ΟΧαράλαμπος Πιτσώλης (αθλητής του ΓΑΣ Ιλισσός) ήταν ο μεγάλος νικητής του 39ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, τερματίζοντας στο Καλλιμάρμαρο λίγα λεπτά πριν από τις 11:30.
Ο Πιτσώλης, που ήταν τρίτος στον περσινό αγώνα, πέτυχε την ανατροπή στο τέλος, στο τελευταίο χιλιόμετρο, ξεπερνώντας τον Κωνσταντίνο Γκελαούζο (ΠΑΟ) και κάνοντας την έκπληξη.
Στις δηλώσεις του αμέσως μετά τον τερματισμό στο Παναθηναϊκό Στάδιο της Αθήνας, ο μεγάλος νικητής δήλωσε ευτυχισμένος που απέδωσε η τακτική που ακολούθησε στην κούρσα, ενώ, ερωτηθείς που θα ήθελε να αφιερώσει τη νίκη, ανέφερε τη γυναίκα του, η οποία, όπως είπε, «θα του δώσει το μεγαλύτερο μετάλλιο σε μερικούς μήνες».
«Απίστευτο. Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Η τακτική μου απέδωσε. Νομίζω φαίνεται πόσο χαρούμενος είμαι. Λόγω ζέστης αρχίσαμε αργά, στα δέκα πρώτα χιλιόμετρα. Μετά στις ανηφόρες ήταν λογικό να πέσει κι άλλο η ταχύτητα, αλλά η τακτική μου ήταν καταπληκτική» ανέφερε ακόμη.
Για το τι σκέφτηκε την στιγμή που είδε μπροστά του τον Γκελαούζο: «Λέω, αποκλείεται να είναι μπροστά μου. Τέσσερις νίκες σερί, δείχνει πόσο μεγάλος αθλητής είναι. Οπότε λέω απίστευτο, είναι μπροστά μου, το ‘χω».
Υπεραυτόματοι συρμοί, οι οποίοι όχι μόνο θα κινούνται χωρίς οδηγό, αλλά θα υπολογίζουν ακόμα και το βάρος των επιβαινόντων, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να επιλέξει σε ποιο βαγόνι θα επιβιβαστεί για πιο άνετη μετακίνηση, θα δρομολογηθούν αρχικά στο μετρό Θεσσαλονίκης, μόλις λειτουργήσει, και ακολούθως στη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, η κατασκευή της οποίας έχει ξεκινήσει.
Οι «έξυπνοι» συρμοί θα μπορούν να υπολογίζουν την πληρότητα του κάθε βαγονιού: «Τα τρένα αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να μετρούν το βάρος τους και το βάρος των επιβατών. Κατά συνέπεια, όταν θα φεύγει ένα τρένο από έναν σταθμό και θα κατευθύνεται στον επόμενο, θα υπάρχει πληροφορία που θα επικαιροποιείται ως προς το πού υπάρχει μικρότερο βάρος, άρα και λιγότεροι επιβάτες, ώστε να μπορούν οι επιβάτες να περιμένουν ανάλογα στις αποβάθρες και να μπαίνουν σε βαγόνια που δεν είναι γεμάτα», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Νίκος Κουρέτας, από το βήμα του συνεδρίου της Palladian Conference για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα.
Ο39ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, που διεξάγεται αυτή την Κυριακή, θα είναι ο πρώτος «πράσινος» Μαραθώνιος παγκοσμίως. Θα είναι η πρώτη φορά που η διοργάνωση αυτού του αγώνα επιλέγει να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και να θέσει τις βάσεις και για μελλοντικές διοργανώσεις, ώστε να ακολουθήσουν το ίδιο παράδειγμα.
Θα είναι η πρώτη φορά που, εκτός από τα μηνύματα αλληλεγγύης και ανάτασης σε κοινό ευρύτερο από εκείνο που ασχολείται συστηματικά με τον αθλητισμό, πέρα από τον Αυθεντικό Μαραθώνιο, στέλνει και το μήνυμα της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και της ανάγκης ανάληψης ατομικών και συλλογικών ευθυνών.
Η ελληνική εταιρεία Polygreen, σε συνεργασία με τον ΣΕΓΑΣ και με εφαρμογή του προγράμματος Just Go Zero, γίνεται ο αποκλειστικός υποστηρικτής του περιβαλλοντικού προγράμματος του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας και, με την απαραίτητη τεχνογνωσία, προσφέρει καινοτόμες λύσεις κυκλικής οικονομίας και διαχείρισης αποβλήτων σε διαφορετικά σημεία της διοργάνωσης. Με σύνθημα “Run the Green Path” ξεκινάει η «πράσινη» διαδρομή του φετινού Μαραθωνίου!
Έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) έδειξε ότι 4 στους 10 καταναλωτές έχουν αγοράσει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 8 έως 11 Νοεμβρίου 2022 με δείγμα 1.000 καταναλωτών και αφορούσε ανάμεσα σε άλλα θέματα το «καλάθι του νοικοκυριού» για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του.
Αναλυτικότερα, το πρώτο δεκαήμερο της λειτουργίας αυτής της πρωτοβουλίας, το 39% του κοινού δηλώνει ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν από το καλάθι. Το 15% έχει πραγματοποιήσει 1 επίσκεψη, 2 επισκέψεις το 11%, 3 επισκέψεις το 7% και 4 επισκέψεις ή περισσότερες το υπόλοιπο 6%. Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι αν και η πλειοψηφία του κοινού δεν έχει αγοράσει κάποιο προϊόν από το καλάθι, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό έχει προσεγγίσει τουλάχιστον δοκιμαστικά την πρωτοβουλία τις πρώτες 7-10 ημέρες που υλοποιείται. ‘Αρα αναμένεται αυτά τα ποσοστά να αυξηθούν στο μέλλον.
Το κοινό που επέλεξε τις πρώτες 7-10 ημέρες της πρωτοβουλίας να αγοράσει κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού έχει 12% χαμηλότερη εβδομαδιαία δαπάνη στο σουπερμάρκετ, 81,65 ευρώ έναντι 93,35 ευρώ του συνόλου. Σύμφωνα με την έρευνα, αυτό αποδίδεται στην τάση το καλάθι να επιλέγεται κυρίως από καταναλωτές με μεγαλύτερη εισοδηματική ανάγκη, οι οποίοι έχουν χαμηλότερες δαπάνες στο σούπερ μάρκετ. Ωστόσο σημειώνεται ότι δεν υπάρχουν ακόμα επαρκή στοιχεία που να υποστηρίζουν σχέση αιτίου-αιτιατού ανάμεσα στη χρήση του καλαθιού και τη μειωμένη εβδομαδιαία δαπάνη, κάτι που ενδεχομένως να προκύψει σε επόμενα ευρήματα μελετών.
Ένας στους δύο θέλει πολύ χρόνο για να ψωνίσει
Παρά τις μικρές διαφορές η διείσδυση του καλαθιού φαίνεται προς το παρόν να είναι μεγαλύτερη στην Αττική 42% έναντι της Θεσσαλονίκης 38% και της υπόλοιπης Ελλάδας 37%.
Όσον αφορά τις αγοραστικές τάσεις, ποσοστό 18% του κοινού επισκέφθηκε κάποιο κατάστημα σούπερ μάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού. Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί.
Αναφορικά με τις απόψεις των καταναλωτών για τη χρησιμότητα του καλαθιού μόνο το 22%, δηλώνει ότι είναι μια θετική πρωτοβουλία (το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 30% όσων έχουν αγοράσει από το καλάθι), αλλά συγχρόνως το 56% δηλώνει ότι πρέπει να ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στο καλάθι. Το 51% δηλώνει ότι απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να κάνει τις αγορές του, κάτι το οποίο είναι μία πραγματικότητα που ήδη καταγραφόταν στο παρελθόν για τους καταναλωτές που κυνηγούν τις προσφορές.
Πρόκειται για την Ευρωπαϊκή Κάρτα Νέων που ήδη δίνεται στους νέους και αναμένεται να δοθεί και στους ανέργους ηλικίας ως 30 ετών. Πρόκειται για εκπτωτική κάρτα και όχι πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, ισχύει για ένα χρόνο και μπορεί να ανανεώνεται κάθε χρόνο μέχρι την ηλικία των 30 ετών απο τον ΔΥΠΑ.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει συνεργασία του ΟΑΕΔ με το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) προκειμένου οι α) επιδοτούμενοι άνεργοι, β) οι φοιτώντες στις 49 ΕΠΑΣ Μαθητείας (6361 βάσει στοιχείων Μαρτίου 2020) και γ) οι φοιτώντες στα 29 ΙΕΚ του ΟΑΕΔ (2128 βάσει στοιχείων Μαρτίου 2020), ηλικίας έως 30 ετών αμφότεροι, να στηριχτούν έμπρακτα μέσω της παροχής Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων.
