Φαίη Σκορδά: Διευκρινίζει την κατάσταση μετά το τέλος του «Buongiorno» – «Είμαι καλά»

Φαίη Σκορδά: Καλοκαιρινή απόδραση στην Πάρο μετά την εκπομπή

Η Φαίη Σκορδά, γνωστή παρουσιάστρια του Mega, έκανε την πρώτη της καλοκαιρινή εξόρμηση αμέσως μετά το φινάλε της εκπομπής «Buongiorno». Συγκεκριμένα, η Σκορδά ταξίδεψε στην Πάρο με τον αρραβωνιαστικό της, Αλέξανδρο Αθανασιάδη, για να παρευρεθεί στους γαμήλιους εορτασμούς της Αθηνάς Οικονομάκου και του Bruno Cerella.

Στιγμές στο αεροδρόμιο

Λίγο μετά την ολοκλήρωση της εκπομπής, η Φαίη και ο Αλέξανδρος βρέθηκαν στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Εκεί, η παρουσιάστρια συναντήθηκε με την κάμερα της εκπομπής «Ραντεβού το ΣΚ» του Open. Παρά την ευγένεια και το χαμόγελό της, επέλεξε να μην κάνει δηλώσεις, δείχνοντας προτίμηση στη διατήρηση χαμηλών τόνων, μετά από μια συναισθηματικά φορτισμένη ημέρα.

Η θερμή ευχή της

Πριν αποχωρήσει, η Φαίη Σκορδά περιορίστηκε σε μια σύντομη δήλωση, εκφράζοντας τις καλύτερες ευχές της: «Καλό καλοκαίρι, είμαι καλά». Με αυτό τον τρόπο, η παρουσιάστρια αποχαιρέτησε τους δημοσιογράφους και συνέχισε την πορεία της προς την πύλη αναχώρησης.

Βασικές πληροφορίες

  • Άφιξη στην Πάρο για τους γαμήλιους εορτασμούς της Αθηνάς Οικονομάκου και του Bruno Cerella.
  • Συνοδεία του αρραβωνιαστικού της, Αλέξανδρου Αθανασιάδη.
  • Χαμηλοί τόνοι και αποφυγή δηλώσεων στο αεροδρόμιο.
  • Θερμή ευχή προς το κοινό: «Καλό καλοκαίρι, είμαι καλά».

Η Φαίη Σκορδά φαίνεται να απολαμβάνει την καλοκαιρινή της απόδραση, ενώ ετοιμάζεται να συμμετάσχει σε ένα από τα πιο αναμενόμενα γαμήλια γεγονότα της χρονιάς.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news