More
    Αρχική Blog Σελίδα 21

    Έλενα Χριστοπούλου για Ηλιάνα Παπαγεωργίου: «Δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου για τη δουλειά μου»

    0

    Τις πρώτες της δηλώσεις παραχώρησε η Έλενα Χριστοπούλου μετά την συνέντευξη της Ηλιάνας Παπαγεωργίου κι όσα εξομολογήθηκε για τη λήξη της συνεργασίας τους. Η ίδια μίλησε στην κάμερα του Χαμογέλα και Πάλι κι απάντησε για την είδηση πως η Ηλιάνα Παπαγεωργίου θα κινηθεί νομικά εναντίον της.

    «Δεν θα κάνω τηλεδιάλογο και δεν θα υπεισέλθω σε πράγματα που δεν είναι της παρούσης. Κάνω αυτή τη δουλειά 25 χρόνια και δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου για τη δουλειά μου. Ο δρόμος είναι καθαρός και φωτεινός. Σου μιλώ κι έχω ταχυπαλμία γιατί είμαι πολύ ταλαιπωρημένη. Έχουν ακουστεί πράγματα βαθιά προσβλητικά κι απέχουν από την πραγματικότητα.

    Σέβομαι τους συνεργάτες μου όλα αυτά τα χρόνια και δεν φέρνω ποτέ στη δημοσιότητα πράγματα επαγγελματικά και προσωπικά, θα μείνω εκεί κι όλα τα υπόλοιπα θα γίνουν όπως πρέπει κι όχι σε τηλεδικαστήρια. Το τι θα κάνω εγώ είναι δική μου υπόθεση και δεν τα λύσω μπροστά στην κάμερα» δήλωσε η Έλενα Χριστοπούλου.

    Σε μείωση αποδοχών 10,000 εργαζομένων προχωρά η Bosch στη Γερμανία

    0

    Η Robert Bosch, ο μεγαλύτερος προμηθευτής ανταλλακτικών αυτοκινήτων στον κόσμο, θα μειώσει τις ώρες εργασίας και τις αποδοχές περίπου 10.000 εργαζομένων στη Γερμανία, υπερβαίνοντας τις μειώσεις που είχαν ανακοινωθεί προηγουμένως και επιπλέον των χιλιάδων περικοπών θέσεων εργασίας που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή.

    Στο πιο πρόσφατο σημάδι των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο γερμανικός τομέας αυτοκινήτων λόγω της αδύναμης ζήτησης και του ανταγωνισμού από τους φθηνότερους κινέζους ανταγωνιστές, η Bosch είχε δηλώσει την Παρασκευή ότι θα περικόψει έως και 5.550 θέσεις εργασίας. Και αυτό μία ημέρα αφότου δήλωσε ότι θα μειώσει τις ώρες εργασίας 450 υπαλλήλων, αναφέρει το Reuters.

    Το προσωπικό που εργάζεται κυρίως με συμβάσεις 38 ή 40 ωρών σε εργοστάσια σε όλη τη Γερμανία θα μειώσει το ωράριό του στις 35 ώρες, δήλωσε εκπρόσωπος το Σάββατο, επιβεβαιώνοντας δημοσίευμα του πρακτορείου ειδήσεων dpa.

    Η επιβράδυνση του γερμανικού κλάδου αυτοκινήτων έχει επίσης κλονίσει τη Volkswagen, η οποία βρίσκεται σε κλιμακούμενη διαμάχη με τους εργαζομένους για τα σχέδια να κλείσει εργοστάσια στη Γερμανία, και τη Mercedes , η οποία έχει υποσχεθεί να προβεί σε αυστηρότερες περικοπές κόστους. Βέβαια, οι εργαζόμενοι της VW έχουν υποβάλει πρόταση για μείωση αποδοχών ώστε να μη χαθούν θέσεις εργασίας.

    Την Πέμπτη, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι  θα μειώσει τις ώρες και κατά συνέπεια τις αμοιβές 450 εργαζομένων στη Γερμανία από την ερχόμενη άνοιξη, επικαλούμενη τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
    Οι εργαζόμενοι, των οποίων οι συμβάσεις προέβλεπαν ότι εργάζονται 38-40 ώρες την εβδομάδα, θα εργάζονται μόνο 35 ώρες την εβδομάδα από την 1η Μαρτίου, είπε ο εκπρόσωπος. Ο ίδιος είπε ότι οι περιοχές που θα επηρεαστούν είναι κυρίως στη Στουτγάρδη και στο Γκέρλινγκεν.

