More

    Μέγκαν Μαρκλ: 4 κρυφά μηνύματα που έστειλε στην Κέιτ Μίντλετον μετά τη ρήξη στη σχέση τους – «Δεν αισθάνεται ενοχές»

    Μπορεί να παντρεύτηκαν και οι δύο μέλη της βασιλικής οικογένειας, αλλά η φιλία της Μέγκαν Μαρκλ και της Κέιτ Μίντλετον έχει γίνει “τοξική”, σύμφωνα με έναν βασιλικό εμπειρογνώμονα.

    Από συγκεκριμένες επιλογές ρούχων μέχρι το όνομα του νέου brand της, η Δούκισσα του Sussex θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι στέλνει κάποια μυστικά μηνύματα στην Πριγκίπισσα της Ουαλίας.

    Ο βασιλικός εμπειρογνώμονας Tom Quinn είπε στην Mirror: «Η Μέγκαν δεν αισθάνεται ενοχές για την Κέιτ Μίντλετον, γιατί πιστεύει ότι η Κέιτ θα έπρεπε να ήταν το μόνο άτομο στη βασιλική οικογένεια που θα την υποστήριζε σε κάθε δυσκολία.

    Εκτός των άλλων, η Μέγκαν ήξερε ότι η Κέιτ ήταν ξένη, οπότε απλά δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί η Κέιτ ακολουθούσε πάντα τους βασιλικούς κανόνες αντί να την υποστηρίζει Η διάγνωση καρκίνου της Κέιτ ήταν ένα πραγματικό σοκ για την Μέγκαν, αλλά δεν βλέπει κανένα τρόπο να αποκαταστήσει τη σχέση απλά επειδή έχει γίνει τόσο δηλητηριώδης».

    Αλλά ενώ μια βασιλική επανένωση μπορεί να φαντάζει απίθανη τουλάχιστον αυτή τη στιγμή και στο προσεχές μέλλον, μήπως η Μέγκαν στέλνει αυτά τα κρυφά μηνύματα από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού για κάποιον λόγο;

    Η Μέγκαν βλέπει το μέλλον της στις ΗΠΑ

    Τον περασμένο μήνα, η Μέγκαν ανακοίνωσε ότι λανσάρει μια νέα μάρκα lifestyle, η οποία θα επικεντρώνεται σε περιεχόμενο για το σπίτι, τον κήπο, το φαγητό και γενικότερα τον τρόπο ζωής, σύμφωνα με το Page Six.

    Το όνομα αποκαλύφθηκε στο Instagram και θα μπορούσε να αποτελεί ένδειξη για το μέλλον του Δούκα και της Δούκισσας του Sussex.

    Το American Riviera Orchard φέρεται να επιλέχθηκε καθώς η περιοχή της υψηλής κοινωνίας της Καλιφόρνια όπου ζουν η Μέγκαν και ο Χάρι, το Montecito, είναι γνωστή ως η “Αμερικανική Ριβιέρα”.

    Εστιάζοντας την μοναδική της επιχείρηση στο νέο σπίτι του ζευγαριού στις ΗΠΑ, αντί στη Βρετανία, όπου παντρεύτηκαν, υποδηλώνει ότι το μέλλον τους είναι πολύ πιο επικεντρωμένο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού – και το όνομα επίσης υποδηλώνει την εικόνα που προσπαθεί τώρα να παρουσιάσει το ζευγάρι.

    Η ειδική στο branding Lucie Green δήλωσε στη Grazia: «Η ‘Αμερικανική Ριβιέρα’ ακούγεται σαν παλιά αριστοκρατία – και μετά ο ‘Οπωρώνας’ του δίνει αυτή την αίσθηση της υπαίθρου, των Hamptons, της Ina Garten».

    Δεν αλλάζει για τη βασιλική οικογένεια

    Η Δούκισσα του Sussex δήλωσε στο ντοκιμαντέρ Harry & Meghan ότι προσπάθησε να «εναρμονιστεί» με τη βασιλική οικογένεια και πρόσθεσε: «Δεν προσπαθώ να ξεχωρίσω εδώ»

    Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι υπήρχαν στιγμές που ντυνόταν λιγότερο επίσημα, όπως όταν ήταν «ξυπόλητη» και φορούσε σκισμένα τζιν όταν συνάντησε για πρώτη φορά τον Ουίλιαμ.

    Ενώ μπορεί να φάνηκε κάπως περίεργο εκείνη την περίοδο, η Μέγκαν έχει αποδείξει ότι δεν πρόκειται να αλλάξει για το βασιλικό πρωτόκολλο, και της αρέσει ακόμα να κυκλοφορεί χωρίς παπούτσια.

