Οργή από τη θύρα 13 του ΠΑΟ για τα θύματα στα Τέμπη (εικόνες

Στο περιθώριο του αγώνα του Παναθηναϊκού με τον Παναιτωλικό στο «Απόστολος Νικολαΐδης», οι οπαδοί των «πρασίνων» άναψαν μαύρα καπνογόνα για να τιμήσουν τη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών.

Ακόμη, οι φίλοι του «Τριφυλλιού», ανάρτησαν δηκτικά πανό στη Λεωφόρο, για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα που έχει συγκλονίσει το πανελλήνιο.

«Κράτος και κεφάλαιο δολοφονούν» και «Πολίτες Γ΄ κατηγορίας με Α’ θέση στο θάνατο», έγραφαν τα πανό.

Αξίζει να σημειωθεί πως φώναξαν συνθήματα, μεταξύ των οποίων: «ΠΑΟ-θρησκεία-Θύρα 13, δεν ήταν ατύχημα ήταν δολοφονία!».

mavra-kapnogona.jpg

Μάλιστα, οι παίκτες εμφανίστηκαν με λευκά t-shirt που έγραφαν: «Πάρε με όταν φτάσεις» με την ημερομηνία της τραγωδίας (28.2.2023) και φόντο το μοιραίο τρένο ενώ πριν την έναρξη του αγώνα τήρησαν ενός λεπτού σιγή για τα θύματα.

blpouzakia.jpg

pao-sigi.jpg

Δείτε τα βίντεο:

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news