Η Ευρωπαϊκή κάρτα νέων χρησιμοποιείται ήδη από σχεδόν 6 εκατομμύρια κατόχους σε όλη την Ευρώπη στους οποίους προσφέρεται ένας κατάλογος που περιλαμβάνει περισσότερες από 100.000 προσφορές. Στην Ελλάδα, τα ενεργά μέλη της αγγίζουν τα 13.000 και οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις και φορείς τους 160.
Στη χώρα μας οι νέοι που είναι κάτοχοι της κάρτας έχουν πρόσβαση σε μία μεγάλη γκάμα επιχειρήσεων οι οποίοι αποτελούν το δίκτυο συνεργατών του προγράμματος. Οι συνεργάτες αυτοί καλύπτουν πολλούς και διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας, όπως ενδεικτικά:
Παράλληλα υπάρχουν και εκπτώσεις στο εξωτερικό μέσω του ευρωπαϊκού οργανισμού European Youth Card Association.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΕΔ το σύνολο των επιδοτούμενων ανέργων διαμορφώθηκε στους 228.665 τον Φεβρουάριο ενώ τον Ιανουάριο ήταν 232.870.
Η χορήγηση της Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων που προβλέπονται στις παθητικές πολιτικές για την αγορά εργασίας. Στο νέο πλαίσιο αναμένεται να υπάρχει στενή σύνδεση ανάμεσα στην επιδότηση ανεργίας, την κατάρτιση και την ενεργητική αναζήτηση εργασίας ενώ θα υπάρξουν και οικονομικά κίνητρα για την ταχύτερη επάνοδο στην αγορά εργασίας.
Σύμφωνα με το κείμενο του Ταμείου Ανάκαμψης η μεταρρύθμιση των παθητικών πολιτικών απασχόλησης διασφαλίζει την ενεργητική αναζήτηση εργασίας από την πλευρά των επωφελουμένων από τα επιδόματα ανεργίας, δίνει οικονομικά κίνητρα για την ταχύτερη επάνοδο στην αγορά εργασίας και μειώνει τα αντικίνητρα συμμετοχής σε προγράμματα κατάρτισης και επανακατάρτισης.
Η Οδική Ασφάλεια απαιτεί μια αλλαγή της νοοτροπίας της κοινωνίας μας ως προς την οδηγική συμπεριφορά, δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος σε συνέντευξη στην εφημερίδα «Today Press» και στη δημοσιογράφο, Μάρθα Λεκκάκου, τονίζοντας παράλληλα τη σημαντική πρόοδο που έχει συντελεστεί στους τομείς της ψηφιοποίησης και της ηλεκτροκίνησης.
Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι προωθείται σχέδιο νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του ΚΟΚ με σκοπό να γίνουν αυστηρότερες οι ποινές για τις επικίνδυνες παραβάσεις, στις οποίες οφείλονται τα πιο σοβαρά δυστυχήματα, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης, η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη και οι αντικανονικές προσπεράσεις. Όπως τόνισε:
«Αυτές οι συμπεριφορές πρέπει να εξαλειφθούν γιατί στοιχίζουν ζωές και προκαλούν βαρύτατους τραυματισμούς με μεγάλο κόστος στην κοινωνία, αλλά και στην οικονομία.
Ταυτόχρονα, «απενοχοποιείται το αυτοκίνητο», καθώς δεν θα αφαιρούνται πινακίδες για συγκεκριμένες παραβάσεις, στις οποίες η ευθύνη βαρύνει τον οδηγό. Δεν θα τιμωρείται όλη η οικογένεια με την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, αν ένα μέλος της κάνει την παράβαση.
Το νέο σχέδιο νόμου για το κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα προβλέπεται να τεθεί σε διαβούλευση πριν από τα Χριστούγεννα και όλες αυτές οι προβλέψεις θα λάβουν την τελική τους μορφή, αφού αξιολογηθούν όλες οι προτάσεις».
Ο Υφυπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι μια από τις πρώτες ενέργειες του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ήταν η μείωση του ΦΠΑ στο κράνος στο 13% και επανέλαβε την πρότασή του για μηδενικό ΦΠΑ στα κράνη, η οποία, όπως είπε, εξετάζεται σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών.
Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση, Ο κ. Παπαδόπουλος ανέφερε ότι η αυξητική τάση συνεχίζεται παρά τις πρωτοφανείς αντιξοότητες, διεθνώς, στην αυτοκινητοβιομηχανία και ήδη οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων έχουν ξεπεράσει τον αριθμό για το σύνολο του 2021.
