Συνάντηση του Αντιπεριφερειάρχη Κοζάνης με την Αστυνομία Δυτικής Μακεδονίας
Σημαντική συνάντηση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Κοζάνης, Κωνσταντίνου Βύζα, με τη συμμετοχή του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχου Νικόλαου Έξαρχου, και του Αστυνομικού Διευθυντή Κοζάνης, Ηλία Τσιότσια. Οι δύο πλευρές συζήτησαν θέματα που αφορούν τη λειτουργία των αστυνομικών υπηρεσιών στην περιοχή, εστιάζοντας στη δημόσια ασφάλεια και την προστασία των πολιτών.
Θέματα Συνεργασίας και Δημόσιας Ασφάλειας
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, επισημάνθηκε η αναγκαιότητα της διατήρησης και ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των θεσμικών φορέων. Σκοπός είναι η αποτελεσματική αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων και η διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής.
- Συζήτηση για τη λειτουργία των αστυνομικών υπηρεσιών.
- Ανάγκη ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ φορέων.
- Εστίαση στη δημόσια ασφάλεια και την προστασία των πολιτών.
Αναγνώριση του Έργου της Ελληνικής Αστυνομίας
Ο Αντιπεριφερειάρχης εξέφρασε την εκτίμησή του για την προσφορά της Ελληνικής Αστυνομίας στη Δυτική Μακεδονία, συγχαίροντας τα στελέχη της για την αφοσίωσή τους στην προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών.
Επιπλέον, επανέλαβε τη δέσμευση της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης να στηρίζει έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που προάγουν την ασφάλεια και την ποιότητα ζωής στην περιοχή.
Θετικό Κλίμα και Συνεχιζόμενη Συνεργασία
Οι εκπρόσωποι της Ελληνικής Αστυνομίας εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους στον Αντιπεριφερειάρχη για την συνεχή υποστήριξη και το ενδιαφέρον της Περιφερειακής Αρχής. Τόνισαν τη σημασία της συντονισμένης δράσης όλων των εμπλεκόμενων φορέων για την ευημερία της τοπικής κοινωνίας.
Η συνάντηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση όλων για τη συνέχιση της άριστης συνεργασίας και την προώθηση πρωτοβουλιών που ενισχύουν το αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες.


