Αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για την χορήγηση του Youth Pass, ενός κουπονιού 150 ευρώ σε νέους, καθώς την 1η Απριλίου αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα των αιτήσεων.
Τι ακριβώς είναι το Youth Pass και ποιους αφορά;
Το συγκεκριμένο κουπόνι δικαιούνται άτομα 18 έως 19 ετών τα οποία είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας. Το Youth Pass, αποτελεί επιδότηση η οποία χορηγείται στους νέους μέσω ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορες δραστηριότητες όπως:
- σινεμά
- θέατρα
- μουσεία
- βιβλιοπωλεία
- συναυλίες και μουσική
- εισιτήρια για τρένα, λεωφορεία, πλοία
- ταξί
- ξενοδοχεία/καταλύματα
- ταξιδιωτικά πακέτα
- συνδρομή σε γυμναστήριο
- κάμπινγκ
- ενοικίαση εξοπλισμού
Youth Pass: Πού και πώς μπορώ να υποβάλλω αίτηση;
Όλες οι αιτήσεις για το επίδομα, κατατίθενται στην πλατφόρμα: https://vouchers.gov.gr/youthpass, στην οποία οι δικαιούχοι εισέρχονται με τους κωδικούς TAXISNET. Απαραίτητη προϋπόθεση για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, είναι η εγγραφή στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ).
Επισημαίνεται πως η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ξεκινά την 1η Απριλίου και ολοκληρώνεται στις 15 Μαΐου.
Μετά την είσοδό του στην Εφαρμογή, ο δικαιούχος
- επιλέγει το πιστωτικό ίδρυμα που επιθυμεί για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας Youth Pass
- καταχωρεί στα εμφανιζόμενα στο σύστημα πεδία τα στοιχεία επικοινωνίας, και ειδικότερα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου,
- αιτείται την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση των 150 ευρώ.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Αφού επιβεβαιωθούν τα στοιχεία επικοινωνίας, θα πρέπει η αίτηση να να υποβληθεί οριστικά. Αυτό γίνεται με το που πατηθεί το πλήκτρο «Υποβολή» στο κάτω μέρος της σελίδας της αίτησης.
Ποιες είναι οι πιθανές καταστάσεις της αίτησης
- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ: Η αίτηση δεν έχει υποβληθεί οριστικά, καθώς ο αιτούμενος δεν έχει πιέσει το πλήκτρο ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης.
- ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ: Η αίτηση έχει υποβληθεί οριστικά και βρίσκεται στο στάδιο επαλήθευσης των στοιχείων που υποβλήθηκαν.
- ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ): Η αίτηση είναι έγκυρη και αναμένεται η αποστολή της στο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Περισσότερες πληροφορίες κατά το στάδιο αυτό παρέχονται στον Πίνακα Πληρωμών.
- ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ): Η αίτηση έχει εγκριθεί και έχουν ολοκληρωθεί όλες οι προβλεπόμενες πληρωμές.
- ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ: Η αίτηση έχει απορριφθεί μετά από τους προβλεπόμενους ελέγχους. Για την απόρριψη ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
- ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΠΛΗΡΩΜΗ: Η αίτηση είναι έγκυρη και απεστάλη προς πληρωμή, αλλά δεν κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της πίστωσης από το χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που επέλεξε ο δικαιούχος. Στην περίπτωση αυτή ο δικαιούχος λαμβάνει ενημέρωση μέσω e-mail.
- ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ: Απαιτείται επικοινωνία του δικαιούχου με το Τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Κοινού 2102157518 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00).