Χωρίς λεωφορεία την Τετάρτη 17/12 η Αθήνα

Χωρίς λεωφορεία θα μείνει για αρκετές ώρες η Αθήνα την Τετάρτη 17/12 λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων σε αυτά.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από τις 11:00 έως τις 17:00 οι εργαζόμενοι τραβούν χειρόφρενο στα λεωφορεία.

Τη στάση εργασίας προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων ΟΑΣΑ προκειμένου, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, να πραγματοποιηθεί Εκλογοαπολογιστική Γενική Συνέλευση.

Τα δρομολόγια στις περιαστικές γραμμές της ανατολικής και δυτικής Αττικής αναμένεται να πραγματοποιηθούν κανονικά, χωρίς τροποποιήσεις.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news