More

    Ζέτα Μακρυπούλια: «Ήταν συγκεκριμένος ο λόγος που το έκανα» – Τι απαντά για το περιστατικό με την αεροπορική εταιρεία

    Στο περιστατικό με την αεροπορική εταιρεία αναφέρθηκε η Ζέτα Μακρυπούλια, απαντώντας σε ερώτηση των δημοσιογράφων.  Συγκεκριμένα η ηθοποιός και παρουσιάστρια είπε: «Ένιωσα καλά με ό,τι έγινε με την αεροπορική εταιρεία».

    «Ήταν συγκεκριμένος ο λόγος που το έκανα. Ό,τι παραπλήσιο πήγε να γίνει δεν με αφορά. Αλλά έμαθα ότι γίνονται πια ανακοινώσεις, αυτό είναι ευχάριστο. Από την συγκεκριμένη εταιρεία δεν γίνεται να χάσω ξανά αεροπλάνο, από άλλη μπορεί, θα δούμε», τόνισε η Ζέτα Μακρυπούλια.

    Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγο καιρό η Ζέτα Μακρυπούλια είχε εκφράσει δημοσίως, μέσω του προφίλ της στο instagram, την δυσανασχέτησή της με αεροπορική εταιρεία, εξιστορώντας σε βίντεο το πως είχε χάσει την πτήση της για Σάμο, επειδή είχε αργήσει να κάνει check in κατά τρία λεπτά.

    Τότε η παρουσιάστρια είχε πει: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».

    Προσθέτοντας πως: «Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ λεπτάκι να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν».

    «Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ» εξήγησε στην συνέχεια.

    Ενώ τέλος ανέφερε: «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί ξανά ποτέ αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στην Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο κάθισα στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη απ’ αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ, ο πελάτης σας να ενημερωθώ ότι δεν κάνετε πια last call; Και τρίτον, ποιο είναι το κέρδος για εσάς;».

    Newsroom
    Newsroomhttps://ekozani.gr
    Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
    spot_img

    more news