Από το κινητό με ένα «κλικ» θα γίνεται η έκδοση παραστατικών και εγγράφων καθώς επίσης και η παρακολούθηση εσόδων – εξόδων μέσα από τις νέες εφαρμογές που θα ενσωματωθούν στην πλατφόρμα myAADEapp ενώ χθες ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής παρουσίασε την νέα εφαρμογή myDATAapp. Επίσης μέσα από το κινητό του τηλέφωνο, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης θα μπορεί να ενημερώνεται ο φορολογούμενος για διάφορα φορολογικά θέματα.
Γράφει ο Δημήτρης Χριστούλιας
Μέσα από νέες υπηρεσίες η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώνουν φορολογικές υποθέσεις γρήγορα και εύκολα. Επίσης τους δίνει την δυνατότητα να έχουν πλήρη εικόνα για τις υποχρεώσεις τους περιορίζοντας τη ταλαιπωρία και τη γραφειοκρατία στις συναλλαγές με την εφορία. Χθες ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής παρουσίασε την νέα εφαρμογή myDATAapp, επισημαίνοντας ότι «το myDATAapp είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια εφαρμογή. Είναι ένας στρατηγικός σύμμαχος για τις επιχειρήσεις που εξοικονομεί χρόνο και κόστος, αυξάνει την παραγωγικότητά τους, και διευκολύνει την οικειοθελή συμμόρφωση. Θέτουμε ένα ακόμα νέο πρότυπο στην ψηφιακή διακυβέρνηση, απλοποιώντας τις διαδικασίες προς όφελος του επιχειρείν».
Το myDATAapp προσφέρει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, σχεδιασμένων για να απλοποιήσουν τις καθημερινές διαδικασίες των επιχειρήσεων:
- Έκδοση παραστατικών on-the-go: Άμεση δημιουργία και αποστολή παραστατικών 24X7, εξοικονομώντας χρόνο και κόστος, ενώ παράλληλα έχει προβλεφθεί η δυνατότητα έκδοσης Ψηφιακών δελτίων αποστολής.
- Διαχείριση πελατολογίου: Οργάνωση του πελατολογίου, επιτρέποντας την καταχώριση και επεξεργασία όλων των απαραίτητων πληροφοριών των πελατών.
- Αναλυτικά στατιστικά: Παροχή ολοκληρωμένης εικόνας της επιχείρησης με πλήθος αναφορών για έσοδα, έξοδα και άλλους σημαντικούς δείκτες, υποστηρίζοντας τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
- Προσαρμογή στις ανάγκες της επιχείρησης: Εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης, επιτρέποντας την επιλογή γλώσσας (Ελληνικά και Αγγλικά) και θέματος (ενεργοποίηση σκοτεινής λειτουργίας για άνετη χρήση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού)
- Ασφάλεια πρώτα: Προστασία των δεδομένων των επιχειρήσεων με πολλαπλά επίπεδα ασφάλειας, όπως κωδικός PIN και βιομετρική αναγνώριση.
Αναλυτικότερα, οι υπηρεσίες myAADEapp, είναι μεταξύ άλλων, οι εξής:
- Αποθήκευση εγγράφων και πιστοποιητικών που χρειάζονται οι φορολογούμενοι για τις συναλλαγές.
- Παρακολούθηση εσόδων – εξόδων.
- Πρόσβαση στον φορολογικό λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο για πληροφόρηση σχετικά με τρέχουσες φορολογικές οφειλές και ποσά επιστροφών
- Άμεσες ασφαλείς πληρωμές οφειλών, απευθείας από την εφαρμογή, μέσω IRIS ή με κάρτα.
- Διαχείριση στοιχείων επικοινωνίας και δήλωση IBAN για επιστροφές φόρου.
- Παρακολούθηση και διαχείριση Αιτημάτων και Ραντεβού με τη φορολογική διοίκηση.
- Πρόσβαση στα «Μηνύματά μου» για λήψη και διαχείριση εξατομικευμένων μηνυμάτων από την ΑΑΔΕ
- Εξειδικευμένες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για πολίτες, επιτηδευματίες και φοροτεχνικούς,καθώς και εξατομικευμένες φορολογικές ενημερώσεις
- ΜyWallet, για προσθήκη και αποθήκευση βασικών εγγράφων, όπως Στοιχεία Μητρώου, Φορολογική Ενημερότητα, Τέλη Κυκλοφορίας και πιστοποιητικά για εύκολη πρόσβαση
- Δυνατότητα quick login με χρήση PIN ή και βιομετρικών,
- Εντοπισμός υπηρεσιών της ΑΑΔΕ σε χάρτη με δυνατότητα Geolocation και προβολή στοιχείων επικοινωνίας
- Ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο θα ξεκινήσει από τον τομέα των υπηρεσιών οχημάτων (συνεργεία, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών και αξεσουάρ οχημάτων, χώροι στάθμευσης οχημάτων, πλυντήρια αυτοκινήτων, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων και επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων) και εντός του 2025 θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους εντός του 2025.
- Δημιουργία ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στο υπουργείο Εργασίας και τον ΕΦΚΑ.
- Chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα.