Ατύχημα της Μάγδας Τσαγγάνη και η αναφορά της στον Άγιο Νεκτάριο
Η γνωστή καλλιτέχνιδα Μάγδα Τσαγγάνη μίλησε πρόσφατα στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα, αποκαλύπτοντας τις δύσκολες στιγμές που πέρασε εξαιτίας ενός ατυχήματος κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας. Η Τσαγγάνη περιγράφει πώς ο Άγιος Νεκτάριος την βοήθησε σε αυτή τη δοκιμασία.
Η περιγραφή του ατυχήματος
Όπως ανέφερε η Μάγδα, η περιπέτεια ξεκίνησε όταν επισκέφθηκε την Αίγινα την Κυριακή των Βαΐων. «Την Μεγάλη Πέμπτη, κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για το Πάσχα, πήγα να πάρω ένα μαντηλάκι για τον γατούλη μας. Τα πλακάκια ήταν πολύ γλιστερά και υπήρχαν καλώδια στο πάτωμα. Έπεσα χωρίς να το καταλάβω», εξήγησε χαρακτηριστικά.
Η ιατρική παρέμβαση
Αμέσως μετά το ατύχημα, η Μάγδα μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας, καθώς δεν μπορούσε να περπατήσει. «Μου έκαναν ακτινογραφία και διαπιστώθηκε ότι είχα κάταγμα στο δεξιό μηρό, κοντά στο ισχίο. Με παρέλαβε το ασθενοφόρο του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας και υποβλήθηκα σε χειρουργική επέμβαση», πρόσθεσε.
Δυστυχώς, η ανάρρωση δεν ήταν εύκολη. «Πονάω πολύ και μου δίνουν παυσίπονα. Αποφεύγω να σηκώνομαι, ενώ κάνω και αντιπηκτικές ενέσεις. Είναι ένα πολύ δύσκολο διάστημα για μένα», είπε.
Η πίστη και η βοήθεια του Αγίου Νεκταρίου
Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας της, η Μάγδα ζήτησε τη βοήθεια του Αγίου Νεκταρίου. «Είχα δυσκολία στην εύρεση φλεβών για τις ενέσεις, και όταν είπα “Άγιε Νεκτάριε ελέησον με”, αμέσως βρήκαν τη φλέβα», σημείωσε. Αυτή η εμπειρία ενίσχυσε την πίστη της ότι ο Άγιος την παρακολουθεί και την προστατεύει.
«Εμείς που είμαστε από την Αίγινα τον θεωρούμε δικό μας άνθρωπο. Έχουμε εικόνες του παντού, στις τσάντες μας και στα σπίτια μας», κατέληξε η καλλιτέχνιδα.