    Πηγή: ΟΤ

    Αλέξανδρος Μπουρδούμης – Λένα Δροσάκη: Η πρώτη τους κοινή τηλεοπτική εμφάνιση ενάμιση χρόνο μετά το διαζύγιο

    0

    Αλέξανδρος Μπουρδούμης – Λένα Δροσάκη: Η πρώτη τους κοινή τηλεοπτική εμφάνιση ενάμιση χρόνο μετά το διαζύγιο

    Στην αρχή της κουβέντας τους, η Σίσσυ Χρηστίδου τους είπε πόσο θαυμάζει αυτό που έχουν «χτίσει», μεταξύ τους: «Δεν θα στο κρύψω, τον ζηλεύω αυτό τον πολιτισμό. Εγώ το χαίρομαι αυτό πάρα πολύ και επειδή το έχω και στο περιβάλλον μου και μέσω της Μαρίας της Κορινθίου με τον Γιάννη Αϊβάζη, πραγματικά το θαυμάζω πολύ και θεωρώ ότι είναι δύσκολο, αλλά αξίζει τον κόπο και από σας φαίνεται αυτό και προκύπτει».

    Ο Νίκος Συρίγος γελώντας πρόσθεσε: «Mega Σουηδία».

    Το πρώην ζευγάρι μίλησε και για τη θεατρική συνεργασία του. Η Λένα Δροσάκη αναφέρθηκε και σε προσωπικά της βιώματα, περιγράφοντας τους ήρωες του έργου: «Εμένα με συγκινούν οι άνθρωποι, με αγγίζει βαθιά δηλαδή, το ότι οι επιλογές τους τους κρατάνε πίσω. Με έναν τρόπο, ενώ θέλουν και έχουν μεγάλα και τεράστια όνειρα, δεν κάνουν τα βήματα ώστε να εξελιχθούν. Κάπως όλο είναι στα λόγια και εντέλει βαλτώνουν και γίνονται νούφαρα κι αυτοί. Εκεί μένουν στη λιμνούλα και αυτοί οι ήρωες με συγκίνησαν πάρα πολύ και γι’ αυτό επέλεξα, πέρα από τις συνθήκες που ήταν πολύ ωραίες, να το κάνω».

    Η Σίσσυ Χρηστίδου, τότε, την ρώτησε: «Το έχεις νιώσει αυτό Λένα; Έχεις νιώσει νούφαρο;». Η ηθοποιός απάντησε: «Ναι, το έχω νιώσει και επέλεξα να βγω από αυτό το βάλτο που έχει τρομερές δυσκολίες, έχει πολύ μεγάλο πόνο. Με εμπνέει πάρα πολύ ένας μύθος, αυτός του αετού που σε κάποια χρόνια στα 60, 70 του αν δεν κάνω λάθος, που πρέπει να επιλέξει ή θα πεθάνει ή θα αναγεννηθεί».

    Ακόμη, οι δύο ηθοποιοί μίλησαν και για το μοναχογιό τους, Αναστάση και αποκάλυψαν ποια χαρακτηριστικά έχει πάρει από εκείνους.

    Η Λένα Δροσάκη απάντησε ότι ο Αναστάσης έχει αυτή την παιδικότητα που αντιμετωπίζει τα πράγματα, που έχει πάρα πολύ έντονα ο πρώην σύζυγός της, ενώ ο Αλέξανδρος Μπουρδούμης είπε την ενσυναίσθηση, την οποία έχει αναπτύξει από τη μητέρα του.

    Πηγή

    Πόσο θα κοστίσει στη Goldman Sachs η πτώση της Northvolt

    0

    Η κατάρρευση της Northvolt, της σουηδικής εταιρείας παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου -η οποία υπέβαλε αίτημα πτώχευσης μόλις πριν από λίγες ημέρες – εκτός των άλλων, στοίχισε στους μετόχους και τους επενδυτές της  όπως η Goldman Sachs.

    Μέσα σε λίγους μόνον μήνες η Northvolt, που αποτελούσε την ευρωπαϊκή ευκαιρία στον κρίσιμο κλάδο των μπαταριών και φιλοδοξούσε να είναι η «απάντηση» στις κινεζικές βιομηχανίες, βρέθηκε κάτω από την πίεση της αναζήτησης κεφαλαίων.

    Τα ιδιωτικά επενδυτικά κεφάλαια της Goldman έχουν έκθεση τουλάχιστον 896 εκατ. δολάρια  στη Northvolt,  τα οποία θα μηδενιστούν στο τέλος του έτους, σύμφωνα με επιστολές προς τους επενδυτές που είδαν οι Financial Times.

    Το ποσό αυτό καθιστά την αμερικανική τράπεζα τον δεύτερο μεγαλύτερο μέτοχό της, σουηδικής βιομηχανίας μετά τη Volkswagen. Παράλληλα, αυτές  οι απώλειες δείχνουν την  έντονη αντίθεση ανάμεσα στις εκτιμήσεις – μόλις πριν από επτά μήνες-  ενός από τα κεφάλαια της Goldman το οποίο είπε στους επενδυτές ότι η επένδυσή τους στη Northvolt άξιζε 4,29 φορές περισσότερο από ό,τι είχαν πληρώσει γι’ αυτήν και πως  θα αυξανόταν έξι φορές μέχρι το επόμενο έτος.