«Με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, έως και την τρίτη εβδομάδα του Οκτωβρίου κατεγράφησαν 3.678 ταξινομήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων από την αρχή του 2022, έναντι 3.594 όλο το 2021. Άρα ήδη έχουμε ξεπεράσει το προηγούμενο έτος και η αυξητική τάση συνεχίζεται. Ως μέτρο σύγκρισης, θυμίζω ότι το 2019 υπήρχαν μόλις 404 ταξινομήσεις, συνεπώς τρέχουμε με σχεδόν δεκαπλάσιο ρυθμό σε σχέση με πριν από τρία χρόνια», είπε ο κ. Παπαδόπουλος.
Εντυπωσιακή, χαρακτήρισε ο Υφυπουργός Μεταφορών, την ανταπόκριση στις νέα ψηφιακές υπηρεσίες του Υπουργείου, στη βάση της συνεργασίας που έχουμε με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Συγκεκριμένα, τόνισε:
«Ο πολίτης μπορεί, πλέον, να έχει στο κινητό του το δίπλωμα οδήγησης και την ταυτότητα και από φέτος το καλοκαίρι, έχουν γίνει 60.000 αιτήσεις στοιχείων για ενημέρωση του ΑΦΜ στη διαδικασία για να κατεβάσει ο χρήστης το δίπλωμα αυτοκινήτου. Σήμερα, μελετάμε και τη δυνατότητα να υπάρχουν ηλεκτρονικά και τα στοιχεία για το ΚΤΕΟ και την ασφάλιση.
Εντυπωσιακή, όμως, είναι η ανταπόκριση των πολιτών στις υπόλοιπες υπηρεσίες που έχουμε ήδη αναπτύξει και επιτρέπουν στους πολίτες να διεκπεραιώσουν ηλεκτρονικά ένα σύνολο από συναλλαγές και πράξεις, χωρίς να χρειάζεται να στηθούν στην ουρά των Διευθύνσεων Μεταφορών των Περιφερειών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το προσωρινό δίπλωμα οδήγησης, όπου προσεγγίζουμε πλέον το μισό εκατομμύριο ηλεκτρονικές εκδόσεις, από τους επιτυχόντες στις εξετάσεις οδήγησης. Συγκεκριμένα, έχουν εκδοθεί 477.587 προσωρινές άδειες οδήγησης από τους ιδιώτες και τους επαγγελματίες που πέρασαν τις εξετάσεις και μπορούν από την επόμενη κιόλας μέρα να εκτυπώσουν την προσωρινή άδεια από τον υπολογιστή τους και να οδηγήσουν το αυτοκίνητό τους, χωρίς να περιμένουν τέσσερις μήνες να τους έρθει το δίπλωμα όπως συνέβαινε στο πρόσφατο παρελθόν.
Επιπλέον, έχουν εκδοθεί ηλεκτρονικά 38.000 αντικαταστάσεις και αντίγραφα διπλωμάτων, έχουν γίνει 30.000 ανανεώσεις διπλωμάτων ηλεκτρονικά, και έχουν εκδοθεί άλλες 14.610 άδειες οχημάτων μετά από κλοπή ή απώλεια. Επίσης, από το καλοκαίρι που ενσωματώθηκε και η διαδικασία της μεταβίβασης στο σύστημα έχουν γίνει ήδη ψηφιακά 8.500 πράξεις μεταβίβασης οχημάτων.
Αυτοί οι αριθμοί μεταφράζονται σε λιγότερη γραφειοκρατία, εξοικονόμηση διοικητικού κόστους στη δημόσια διοίκηση και διαφάνεια».
Ερωτηθείς για το «στοίχημα» του Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης και της σταδιακής απολιγνιτοποίησης στον νομό Κοζάνης, ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε:
«Οφείλουμε να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους πολίτες λέγοντας ότι ο ενεργειακός μετασχηματισμός είναι μονόδρομος. Το ζήτημα είναι η μετάβαση από το παραδοσιακό μοντέλο στη μετά – λιγνίτη εποχή να είναι δίκαιη και τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας να είναι έμπρακτα και ορατά στους κατοίκους των περιοχών που ανησυχούν από αυτή την εξέλιξη.
Ο λιγνίτης είναι ο αιμοδότης της οικονομίας της Δυτικής Μακεδονίας για μισό αιώνα και συνεχίζει να την υποστηρίζει, ειδικά μετά τις ραγδαίες εξελίξεις που συνέβησαν τον τελευταίο χρόνο με την ενεργειακή κρίση.
Η επαναλειτουργία των μονάδων αποτελεί εγγύηση για την ενεργειακή ασφάλεια της χώρας και αυτό αποδεικνύεται στην πράξη κατά την τρέχουσα περίοδο, που ανέκυψε η ανάγκη να περιορίσουμε την εξάρτησή μας από το φυσικό αέριο.
