Μπλόκα αγροτών: Από πού περνάς ελεύθερα

Σε φάση αναμονής έχουν περάσει οι αγρότες σε Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα, ενόψει της επικείμενης συνάντησης με τον πρωθυπουργό Κυριάκος Μητσοτάκης.

Από σήμερα το πρωί τα τρακτέρ μετακινήθηκαν στην άκρη των δρόμων σε αρκετά σημεία, χωρίς ωστόσο να αίρονται τα μπλόκα, τα οποία παραμένουν ενεργά σε εθνικές οδούς, τελωνεία και διόδια.

Στο ραντεβού με τον πρωθυπουργό θα συμμετάσχει 25μελής αντιπροσωπεία αγροτών, ενώ θα παρίστανται και πέντε παρατηρητές από την Πανελλαδική Επιτροπή Μπλόκων. Παράλληλα, παραγωγοί και κτηνοτρόφοι κρατούν ανοιχτούς δρόμους και συνοριακές διελεύσεις, στέλνοντας μήνυμα καλής θέλησης, χωρίς όμως να αποσύρουν τον εξοπλισμό τους από τα σημεία κινητοποίησης.

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο αγρότης Δημήτρης Τσιλιάς, μέλος της συντονιστικής επιτροπής του μπλόκου στα Πράσινα Φανάρια, τόνισε ότι εντός της ημέρας, οι παραγωγοί που συμμετείχαν στη συνάντηση της Τρίτης 13/1 με τον πρωθυπουργό θα ενημερώσουν τους συναδέλφους τους για τις εξελίξεις, στο πλαίσιο γενικών συνελεύσεων. Όπως είπε, πρόταση της συντονιστικής επιτροπής θα είναι «να μην απομακρύνουμε τα τρακτέρ και τα αγροτικά μας οχήματα από τα μπλόκα που έχουμε στήσει, σεβόμενοι τους συναδέλφους μας που θα έχουν συνάντηση με τον πρωθυπουργό».

Στο Νευροκόπι Δράμας, οι αγρότες παραμένουν στο μπλόκο που έχουν στήσει σε απόσταση περίπου 500 μέτρων από το τελωνείο της Εξοχής, στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, ενώ αντίστοιχη εικόνα καταγράφεται και στο τελωνείο του Προμαχώνα.

Στους Ευζώνους και στο τελωνείο της Νίκης, οι παραγωγοί βρίσκονται στα σημεία κινητοποίησης χωρίς να παρεμποδίζουν την κυκλοφορία.

Αγροτοκτηνοτροφικά μπλόκα παραμένουν, χωρίς αποκλεισμούς, στα διόδια Μαλγάρων, στον κόμβο Τρίγλιας στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών, στη Χαλκηδόνα επί της παλαιάς Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, καθώς και στον κόμβο Δερβενίου.

Παρατεταγμένα παραμένουν τα τρακτέρ στον κόμβο Νησελίου στην Εγνατία Οδό Θεσσαλονίκης – Βέροιας, καθώς και στον κόμβο Κουλούρας.

Μπλόκα διατηρούνται στον κόμβο Γυψοχωρίου Πέλλας, στη διασταύρωση Δροσιάς Πέλλας («Αλυσίδα»), στη Σκύδρα και στην είσοδο της Αριδαίας από αγρότες του Δήμου Αλμωπίας. Στον περιφερειακό δρόμο της Έδεσσας, οι παραγωγοί συνεχίζουν να βρίσκονται στο σημείο «Φανάρια».

Στην Πιερία, αγρότες του Αιγινίου έχουν στήσει μπλόκο στην είσοδο της κωμόπολης, προχωρώντας σε αποκλεισμούς στην παλαιά Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Κατερίνης, ενώ στον κόμβο Βαρικού βρίσκονται παραγωγοί του Δήμου Δίου – Ολύμπου.

Στη Δυτική Μακεδονία, μπλόκα παραμένουν στον κόμβο Μπάρας Σιάτιστας στην Εγνατία Οδό και στον κόμβο Φιλώτα, στον κάθετο άξονα Κοζάνης – Φλώρινας.

Στον νομό Καβάλας, οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται στη Χρυσούπολη, στον κόμβο Μουσθένης επί της Εγνατίας Οδού και στον Σταυρό Αμυγδαλεώνα. Παρατεταγμένα τρακτέρ υπάρχουν και στον κόμβο Κερδυλλίων, καθώς και στη διασταύρωση Κοκκινογείων – Προσοτσάνης, σημείο-κλειδί για την πρόσβαση προς τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα και την πόλη της Δράμας.

Στην Καρδίτσα, οι αγρότες παραμένουν στο μπλόκο του Ε65, κρατώντας ανοιχτό τον δρόμο και μετακινώντας τα τρακτέρ στην άκρη του οδοστρώματος.

Παράλληλα, αναμένουν την επίσημη κυβερνητική ανακοίνωση για τη συνάντηση με τον πρωθυπουργό στην Αθήνα, όπως αποφασίστηκε στη χθεσινή σύσκεψη της Πανελλαδικής Επιτροπής Μπλόκων στον Παλαμά.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news