    Η Goldman πάντως  ανέφερε σε ανακοίνωσή της: «Αν και είμαστε ένας από τους πολλούς επενδυτές που απογοητεύτηκαν από αυτό το αποτέλεσμα, επρόκειτο για μια επένδυση μειοψηφίας μέσω εξαιρετικά διαφοροποιημένων κεφαλαίων. Τα χαρτοφυλάκιά μας έχουν όρια συγκέντρωσης για τον μετριασμό των κινδύνων».

    Η Goldman επένδυσε για πρώτη φορά στη Northvolt το 2019, όταν, μαζί με άλλους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, ηγήθηκε ενός γύρου χρηματοδότησης Σειράς Β ύψους 1 δισ. δολαρίων που επέτρεψε στη Northvolt να κατασκευάσει το πρώτο της εργοστάσιο στη βόρεια Σουηδία και να τροφοδοτήσει τη μελλοντική επέκταση.

    Η Volkswagen είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Northvolt με μερίδιο 21% και είναι πιθανό να αντιμετωπίζει παρόμοιες απώλειες

    Ο γύρος χρηματοδότησης χαιρετίστηκε ,τότε, από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Northvolt, Peter Carlsson, ως «ένα μεγάλο ορόσημο για τη Northvolt» – τότε μια νεοφυής επιχείρηση τεσσάρων ετών – και «μια σημαντική στιγμή για την Ευρώπη» στην προσπάθειά της να αντιμετωπίσει την ασιατική κυριαρχία στην κατασκευή μπαταριών.

    Οι επενδύσεις της Goldman Sachs

    H Goldman Sachs Asset Management, έχει υπό την εποπτεία της περιουσιακά στοιχεία άνω των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμπεριλαμβανομένων άνω των 500 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε εναλλακτικές επενδύσεις όπως οι ιδιωτικές μετοχές.

    Δύο επενδυτικά κεφάλαια εξαγοράς, τα West Street Capital Partners VII και West Street Capital Partners VIII, έχουν επενδύσει στη Northvolt 407 εκατ. δολάρια και 346 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Το Horizon Environment and Climate Solutions 1, μια στρατηγική ανάπτυξης μετοχικού κεφαλαίου που διαφημίζεται ως η πρώτη στρατηγική άμεσης ιδιωτικής αγοράς της Goldman που είναι αφιερωμένη στην επένδυση σε κλιματικές και περιβαλλοντικές λύσεις, έχει επενδύσει 116 εκατ. δολάρια στη Northvolt και ένα ταμείο με την ονομασία StoneBridge 2020 έχει επενδύσει 27 εκατ. δολάρια.

    Το λεγόμενο ταμείο 1869 της Goldman, ένα όχημα που παρέχει στο δίκτυο των πρώην εταίρων της πρόσβαση σε πολλαπλά ιδιωτικά κεφάλαια που διαχειρίζεται το τμήμα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων του ταμείου, είχε επίσης ένα μικρό ποσό έκθεσης στη Northvolt, επειδή το ταμείο έχει δεσμεύσει το 25% των κεφαλαιακών δεσμεύσεών του στην West Street Capital Partners VIII, δήλωσαν οι επενδυτές.

    Ο τομέας επενδυτικής τραπεζικής της Goldman Sachs είναι επίσης μεγάλος πιστωτής της Northvolt- η εταιρεία μπαταριών της οφείλει 4,78 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την κατάθεσή της στο κεφάλαιο 11.

    Η Volkswagen είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της Northvolt με μερίδιο 21% και είναι πιθανό να αντιμετωπίζει παρόμοιες απώλειες. Αναφέρεται ως ο δεύτερος μεγαλύτερος πιστωτής της Northvolt στην κατάθεση του κεφαλαίου 11 λόγω ενός μετατρέψιμου ομολόγου ύψους 355 εκατ. δολαρίων.

    Goldman SachsGoldman Sachs

    H έκθεση της Goldman Sachs στη βιομηχανία παραγωγής μπαταριών Northvolt

    Η επέκταση

    Ορισμένοι επενδυτές παραπονέθηκαν ιδιωτικά ότι η Goldman και άλλα funds τους πίεσαν σκληρά για να στηρίξουν τη Northvolt. Είπαν επίσης ότι αυτό, σε συνδυασμό με την πτώχευση της Northvolt, θα μπορούσε να επηρεάσει την επιθυμία των επενδυτών να υποστηρίξουν την πράσινη μετάβαση.

