Φωτογραφία από Nothing Ahead
Η πρωινή και η βραδινή ζώνη μπορεί να είναι αυτές που απασχολούν περισσότερο,
όμως για τα τηλεοπτικά μεσημέρια και τα απογεύματα το ενδιαφέρον είναι
μεγάλο. Ελάχιστοι είναι οι παρουσιαστές και οι παρουσιάστριες που ενθουσιάζουν
το κοινό και τα αποτελέσματα φαίνονται στους πίνακες της Nielsen.
Χθες Δευτέρα, το «Πάμε Δανάη» στο MEGA συγκέντρωσε 9,2% στο σύνολο και 10,8% στο δυναμικό κοινό.
Ο Μάρκος Σεφερλής με το «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου» έκανε στον ΣΚΑΪ 10,6% και 10,3%, καταφέρνοντας να αγγίξει διψήφια. Η Ζέτα Μακρυπούλια και το «Rouk Zouk» του ΑΝΤ1 έκαναν 11,1% στο σύνολο και 9,6% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ το «Shopping Star» 9,6% και 8,3%.
Στην απογευματινή ζώνη, τα πράγματα ζορίζουν περισσότερο. Υπάρχουν, όμως,
και οι φωτεινές εξαιρέσεις. Ο Νίκος Ευαγγελάτος με το «Live News» σαρώνουν
σημειώνοντας 19,3% στο σύνολο και 15,6% στο δυναμικό κοινό ενώ το «Chase» –
που παίρνει τη σκυτάλη- έκανε 14,8% και 15,8%. Ο απόλυτος πρωταγωνιστής
είναι ο Πέτρος Πολυχρονίδης, με τον «Τροχό της τύχης» του STAR να καταγράφει
21,5% στο σύνολο και 18,5% στο δυναμικό κοινό.
Θετικό είναι το πρόσημο και για το «Cash or trash» του ίδιου σταθμού με ποσοστά 14,6% και 14,3%. Το «Deal» του ALPHA κατέγραψε 14,3% στο σύνολο και 13,7% στο δυναμικό κοινό. Μετά
από εκεί…. το χάος! Το «My style rocks» βρέθηκε να κάνει 7,7% στο σύνολο και
7% στο δυναμικό κοινό, το «Still standing» 6% και 5,6%, το «Switch» της ΕΡΤ1
2,5% και 2,2%.