Η Ναταλία Δραγούμη αποκάλυψε τις σκέψεις της σχετικά με την πρόωρη λήξη της σειράς «Αρχελάου 5» και τα επόμενα επαγγελματικά της βήματα στην ΕΡΤ κατά τη διάρκεια της παρουσίας της στην εκπομπή «The 2Night Show» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, τη Δευτέρα 22 Ιουνίου.
Συναισθηματική αντίκτυπος για την «Αρχελάου 5»
Η ηθοποιός εξέφρασε την απογοήτευσή της για την πρόωρη ολοκλήρωση της σειράς, τονίζοντας πως ακόμα βιώνει την αδικία που ένιωσε για την αντιμετώπιση της παραγωγής από την ΕΡΤ. «Αισθάνομαι μεγάλη στενοχώρια. Για πρώτη φορά, στα 35 χρόνια καριέρας μου, νιώθω ότι υπήρξε αδικία. Η σειρά δεν άξιζε αυτή την τύχη», δήλωσε.
Αν και δεν επιθυμεί να αναλύσει τους λόγους πίσω από αυτή την εξέλιξη, υπογράμμισε ότι οι πρόωρες λήξεις δεν είναι σπάνιο φαινόμενο στην τηλεόραση. «Στις περισσότερες κωμωδίες, η μη παράταση των επεισοδίων είναι συνηθισμένη. Απλώς με πίκρανε, καθώς νιώθω ότι έχουμε κάνει κάτι σημαντικό», πρόσθεσε.
Νέες προοπτικές στην ΕΡΤ
Αναφερόμενη στο μέλλον της στην ΕΡΤ, η Δραγούμη αποκάλυψε ότι θα συμμετάσχει στη νέα ιστορική σειρά της Μιμής Ντενίση με τίτλο «Madre». Η σειρά θα εστιάζει στη ζωή της εβραϊκής κοινότητας της Θεσσαλονίκης και τα γυρίσματα αναμένονται να ξεκινήσουν τον χειμώνα, με στόχο να προβληθεί την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.
Η ιδιαίτερη σχέση της με τη μηχανή
Στη συνέχεια, η ηθοποιός μίλησε για την σημαντική σχέση που έχει με τη μηχανή της, την οποία οδηγεί εδώ και δεκαετίες. Η μηχανή, σύμφωνα με την ίδια, δεν είναι απλώς μέσο μετακίνησης, αλλά και τρόπος αποσυμπίεσης και συγκέντρωσης. «Οδηγώ μηχανή 40 χρόνια κρυφά και 42 κανονικά. Η μηχανή είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου», τόνισε.
Η Δραγούμη εξήγησε πως πολλές φορές χρησιμοποιεί τις διαδρομές με τη μηχανή για την επαγγελματική της προετοιμασία, μαθαίνοντας τραγούδια για τις ανάγκες της δουλειάς της καθώς οδηγεί. «Πολλά από τα τραγούδια που θα παίξω στο θέατρο Άλσος τα έχω μάθει πάνω στη μηχανή», είπε χαρακτηριστικά.
Κύρια σημεία της συνέντευξης:
- Η Ναταλία Δραγούμη εξέφρασε πίκρα για την πρόωρη λήξη της σειράς «Αρχελάου 5».
- Η νέα σειρά «Madre» της Μιμής Ντενίση θα επικεντρωθεί στην εβραϊκή κοινότητα της Θεσσαλονίκης.
- Η ηθοποιός μοιράστηκε την προσωπική της σχέση με τη μηχανή, που της προσφέρει ψυχική ηρεμία.
- Τα γυρίσματα της νέας σειράς αναμένονται να ξεκινήσουν τον χειμώνα.