    Η Northvolt είπε ότι χρειάζεται επιπλέον χρηματοδότηση 1-1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να βγει από το Κεφάλαιο 11 το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους και συνομιλεί με διάφορους επενδυτές και εταιρείες για συνεργασίες. Με την υποβολή αίτησης για το Κεφάλαιο 11 μπορεί να έχει πρόσβαση σε χρηματοδότηση, συμπεριλαμβανομένων 145 εκατομμυρίων δολαρίων σε μετρητά και 100 εκατομμυρίων δολαρίων από τη σουηδική εταιρεία φορτηγών Scania.

    Ο σουηδικός όμιλος αγωνίστηκε να επεκτείνει την παραγωγή στο μοναδικό του εργοστάσιο στο Skellefteå στη βόρεια Σουηδία. Τα στελέχη παραδέχθηκαν ότι θα έπρεπε να είχε μειώσει τα προηγούμενα σχέδια επέκτασης για την κατασκευή πρόσθετων εγκαταστάσεων στη Γερμανία και τον Καναδά, οι οποίες υποστηρίζονταν από εκτεταμένες επιδοτήσεις από την κυβέρνηση κάθε χώρας.

    Πηγή: ΟΤ

    Ορέστης Τζιόβας για την δήλωση σχετικά με την σεξουαλικότητά του: «Ήταν ακτιβιστική»

    0

    Στον σκοπό της δήλωσης που είχε κάνει στο παρελθόν σχετικά με τους πειραματισμούς στην σεξουαλική του ζωή, αναφέρθηκε ο Ορέστης Τζιόβας, το Σάββατο (23/11), στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «WEEKENDERS».

    «Οι δηλώσεις μου είχαν πολύ θετικό αποτέλεσμα. Με αγαπάνε περισσότερο οι άνθρωποι που θα ήθελα να με αγαπάνε, και ίσως με αγαπάνε λιγότερο αυτοί που δεν θα ήθελα να με αγαπάνε. 

    Τα σχόλια που έχω δεχτεί είναι θετικά από ανθρώπους, που μπορεί να ανήκουν σε κοινωνικά αποκλεισμένες ομάδες. Τα σχόλια μίσους είναι αναμενόμενα. 

    Ήταν ακτιβιστική η δήλωσή μου και ήταν προσωπικός πειραματισμός σε σχέση με τον κοινωνικό πειραματισμό. Ήθελα να δω, πώς αντιδράει ο κόσμος σε μία τέτοια δήλωση. Όχι στη δική μου απαραίτητα. Το ερέθισμα ήταν ο κοινωνικός προβληματισμός, για το πώς είναι η κοινωνία και τι ρατσισμός υπάρχει γενικότερα.

    Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι υπάρχουν ομοφυλόφιλοι καλλιτέχνες, που δεν μιλάνε για τη σεξουαλικότητά τους, για να μην χάσουν ρόλους και αποκλειστούν από το κοινωνικό σύνολο.

    Εάν δεν φροντίζεις για τον ρατσισμό που υπάρχει απέναντι στην κοινωνική ομάδα που ανήκεις, τι να πω; Καταλαβαίνω το προσωπικό δεδομένο, αλλά και το να μην το μοιράζεσαι κάτι σημαίνει», είπε ο Ορέστης Τζιόβας.

    Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια

    0

    H Ευρώπη παλεύει να τερματίσει τις πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έως το 2035, αυξάνοντας τις πιέσεις στους κατασκευαστές, αλλά παρά τις επενδύσεις σε νέα τεχνολογία και τους αυστηρότεροι κανόνες εκπομπών ρύπων, ο δρόμος για μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών οχημάτων παραμένει γεμάτος εμπόδια.

    Ωστόσο, ένα πρόγραμμα το οποίο ξεκίνησε πέρυσι πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στους κατοίκους της γαλλικής Côte d’Azur, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων δύσπιστων χρηστών που είναι το είδος των πελατών τους οποίους που πρέπει να πείσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων υποχωρούν.

    «Οι άνθρωποι είχαν πολλές αμφιβολίες αρχικά. Έπειτα, μετά από πέντε λεπτά, όλα αυτά ξεχάστηκαν», είπε πρόσφατα στη Fayence στους Financial Times η τοπική διευθύντρια του προγράμματος, Κλαρίς Σαβορά.

    Οι τελευταίοι μήνες ήταν ιδιαίτερα θλιβεροί αφού πολλά χρόνια αυξανόμενων πωλήσεων EV αντιστράφηκαν, προκαλώντας απειλές θέσεις εργασίας από εταιρείες όπως η Volkswagen και η Stellantis.

    Υπάρχει διαφορά μεταξύ αντίληψης και πραγματικότητας. Και η επικοινωνία γύρω από τον τομέα δεν ήταν ιδιαίτερα θετική

    Oι πωλήσεις EV το έτος έως τον Σεπτέμβριο μειώθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα σε ολόκληρη την ΕΕ, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, με εκείνες στη Γερμανία να πέφτουν κατά 28% μετά την κατάργηση των επιδοτήσεων αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, από τα τέλη του 2023.

