσει, ποιος ακόμα έχω να πληγώσω, πόσο έχω πληγωθεί εγώ και να πω ότι είμαι ανίσχυρος πλέον» συμπλήρωσε ο Αναστάσιος Ράμμος.

    Δείτε σχετικό βίντεο