Φορολογικοί συντελεστές και επιδόματα: Πώς αλλάζουν

Θέλεις να μαθαίνεις πρώτος τι συμβαίνει στη Δυτική Μακεδονία;
Κάνε το ekozani.gr προτιμώμενη πηγή σου στη Google και βρίσκε πιο εύκολα ειδήσεις από Κοζάνη, Πτολεμαΐδα, Δυτική Μακεδονία και όλη την Ελλάδα.
Πρόσθεσέ μας στις Προτιμώμενες Πηγές
Στη σελίδα της Google επίλεξε το ekozani.gr ως Προτιμώμενη Πηγή.

Από τον Ιανουάριο τίθεται σε εφαρμογή η νέα φορολογική μεταρρύθμιση, που θα φέρει αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις μέσω της μείωσης της παρακράτησης φόρου. Όφελος θα έχουν οι δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι, αλλά και οι συνταξιούχοι με εισοδήματα άνω των 10.000 ευρώ, με επιπλέον ελαφρύνσεις για νέους, τρίτεκνους και πολύτεκνους.

Νέες φορολογικές κλίμακες

  • Μείωση κατά 2% στους συντελεστές εισοδημάτων από 10.000 έως 40.000 ευρώ.
  • Νέος ενδιάμεσος συντελεστής 39% για εισοδήματα 40.000 – 60.000 ευρώ.
  • Ο ανώτατος συντελεστής 44% θα ισχύει για εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ.
  • Στα 10.000 – 20.000 ευρώ, ο συντελεστής για φορολογούμενους χωρίς τέκνα διαμορφώνεται σε 20%, ενώ μειώνεται για οικογένειες:
    • 18% με 1 τέκνο
    • 16% με 2 τέκνα
    • 9% με 3 τέκνα.
  • Στα 20.000 – 30.000 ευρώ, ο συντελεστής 26% μειώνεται κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες ανά τέκνο.
  • Για νέους έως 25 ετών, οι συντελεστές μέχρι 20.000 ευρώ μηδενίζονται.
  • Για νέους 26-30 ετών, ο συντελεστής από 10.000 – 20.000 ευρώ διαμορφώνεται στο 9%.

Κατώτατος μισθός και επιδόματα

Τον Απρίλιο αναμένεται η 6η διαδοχική αύξηση του κατώτατου μισθού, ο οποίος θα ξεπεράσει τα 900 ευρώ. Η αύξηση θα αφορά περίπου 600.000 μισθωτούς στον ιδιωτικό τομέα και θα επεκταθεί αυτόματα σε όλα τα μισθολογικά κλιμάκια του Δημοσίου, ωφελώντας συνολικά πάνω από 1,3 εκατ. εργαζόμενους.

Η αναπροσαρμογή συμπαρασύρει ανοδικά και περίπου 20 επιδόματα, όπως ανεργίας, άδειας, γάμου, γονικής άδειας, μητρότητας και τριετιών.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img
Μελωδία 102.4 FM - Στίχοι τραγουδιών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