    Οι καταναλωτές βρίσκουν πολύ υψηλές τις τιμές και εφόσον αποφασίσουν να αγοράσουν EV φλερτάρουν με φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις από την Κίνα που κοστίζουν μόλις το μισό της μέσης τιμής των 40.000 ευρώ που επικρατούσε μέχρι πρόσφατα.

    Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδιαΗ ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια

    Επιφυλακτικότητα

    Η μη επαρκής ανάπτυξη δικτύων φόρτισης παραμένει αποτρεπτική, ιδιαίτερα στη νότια Ευρώπη, η οποία υστερεί πολύ σε σχέση με άλλα κράτη, όπως η Ολλανδία. Ακόμη και στη Γαλλία, με περίπου τέσσερις φορές τους σταθμούς φόρτισης της Ισπανίας, η εμπιστοσύνη στην υποδομή αυξάνεται με αργούς ρυθμούς.

    «Υπάρχει διαφορά μεταξύ αντίληψης και πραγματικότητας. Και η επικοινωνία του ίδιου του κλάδου με τους καταναλωτές δεν είναι ιδιαίτερα καλή», δήλωσε στους FT ο Ακεξάντρ Μαριάν της εταιρείας συμβούλων AlixPartners, προσθέτοντας ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προκαλούν άγχος σε όσους δεν τα έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ.

    Αλλά, η ολοένα και πιο αυστηρή στάση της ΕΕ για τις εκπομπές σημαίνει ότι υπάρχει επιτακτική ανάγκη προσαρμογής στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης.

    Η γαλλική τράπεζα Crédit Agricole, η οποία ξεκίνησε το πρόγραμμα car-share στη νότια Γαλλία, το επέλεξε επειδή οι τοπικές αρχές ανησυχούσαν ότι οι αγροτικοί θύλακες όπως ο δικός τους θα αποκοπούν κάποια μέρα.

    Η Νίκαια, 40 λεπτά με το αυτοκίνητο από την Fayence, είναι μια από τις δώδεκα μεγάλες γαλλικές πόλεις που έχουν εισαγάγει ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων που θα περιορίζουν όλο και περισσότερο την πρόσβαση σε ρυπογόνα αυτοκίνητα, τακτική που εφαρμόζεται σε όλη την ήπειρο και στη Βρετανία. Εν τω μεταξύ, τα δρομολόγια των λεωφορείων στην περιοχή είναι αραιά.

    «Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους. Αυτό σημαίνει ότι αύριο, με αυτό το [συμβατικό] αυτοκίνητο, δεν θα μπορούν να πάνε πια στην πόλη», είπε ο Ζαν-Υβ Χουέ, δήμαρχος του γραφικού χωριού Montauroux.

    Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδιαΗ ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια

    Κρίσιμη η επέκταση

    «Στις πόλεις γίνεται όλο και πιο δύσκολη η χρήση αυτοκινήτων», δήλωσε στους FT ο Μικαέλ Λε Μουεγίκ από την εταιρεία συμβούλων BCG στο Παρίσι. «Τα τελευταία 10 χρόνια, βλέπετε επίσης περισσότερους νέους να μην παίρνουν καν δίπλωμα, μια τάση που δεν υπήρχε τόσο πολύ πριν».

    Ο Ολιβιέ Ροσινελί, επικεφαλής του προγράμματος Agilauto Partage που η Crédit Agricole θέλει να επεκτείνει το επόμενο έτος, είπε ότι το πρόγραμμα μικρής κλίμακας είχε μεγάλη ανταπόκριση.

    «Έσπασε πολλά ψυχολογικά εμπόδια», είπε. «Με αυτό το έργο, είδαμε ότι θα μπορούσε να υπάρξει πραγματική ζήτηση».

    Η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδιαΗ ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη εξακολουθεί να είναι γεμάτη εμπόδια

    Ένα υψηλά επιδοτούμενο πρόγραμμα μίσθωσης ηλεκτρικών οχημάτων 100 ευρώ το μήνα που στόχευε σε 50.000 οικογένειες χαμηλού εισοδήματος σε ολόκληρη τη Γαλλία και το οποίο στήριζε  ο πρόεδρος Μακρόν είχε επερεγγραφές το 2023, δείχνοντας ότι υπάρχει ζήτηση σε μια συγκεκριμένη τιμή.

    Το πρόγραμμα φαίνεται πως θα ανανεωθεί το 2025, αλλά είναι μια εποχή τεταμένων δημόσιων οικονομικών και περικοπών στον προϋπολογισμό και μπορεί να μην διαρκέσει.

    Το να παρακινηθούν περισσότερες εταιρείες να προσθέσουν ηλεκτρικά οχήματα στους στόλους τους είναι επίσης ζήτημα.

