More

    Πλοία επιλέγουν και πάλι τη Διώρυγα του Σουέζ από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας

    Τουλάχιστον 47 πλοία έχουν έχουν ξαναρχίσει να χρησιμοποιούν τη Διώρυγα του Σουέζ από τις αρχές Φεβρουαρίου αντί να ακολουθήσουν τη μεγαλύτερη διαδρομή μέσω Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, δήλωσε ο πρόεδρος της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) Osama Rabie. Όπως εκτίμησε, ακόμα περισσότερες ναυτιλιακές εταιρείες θα επιστρέψουν καθώς βελτιώνεται η περιφερειακή σταθερότητα μετά την κατάπαυση του πυρός Χαμάς-Ισραήλ στις 19 Ιανουαρίου 2025.

    Μιλώντας στο 14ο ετήσιο Διεθνές Συνέδριο Θαλάσσιων Μεταφορών και Logistics (MARLOG), ο Rabie τόνισε την Κυριακή τη δέσμευση της SCA σε μακροπρόθεσμα αναπτυξιακά σχέδια για τη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας της πλωτής οδού και των υπηρεσιών πελατών παρά τις προκλήσεις.

    Το συνέδριο που πραγματοποιήθηκε από τις 23 έως τις 25 Φεβρουαρίου στην Αλεξάνδρεια, αποτελεί βασική πλατφόρμα για τη συζήτηση για το μέλλον των τομέων των θαλάσσιων μεταφορών και της εφοδιαστικής.

    Διώρυγα Σουέζ: Μείωση εσόδων κατά 60%

    Το 2024, οι επιθέσεις των Χούτι σε πλοία που συνδέονται με το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ στην Ερυθρά Θάλασσα επηρέασαν σοβαρά τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ, τα οποία μειώθηκαν κατά πάνω από 60% σε περίπου 7 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Ως αποτέλεσμα, πολλές ναυτιλιακές εταιρείες άλλαξαν τη διαδρομή των πλοίων μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας, παρακάμπτοντας τη διώρυγα.

    Ο Rabie αναγνώρισε ότι η κρίση έθεσε σημαντικές προκλήσεις, διαταράσσοντας τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού. Τόνισε την ανάγκη διεθνούς συνεργασίας για τον μετριασμό αυτών των διαταραχών και τη διατήρηση της ροής της θαλάσσιας κυκλοφορίας.

    Για να μειώσει τον αντίκτυπο αυτών των εντάσεων, η SCA εφάρμοσε διάφορα στρατηγικά μέτρα, όπως η επικοινωνία με ναυτιλιακές εταιρείες, η σταθεροποίηση των τιμών και η επέκταση των ναυτιλιακών και υλικοτεχνικών υπηρεσιών της για την υποστήριξη πελατών κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου.

    Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Rabie τόνισε επίσης την επιτυχημένη επέκταση του νότιου τμήματος της διώρυγας, το οποίο είναι πλέον πλήρως ενσωματωμένο στους παγκόσμιους εμπορικούς δρόμους.

    Αυτή η αναβάθμιση ενισχύει την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας, μειώνει τον αντίκτυπο των ρευμάτων νερού στα διερχόμενα πλοία και ενισχύει τη χωρητικότητα του καναλιού επιτρέποντας τη διέλευση έξι έως οκτώ επιπλέον πλοίων καθημερινά.

    Πηγή: ΟΤ

    Newsroom
    Newsroomhttps://ekozani.gr
    Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
    spot_img

    more news