Η ζωή της Debbie Harry, της θρυλικής τραγουδίστριας των Blondie, στα ’80s ήταν μια εκκεντρική και γεμάτη ενέργεια εποχή που αντανακλούσε την punk και new wave αισθητική της.
Η Debbie Harry ήταν γνωστή για το τολμηρό στυλ της, με έντονο μακιγιάζ, πλατινέ μαλλιά και avant-garde ενδυμασίες. Ήταν μούσα για σχεδιαστές όπως ο Stephen Sprouse και φίλη με σημαντικά πρόσωπα της μόδας, όπως η Vivienne Westwood.
Στα ’80s, η Debbie ήταν τακτική θαμώνας στο θρυλικό Studio 54 της Νέας Υόρκης. Εκεί συνυπήρχε με καλλιτέχνες όπως ο Andy Warhol, που την είχε απεικονίσει στα έργα του, και άλλες προσωπικότητες της εποχής.
Εκτός από τις τεράστιες επιτυχίες των Blondie, όπως το “Call Me” και το “Rapture” (ένα από τα πρώτα mainstream τραγούδια με rap), η Debbie Harry πειραματίστηκε με διαφορετικά είδη μουσικής και συνεργάστηκε με καλλιτέχνες όπως ο Nile Rodgers και ο Giorgio Moroder.
Παρά τη φήμη της, διατηρούσε μια σύνδεση με το underground καλλιτεχνικό κίνημα της Νέας Υόρκης. Είχε στενές σχέσεις με πρωτοποριακούς καλλιτέχνες και σκηνές, ενώ η ίδια δήλωνε πως ανήκε περισσότερο στη σκηνή του CBGB παρά στα μεγάλα mainstream σόου.
Ως γυναίκα σε μια ανδροκρατούμενη μουσική βιομηχανία, η Debbie ήταν φωνή για τις γυναίκες καλλιτέχνιδες. Το στυλ και οι επιλογές της ήταν συχνά προκλητικές, αποδομώντας τις παραδοσιακές αντιλήψεις για τη γυναικεία εμφάνιση και συμπεριφορά.
Η δεκαετία του ’80 δεν ήταν μόνο λαμπερή για τη Debbie. Αντιμετώπισε οικονομικές δυσκολίες και πάλεψε με την εξάρτηση από ουσίες, κάτι που συχνά συνοδεύει τη ζωή των σταρ. Παρά τις δυσκολίες, διατήρησε το δημιουργικό της πνεύμα.
Στα ’80s, η Debbie πρωταγωνίστησε σε ταινίες όπως το Videodrome (1983) του David Cronenberg, που της έδωσε μια cult φήμη και ως ηθοποιού.