    Ακόμη και οι λάτρεις των αυτοκινήτων έχουν αμφιβολίες για το αν τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουν το άλμα ή αν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους.

    Κάποιοι επικρίνουν τους δασμούς στα φθηνότερα και με μεγαλύτερη εμβέλεια κινεζικά οχήματα που θα έκαναν την διαφορά.

    Πηγή: ΟΤ

    Ορέστης Τζιόβας για τη δήλωση για τη σεξουαλικότητά του: «Ήταν κοινωνικό πείραμα»

    0

    Ο Ορέστης Τζιόβας ήταν καλεσμένος στους Weekenders και μίλησε μεταξύ άλλων για τη δήλωση που έκανε στο παρελθόν για τη σεξουαλικότητά του.

    «Ήταν ακτιβιστική δήλωση. Σαν προσωπικό και κοινωνικό πείραμα. Να δω πως αντιδρά ο κόσμος σε μία τέτοια δήλωση. Όχι δική μου απαραίτητα, Το ερέθισμα ήταν ο κοινωνικός προβληματισμός, για το πως είναι η κοινωνία, τι ρατσισμοί υπάρχουν. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι ότι μπορεί να υπάρχουν ομοφυλόφιλοι καλλιτέχνες και να μη μιλάνε για αυτό, μη χάσουν ρόλους κι αποκλειστούν από το κοινωνικό σύνολο» δήλωσε ο Ορέστης Τζιόβας. «Αν δεν φροντίζεις για τον ρατσισμό που βιώνει η ομάδα που ανήκεις, τι να πω τώρα; Καταλαβαίνω το προσωπικό δίλημμα, αλλά αν δεν το λες κάτι σημαίνει» πρόσθεσε ο Ορέστης Τζιόβας.

    «Η Γη της Ελιάς»: Τι θα δούμε στα νέα επεισόδια της δραματικής σειράς του Mega

    0

    «Η Γη της Ελιάς»: Τι θα δούμε στα νέα επεισόδια της δραματικής σειράς του Mega

    Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στις 21:40, Επεισόδια 53 + 54α

    Ο Μάνος, η Αθηνά και η Ιουλία συμφωνούν με τις απαιτήσεις του Ανδρέα Βαρώτσου και ο καινούργιος συνεταιρισμός ξεκινά με καλές προοπτικές. Η Χάιδω και η Βασιλική συνειδητοποιούν ότι τους λείπουν χρήματα και υποψιάζονται την Ειρήνη, οπότε αποφασίζουν να της στήσουν παγίδα. Παράλληλα, η Βασιλική πηγαίνει γι’ ακόμα ένα βράδυ στο σπίτι του Μιλτιάδη, κρυφά, αλλά το πρωί αργεί να εμφανιστεί και η Χάιδω παίρνει είδηση πως λείπει από το σπίτι. Ο Μάνος επιστρέφει στη Μάνη για να κάνει έκπληξη στη Μαρίνα, αλλά μαθαίνει κάτι για την Αμαλία που θα οδηγήσει σε μεγάλο καβγά.

    Ο Πότης ζητάει τη βοήθεια του παπα-Τιμόθεου προκειμένου να πείσει την Άννα να τον δεχθεί πίσω κι αυτός βάζει τα μεγάλα μέσα με τον συνηθισμένο του τρόπο. Η Ειρήνη μαθαίνει από την Ασπασία ότι ο πατέρας της σκέφτεται να την αποκληρώσει και τα βάζει μαζί της. Η Νάνσυ επιστρέφει στο σπίτι για να αφήσει τα κλειδιά και βλέπει από το παράθυρο τον Κουράκο να φιλάει την Αριάδνη. Γίνεται έξαλλη και τρέχει αμέσως να το πει στον Τζον και τον Στάθη. Αυτή η αποκάλυψη θα γίνει «χιονοστιβάδα» και θα παρασύρει πολλούς με τον χειρότερο τρόπο…

    Ο Στάθης επιπλήττει φρικτά την Αριάδνη, τόσο για τον δεσμό της με τον Κουράκο, όσο και για τα ψέματα που του αραδιάζει όλον αυτό τον καιρό. Η Βασιλική υπερασπίζεται την Αριάδνη, η Χάιδω όμως της τονίζει ότι αυτή η σχέση δύσκολα θα μπορέσει να σταθεί στη Μάνη. Ο Λυκούργος συμπαραστέκεται στον Στάθη, ενώ παράλληλα τρέχει την υπόθεση του με σκοπό να τον απαλλάξει από την κατηγορία.

