Συναυλία του Αντώνη Ρέμου για τα 30 χρόνια καριέρας του
Ο δημοφιλής τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος πρόκειται να γιορτάσει τριάντα χρόνια παρουσίας στη μουσική σκηνή με μια σπουδαία συναυλία. Η ανακοίνωση έγινε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram, όπου υπογράμμισε τη σημασία της Θεσσαλονίκης, της πόλης όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, ως τον ιδανικό τόπο για αυτήν τη γιορτή.
Λεπτομέρειες της εκδήλωσης
Η συναυλία θα λάβει χώρα το Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου, στις 21:00, στην παραλία της Θεσσαλονίκης. Στην ανάρτησή του, ο Ρέμος προσκάλεσε το κοινό να συμμετάσχει σε αυτήν την ξεχωριστή βραδιά, τονίζοντας:
«Μόνο μια φορά γίνεσαι 30. Σε προσκαλώ να το γιορτάσουμε μαζί. Τριάντα χρόνια, μέσα από το τραγούδι, έχουμε μοιραστεί τις χαρές και τις λύπες μας. Όλα αυτά τα συναισθήματα θα γίνουν η μεγαλύτερη συναυλία που έχω δώσει ποτέ. Με ελεύθερη είσοδο, σαν μία μικρή ανταπόδοση του μεγάλου δώρου που μου χαρίζετε τραγουδώντας μαζί μου 30 χρόνια τώρα.»
Μια μοναδική παραγωγή
Ο Αντώνης Ρέμος ανέφερε επίσης ότι η συναυλία θα είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές παραγωγές που έχουν διοργανωθεί ποτέ στην Ελλάδα, με τη συνεργασία της ΔΕΗ και την καλλιτεχνική επιμέλεια του σκηνοθέτη Γιώργου Νανούρη. Ο τραγουδιστής υποσχέθηκε ένα υπερθέαμα ήχου και φωτός που θα μείνει αξέχαστο:
- Δωρεάν είσοδος για το κοινό
- Συμμετοχή φίλων καλλιτεχνών από Ελλάδα και εξωτερικό
- Μοντέρνες τεχνικές παραγωγής
- Συναυλία γεμάτη συναίσθημα και αναμνήσεις
Η σημασία της Θεσσαλονίκης
Ο Αντώνης Ρέμος εξέφρασε την επιθυμία του να τιμήσει την πόλη του, λέγοντας:
«Ο τόπος δεν θα μπορούσε να είναι άλλος. Η Θεσσαλονίκη είναι η πόλη που με έχει διαμορφώσει, γεμάτη βιώματα και μνήμες. Θέλω να κάνουμε τη Θεσσαλονίκη επίκεντρο της γιορτής μας.»
Η εκδήλωση αυτή αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου και να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία σε όλους τους παρευρισκόμενους, συνδυάζοντας τη μουσική με την τέχνη σε ένα μαγευτικό σκηνικό.


