Η φανέλα της Μπαρτσελόνα στον επόμενο αγώνα της με τη Ρεάλ Μαδρίτης για το El Clasico στις 28 Οκτωβρίου θα φέρει το σήμα-κατατεθέν των Rolling Stones, την εμβληματική «γλώσσα».
Το λογότυπο Tongue and Lips θα αντικαταστήσει το λογότυπο του Spotify στις αθλητικές εμφανίσεις της ομάδας, βάζοντας για πρώτη φορά το συγκρότημα που έχει παίξει στις πιο εμβληματικές σκηνές του κόσμου στην παγκόσμια σκηνή του El Clasico.
Εκτός από τη φανέλα του αγώνα στις 28 Οκτωβρίου, το λογότυπο Tongue and Lips των Stones θα βρίσκεται επίσης στο μπροστινό μέρος της γυναικείας φανέλας για τον αγώνα της Liga F με τη Σεβίλλη στις 5 Νοεμβρίου στο Estadi Johan Cruyff.
Σε ένα βίντεο που ανάρτησε η Μπαρτσελόνα την Πέμπτη στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter), οι παίκτες φαίνεται να λαμβάνουν αυτή την εκπληκτική είδηση μέσω μιας εφημερίδας που πέφτει πάνω στον Πέδρι, κατά τη διάρκεια της προπόνησης στο γήπεδο, με τους Λεβαντόφσκι, Ραφίνια και o Λαμινέ Γιαμάλ να παρακολουθούν έκπληκτοι.
Όπως φαίνεται στο βίντεο, η εφημερίδα διανέμεται σε όλο τον κόσμο, φτάνοντας ακόμα και στο σπίτι των μελών του συγκροτήματος, τα οποία διαβάζουν το άρθρο με ενδιαφέρον, ενώ στο βάθος παίζει το τραγούδι τους «Start Me Up».
DONE DEAL! 🤘💥
🚨🤝🗞️ FC Barcelona and @RollingStones sign deal ahead of the next #ElClásico thanks to @Spotify . 28/10/2023 👅 pic.twitter.com/bfH7tpw5Lp— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 19, 2023
«Η εμφάνιση του λογότυπου των Rolling Stones στη φανέλα της Μπάρτσα είναι ένα από τα πράγματα που συμβαίνουν μόνο μία φορά στη ζωή» αναφέρεται στη σελίδα της ισπανικής ομάδας. «Ως εκ τούτου, για να του δώσουμε τη θέση στην ιστορία που του αξίζει, δύο αποκλειστικές εκδόσεις φανέλας της ημέρας του αγώνα θα ξεκινήσουν να πωλούνται στις 23 Οκτωβρίου, ώστε να έχετε το δικό σας αυθεντικό συλλεκτικό αντικείμενο στο σπίτι σας».
Εκτός από τις φανέλες ημέρας αγώνα, τόσο οι οπαδοί της Μπάρτσα όσο και οι οπαδοί των Rolling Stone θα μπορούν να αγοράσουν αντικείμενα από μια περιορισμένης έκδοσης lifestyle συλλογή ρούχων με τα λογότυπα των Rolling Stones, του Spotify και της Μπαρτσελόνα, η οποία θα αρχίσει επίσης να πωλείται στις 23 Οκτωβρίου.
Η συλλογή αυτή θα περιλαμβάνει μπλουζάκια, καπέλα, φούτερ κ.ά.