    Τρίτη 26 Νοεμβρίου στις 21:40, Επεισόδια 54β + 55

    Η Ειρήνη βλέπει το μωρό και συνειδητοποιεί ότι δεν θα μπορέσει να το ξεφορτωθεί εύκολα. Η Αφροδίτη νιώθει ενοχές στην ιδέα πως το παιδί μπορεί να είναι του Χρήστου, ενώ εκείνη αγαπάει τον Μιχάλη. Ο Χρήστος, από την άλλη, προτείνει στην Αριάδνη να ξεχάσουν τα παλιά και να μείνουν φίλοι.

    Το ένοχο μυστικό της Αμαλίας τη βάζει σε νέες περιπέτειες: ο άντρας στον οποίο χρωστάει χρήματα, τη χτυπάει άσχημα. Η Αμαλία μεταφέρεται στο νοσοκομείο χτυπημένη και αναγκάζεται να πει ψέματα για τον άντρα που χτύπησε.

    Ο Στάθης διηγείται στην Ιουλία όλο το χρονικό της σχέσης της Αριάδνης με τον Κουράκο, προκαλώντας τον θυμό και την απογοήτευσή της. Αυτή η σχέση όμως, έχει επηρεάσει τους όλη την Αρεόπολη. Μέχρι και η Αρετή βρίζεται άσχημα με την Βασιλική για τον ίδιο λόγο, ενώπιον του παπα Τιμόθεου που προσπαθεί να τους τα συμβιβάσει χωρίς καμία επιτυχία. Δεν είναι όμως όλοι ενάντια σe αυτή τη σχέση, αφού για κάποιους υπερτερεί ο έρωτας.

    Ο Μάνος στέκεται στο πλευρό της Αριάδνης κι έρχεται σε κόντρα με τη Μαρίνα. Ο Λυκούργος δεν αντέχει άλλο τον Πότη στο σπίτι του και του ζητάει να φύγει, οδηγώντας τον σε μεγαλύτερη απελπισία. Η Ιουλία παίρνει τηλέφωνο τον Κουράκο και του μιλάει πολύ σκληρά, όμως η απάντηση που της δίνει εκείνος, βάζει την ίδια αλλά και τον Στάθη σε πολύ χειρότερες σκέψεις από τις αρχικές.

    Πέμπτη 28 Νοεμβρίου στις 21:40, Επεισόδια 56 + 57α

    Ο Γιώργης και η Αριάδνη δείχνουν ότι δεν μπορούν να ζήσουν ο ένας χωρίς τον άλλο και η Αντιγόνη δηλώνει ανοιχτά τη στήριξή της στο ζευγάρι. Στο μεταξύ, ο Κωνσταντίνος προσπαθεί να πείσει τον Βασίλη Σαλπέα να κάνει ιατρικές εξετάσεις ώστε να αποδείξει ότι δεν έχει άνοια, αλλά δεν παίρνει απάντηση. Οι εντάσεις μεταξύ της Άννας και του Πότη συνεχίζονται και το άλλοτε αγαπημένο ζευγάρι δεν θέλει με τίποτα να κάνει έναν συμβιβασμό.

    Ο Τζον βρίσκει το ιδανικό σπίτι και το δείχνει στην Αθηνά και τις κόρες τους οι οποίες αμέσως συμφωνούν και δηλώνουν ενθουσιασμένες για τη μετακόμισή τους εκεί. Η Ειρήνη και ο Παρασκευάς δίνουν ένα φιλί στη μέση του δρόμου και τους βλέπει ο πατήρ Τιμόθεος. Η Χάιδω «στριμώχνει» τον Μιλτιάδη για να της πει τι τρέχει με τη Βασιλική κι αυτός της αποκαλύπτει πολλά πράγματα που τον βασανίζουν.

    Ο Μιχάλης επαναφέρει την Ειρήνη στο ελαιώνα, αλλά βάζει τους όρους του. Ο Δημοσθένης και η Ασπασία μαθαίνουν για το φιλί που έδωσε η Ειρήνη στον Παρασκευά κι ελπίζουν σε μια επανασύνδεση. Ο Στάθης ενημερώνει την Αριάδνη για όσα έχουν προηγηθεί ανάμεσα σε εκείνον και τον Κουράκο, θεωρώντας πως εκείνη έχει πέσει θύμα του σχεδίου εκδίκησης του.

    Παρασκευή 29 Νοεμβρίου στις 21:00, Επεισόδια 57β + 58

    Ο Τιμόθεος αναγκάζεται να μετακομίσει στο σπίτι του Λυκούργου μέχρι να επιλυθεί το θέμα με τα χαλασμένα υδραυλικά στο δικό του, ενώ ο Τζον προτείνει στον Στάθη να μείνει μαζί τους μέχρι να ξεθυμάνουν τα νεύρα του με την Αριάδνη. Ο Ανδρέας αποφασίζει να μιλήσει στον Μάνο, την Αθηνά και την Ιουλία για μια παλιά ιστορία ανάμεσα σε εκείνον και την οικογένεια Βρεττάκου.