Η κυβέρνηση επέδειξε ευελιξία για να αντιμετωπίσει την κρίση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι παρεκκλίνουμε από τον μακροπρόθεσμο στόχο που είναι η σταδιακή μεταβολή του παραγωγικού μοντέλου.
Υπάρχουν οι πόροι, η στρατηγική και το σχέδιο ώστε να μετατρέψουμε την απολιγνιτοποίηση σε μια ευκαιρία μετασχηματισμού της τοπικής οικονομίας, εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες ζωής στους κατοίκους της Δυτικής Μακεδονίας».
Άσχημα νέα για όσους έχουν το πετρέλαιο ως μέσο θέρμανσης καθώς μέσα στην εβδομάδα θα έχουμε αύξηση στην τιμή του λίτρου.
O αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, Γιώργος Ασμάτογλου, προανήγγειλε πως θα υπάρξει αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης τουλάχιστον κατά 7 λεπτά εντός της εβδομάδας.
Ο κ. Ασμάτογλου υπενθύμισε πως στις 15 Νοεμβρίου λήγει η περίοδος της έκπτωσης των 7 λεπτών που κάνουν τα διυλιστήρια, μετά την σχετική παράταση που είχε δοθεί.
Αυτό σημαίνει ότι από τις 16 Νοεμβρίου θα έχουμε μια ανάλογη επιβάρυνση – τουλάχιστον των 7 λεπτών ανά λίτρο αν παραμείνουν στα ίδια επίπεδα οι τιμές διύλισης του προϊόντος– στο πετρέλαιο θέρμανσης.
Όπως ανέφερε ο κ. Ασμάτογλου, οι επιδοτήσεις στο πετρέλαιο θέρμανσης που έχουν δοθεί από την κυβέρνηση ξεπερνούν τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, καθώς – κατά τους υπολογισμούς του – οι επιδοτήσεις φτάνουν τα 30 λεπτά το λίτρο, ενώ ο ειδικός φόρος είναι στα 28 λεπτά.
Σε τελικό στάδιο επεξεργασίας η πρόσκληση του ΑΣΕΠ 2Γ2022 που αφορά τον γραπτό διαγωνισμό για 6.500 θέσεις μονίμων στο Δημόσιο.
Η προκήρυξη είναι σχεδόν έτοιμη να σταλεί στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση ενώ στα μέσα του μήνα αναμένεται να βγει το ΦΕΚ και τον Δεκέμβριο να ξεκινήσουν οι αιτήσεις.
Οι φορείς που είναι ψηλά στη λίστα για την απορρόφηση προσωπικού είναι δήμοι, περιφέρειες, νοσοκομεία, σχολεία, ασφαλιστικ΄α ταμεία και υπουργεία.
Στον νέο διαγωνισμό θα μπορούν να συμμετέχουν όλες οι ειδικότητες του Δημοσίου από τις εκπαιδευτικές βαθμίδες της ΠΕ και της ΤΕ ακόμα και εκπαιδευτικό προσωπικό και νοσηλευτές.
Από τη λίστα των επιτυχόντων θα προκύψει μια δεξαμενή υποψηφίων από όπου θα μπορούν οι δημόσιοι φορείς να αντλούν προσωπικό όταν το χρειάζονται, χωρίς τις χρονοβόρες διαδικασίες της έκδοσης προκήρυξης μέσω ΑΣΕΠ.
Σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό προσλήψεων που δημοσιεύεται κάθε Σεπτέμβριο για το 2023 υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν έως και 6500 διορισμοί δεδομένου ότι έχουν ήδη προγραμματιστεί και άλλοι διαγωνισμοί που έχουν εγκριθεί αλλά εκκρεμούν και από το 2022 διορισμοί από προκηρύξεις που αναμένονται τα οριστικά αποτελέσματα
To ΥΠΕΝ προκηρύσσει θέσεις ευθύνης επιπέδου Διεύθυνσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, που υπάγονται στις Γενικές Διευθύνσεις του ΥΠΕΝ, καθώς και τις θέσεις ευθύνης επιπέδου Διεύθυνσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου, υπαγόμενες απευθείας στον Υπουργό, στον Υπηρεσιακό Γραμματέα, καθώς και στον Γενικό Γραμματέα Συντονισμού Διαχείρισης Αποβλήτων του Υπουργείου.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας ορίζεται σε δέκα πέντε (15) ημερολογιακές ημέρες και ξεκινά πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες μετά τη δημοσίευση της προκήρυξης, ήτοι αρχίζει την 17/11/2022 και λήγει την 01/12/2022