Ελένη Μενεγάκη: Γιατί σταματά την εκστρατεία της καμπάνιας ενάντια στον καρκίνου του μαστού (video)

Ο Οκτώβριος είναι ο παγκόσμιος μήνας, αφιερωμένος στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού και η καμπάνια γνωστής εταιρείας καλλυντικών η οποία είχε ως πρέσβειρα την Ελένη Μενεγάκη, σταματάει μετά από 19 χρόνια.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣού», ο κύκλος ολοκληρώνεται μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες.

Μετά από 19 χρόνια η καμπάνια γνωστής εταιρίας καλλυντικών κατά του καρκίνου του μαστού δε θα γίνει, αφού πάρθηκε η απόφαση πως το 1% των εσόδων από τις πωλήσεις του ομίλου θα διατεθούν για τον καλό σκοπό.

Έτσι, δε θα ξαναδούμε την Ελένη Μενεγάκη να φωταγωγεί κτήρια της Αθήνας.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news