    Την έχουμε δει ξυπόλητη να κάθεται στον πάγκο της κουζίνας στο Frogmore Cottage και στην ανάρτηση για την Ημέρα της Μητέρας.

    Μυστικά μηνύματα μέσω ρούχων

    Η Μέγκαν και ο Πρίγκιπας Χάρι πήγαν για σκι στον Καναδά τον Φεβρουάριο για να γιορτάσουν τους Invictus Games – και λέγεται ότι η δούκισσα έστειλε ένα κρυφό μήνυμα με την εμφάνισή της.

    Η Δούκισσα του Sussex έδειχνε σαν μια πραγματική βασίλισσα του χιονιού με μπότες χιονιού Sorel Joan of Arctic και ένα σκούφο με pom pom από κασμίρι Burberry.

    Η αρχισυντάκτρια μόδας Amber Graafland δήλωσε στο Fabulous ότι η επιλογή χρώματος της Μέγκαν θα μπορούσε να αποτελεί κάποιο κρυφό μήνυμα.

    Είπε: «Η Μέγκαν είναι επιδέξια στο να χρησιμοποιεί τα ρούχα της για να μεταφέρει βαθύτερα νοήματα, η επιλογή του αγγελικού λευκού θα μπορούσε φυσικά να έχει πολύ βαθύτερο νόημα. Το λευκό συμβολίζει την αγνότητα, την αθωότητα και την ουδετερότητα. Συμβολίζει επίσης νέα ξεκινήματα, τα οποία θα μπορούσαν να υποδηλώσουν μια προθυμία να αφήσει πίσω τις διαμάχες των τελευταίων ημερών και να προχωρήσει με τον νέο της ρόλο»

    Μόλις πριν από λίγες ημέρες, ο Χάρι και η Μέγκαν δέχθηκαν έντονες επικρίσεις για τη δημιουργία ενός νέου ιστότοπου ως μέρος του rebrand τους, με έναν βασιλικό εμπειρογνώμονα να τους επικρίνει για το “κερδοσκοπία” πάνω στους βασιλικούς τους δεσμούς.

    Η αρχισυντάκτρια μόδας ισχυρίζεται ότι εστάλη κι άλλο μήνυμα με την εμφάνιση της Μέγκαν τον Απρίλιο. Φορώντας ένα φλοράλ φόρεμα-πουκάμισο Oscar de la Renta με μακριά μανίκια με μανσέτες, η Μέγκαν άφησε τα μακριά της μαλλιά κάτω, με χωρίστρα στη μέση.

    «Συνώνυμα με την αγνότητα, την αισιοδοξία και τη φιλία, τα λουλούδια αντιπροσωπεύουν την ανάπτυξη και την άνθιση. Καθώς η Δούκισσα ξεκινά ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στη ζωή της, φαίνεται ότι είναι πρόθυμη να αφήσει πίσω της τα περασμένα γεγονότα και να γράψει ένα νέο, ολοκαίνουργιο σενάριο.»

    Οι (μη) τυχαίες επιλογές στις ημερομηνίες

    Ένας βασιλικός εμπειρογνώμονας επικρίνει την απόφαση της Μέγκαν να ξεκινήσει τη νέα της επιχείρηση την ίδια μέρα με τα βραβεία στη μνήμη της Πριγκίπισσας Νταϊάνα και περίπου την ίδια περίοδο του σκανδάλου με το photoshop της Κέιτ ως ένδειξη «υπεροχής».

    Ο Richard Fitzwilliams είπε στην The Sun ότι «τίποτα δεν είναι τυχαίο» όταν πρόκειται για τους Sussexes.

    Είπε: «Η ανακοίνωση είναι απολύτως συνεπής με το χρονοδιάγραμμα όλων των ανακοινώσεων των Sussexes. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Το κάνουν προφανώς για να προωθήσουν τις ειδήσεις κατά τη γνώμη τους»

    Ο Richard είπε ότι το χρονοδιάγραμμα είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικό λόγω της “αποκαλυπτικής κατάστασης” γύρω από το σκάνδαλο με το photoshop της Κέιτ.

    Η Πριγκίπισσα της Ουαλίας αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για την επεξεργασία μιας γλυκιάς φωτογραφίας με εκείνη και τα παιδιά της, που δημοσίευσε για την Ημέρα της Μητέρας.

    Ο Fitzwilliams είπε: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι Sussexes εκμεταλλεύονται το υλικό που έχουν για να δείξουν λίγη υπεροχή. Είναι προφανές».

     

     

     

     

     

    Newsroom
    Newsroomhttps://ekozani.gr
    Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
    spot_img

    more news

    Διαφήμιση με κουμπί κλεισίματοςX