    Ο Μιχάλης και η Αφροδίτη αγωνιούν για τα αποτελέσματα του τεστ DNA, ενώ ο Χρήστος έρχεται όλο και πιο κοντά με την Παυλίνα. Ο Τζον, η Φιλιώ, η Αναστασία και η Νάνσυ μετακομίζουν σε νέο σπίτι, με τη βοήθεια του Στάθη. Ο Παρασκευάς στήνει στην ταβέρνα ένα άτυπο ραντεβού ανάμεσα στη Βασιλική και τον Μιλτιάδη.

    Η Αμαλία βγαίνει από το νοσοκομείο, αλλά ο εκβιαστής συνεχίζει να την πολιορκεί. Η Αριάδνη νιώθει αμήχανα με την απουσία του Στάθη από το σπίτι και η Βασιλική τής προτείνει να πάει να μείνει μαζί της. Ο Λυκούργος ενημερώνει την Άννα για τις απαιτήσεις του Πότη ως προς τα παιδιά, αλλά εκείνη τις βρίσκει υπερβολικές και αρνείται να υπογράψει το συμφωνητικό.

    Ο Ανδρέας αναβάλλει το προκαθορισμένο ραντεβού με τους Βρεττάκους και την Αθηνά, εντείνοντας έτσι το μυστήριο.

    Πηγή

    Κωνσταντίνος Αργυρός: Οι πρώτες δηλώσεις του πατέρα του για τη γέννηση του εγγονού του – «Είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος»

    0

    Σε πελάγη ευτυχίας πλέει ο πατέρας του Κωνσταντίνου Αργυρού, Βασίλης, καθώς εχθές, Παρασκευή (22/11), ήρθε στη ζωή το πρώτο παιδί που απέκτησε ο τραγουδιστής με τη σύντροφό του, Αλεξάνδρα Νίκα.

    Σε δηλώσεις που παραχώρησε ο πατέρας του καλλιτέχνη έξω από το μαιευτήριο, στην κάμερα της εκπομπής του ΑΝΤ1, «WEEKENDERS», περιέγραψε τα συναισθήματά του για τη γέννηση του εγγονού του.

    «Είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος που έγινα παππούς. Ό,τι θέλουν τα παιδιά θα γίνει με το όνομα του μωρού. Η Αλεξάνδρα γέννησε φυσιολογικά. Όλα καλά παιδιά. Ο Κωνσταντίνος είναι πάντα χαρούμενος. Σας ευχαριστώ πολύ, να είστε καλά», είπε ο Βασίλης Αργυρός.

    Κωνσταντίνος Αργυρός: Είμαι χαρούμενος, δήλωσε ο πατέρας του τραγουδιστή για τη γέννηση του εγγονού του

    0

    Ο τραγουδιστής απέκτησε το πρώτο του παιδί με τη σύντροφό του, Αλεξάνδρα Νίκα

    Ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα έγιναν για πρώτη φορά γονείς, καθώς η 25χρονη σύντροφος του τραγουδιστή έφερε στον κόσμο την Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου ένα υγιέστατο αγοράκι.

    Ο πατέρας του τραγουδιστή, Βασίλης Αργυρός, μίλησε για τον ερχομό του εγγονού του στην κάμερα της εκπομπής «Weekenders» όπου τον συνάντησα έξω από το νοσοκομείο.

    Σε ερώτηση για το αν το μωρό θα πάρει το όνομά του, όπως έχει αναφερθεί, απάντησε: «Ε, ό, τι θέλουν».

    Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, είπε: «Είμαι χαρούμενος ρε παιδιά, είναι λογικό. Όλα καλά, όλα καλά. Σας ευχαριστώ πολύ, να είστε καλά. Ο Κωνσταντίνος είναι χαρούμενος πάντα. Σας ευχαριστώ πολύ, να είστε καλά».

    Δείτε το βίντεο


    Αλεξάνδρα Νίκα: Γέννησε η σύντροφος του Κωνσταντίνου Αργυρού

    Τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής τους βιώνουν ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα, καθώς υποδέχτηκαν το πρώτο τους παιδί.

    Η 25χρονη σύντροφος του γνωστού τραγουδιστή γέννησε στο μαιευτήριο «ΜΗΤΕΡΑ» ένα υγιέστατο αγοράκι στις 15:30 το μεσημέρι της Παρασκευής 22 Νοεμβρίου.

    Το νέο μέλος της οικογένειας θα λάβει το όνομα Βασίλης, προς τιμήν του πατέρα του Κωνσταντίνου Αργυρού.

    Κωνσταντίνος Αργυρός: Είμαι χαρούμενος, δήλωσε ο πατέρας του τραγουδιστή για τη γέννηση του εγγονού του
    Κωνσταντίνος Αργυρός: Είμαι χαρούμενος, δήλωσε ο πατέρας του τραγουδιστή για τη γέννηση του εγγονού του 10

    protothema.gr