Η Νάταλι Σούλεμαν, η πρώτη γυναίκα που απέκτησε οκτάδυμα τα οποία επέζησαν όλα, ανακοίνωσε ότι ένα από συνολικά 14 παιδιά της έφερε στον κόσμο τον πρώτο δικό του παιδί.
Η 49χρονη Σούλεμαν συνόδευσε την ανακοίνωση στο Instagram με μια φωτογραφία του ποδιού του βρέφους, ένα κοριτσάκι, που φαίνεται ότι γεννήθηκε στα τέλη Αυγούστου.
«Ευχαριστώ γιε μου και υπέροχη νύφη μου που μας δώσατε αυτό το όμορφο δώρο!» έγραψε η γυναίκα που έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο όταν γέννησε το 2009 τα οκτάδυμα.

Ωστόσο δεν αποκάλυψε ποιος από τους 10 γιους της ήταν ο πατέρας του μικρού κοριτσιού, αναφέρει ο Guardian.
Εκτός από περιστασιακές εμφανίσεις στην τηλεόραση, η Σούλεμαν έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ, αν και είναι διατηρεί ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


