More

    Πασίγνωστος ηθοποιός της Γερμανίας στο επίκεντρο καταγγελιών για λεκτική και ψυχολογική βία

    Μετά την έκθεση του Der Spiegel, αρκετοί άλλοι εργαζόμενοι της κινηματογραφικής βιομηχανίας εμφανίστηκαν και είπαν ότι μια τοξική ατμόσφαιρα στα γυρίσματα δεν περιορίζεται μόνο στις ταινίες του Σβάιγκερ, αλλά είναι πολύ πιο διαδεδομένη.

    Να μην το υπομένει κανείς μόνος του

    «Χαίρομαι που αυτό συζητείται τώρα δημόσια», είπε η Καρολίν Πέτερς, κορυφαία ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτρου και είπε ότι συχνά ήταν δύσκολο να γίνει διάκριση μεταξύ δεσποτισμού και διεκδικητικότητας στα κινηματογραφικά πλατό. «Δεν θα αναγκάζονται πλέον τα άτομα να το αντέχουν αυτό μόνα τους».

    Η ηθοποιός Νόρα Τσίρνερ είπε ότι οι ισχυρισμοί ήταν «ένα κοινό μυστικό εδώ και χρόνια» και κάλεσε όσους βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης να δράσουν.

    Από την πλευρά της η Ροθ είπε ότι η ανάληψη δράσης έχει ήδη καθυστερήσει.

    «Η καλλιτεχνική και πολιτιστική βιομηχανία είναι ξεκάθαρα επιρρεπής στην κατάχρηση εξουσίας, σε σεξουαλικές επιθέσεις καθώς και στην παράβαση των νόμων για την προστασία της εργασίας», είπε σε δημοσιογράφους στο Βερολίνο.

    Επιπλέον, ζήτησε έναν κώδικα συμπεριφοράς τον οποίο θα πρέπει να τηρήσουν οι κινηματογραφικές παραγωγές διαφορετικά θα κινδυνεύσουν να χάσουν τις κρατικές επιδοτήσεις από το επόμενο έτος.

    «Οι εποχές που οι μάγκες έκαναν κατάχρηση εξουσίας, τελείωσαν»

    «Το λέω πολύ ξεκάθαρα», πρόσθεσε η Ροθ, χωρίς να κατονομάσει τον Σβάιγκερ, «ακόμη και οι καλλιτεχνικές ιδιοφυίες ή οι υποτιθέμενες καλλιτεχνικές ιδιοφυΐες δεν είναι υπεράνω του νόμου. Οι εποχές που οι πατριαρχικοί μάγκες έκαναν κατάχρηση των θέσεων εξουσίας τους με τον χειρότερο τρόπο θα έπρεπε πραγματικά να έχουν τελειώσει. Ακόμα κι αν είναι προφανές, δεν το έχουν καταλάβει όλοι».

    Δικηγόρος που εκπροσωπεί τον Σβάιγκερ είπε ότι αρνήθηκε τις κατηγορίες. Μερικά από τα «θέματα» που τέθηκαν, όπως είπε, είναι «άγνωστα» στον πελάτη της, και άλλα «υποδηλώνουν ζητήματα που δεν συνέβησαν». Κατηγόρησε το Spiegel ότι επαναλάμβανε φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και χρόνια και τις παρουσίαζε λανθασμένα ως γεγονότα. Σε ανακοίνωσή της, η Constantin Film είπε ότι οι κατηγορίες ήταν «συντριπτικά ελλιπείς και παραμορφωμένες και σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν απλώς λανθασμένες».

    Σύμφωνα με τις μαρτυρίες, ο Σβάιγκερ εμφανιζόταν συχνά στα γυρίσματα τα πρωινά έχοντας καταναλώσει αλκοόλ και μερικές φορές ήταν μεθυσμένος και επιθετικός. Τα μέλη του πληρώματος περιέγραψαν την έκπληξή τους όταν είδαν τον Σβάιγκερ να χτυπά έναν συνάδελφο στο πρόσωπο, αφού εκείνος προσπάθησε να αποτρέψει τον μεθυσμένο ηθοποιό από το να πάει στο πλατό, λέγοντάς του ότι δεν ήταν σε θέση να εργαστεί. Είπαν ότι ο Σβάιγκερ, ο οποίος αντιμετώπιζε το καστ «σαν δουλοπάροικους», είχε συχνά ουρλιάξει στους συναδέλφους του στα γυρίσματα του Manta Manta και τους παρενοχλούσε σωματικά.

    Το Der Spiegel ανέφερε ότι τα όρια του χρόνου εργασίας συχνά ξεπερνούνταν, με ατυχήματα να συμβαίνουν πιθανώς λόγω κούρασης, ενώ αναφέρει ότι εργαζόμενοι έφτασαν σε «ψυχολογικό και σωματικό οριακό σημείο» λόγω της εμπειρίας τους από τη συνεργασία με τον Σβάιγκερ, ο οποίος τους συμπεριφερότα κακοποιητικά. Στο Manta Manta μια νεαρή ανέφερε ότι αναγκάστηκε να αφαιρέσει αυθόρμητα το σουτιέν της για μια σκηνή για την οποία δεν είχε προετοιμαστεί. Κάποιοι είπαν ότι αυτό το περιστατικό ήταν που τους ώθησε να πλησιάσουν το Der Spiegel.

    Η Γερμανία είχε εμφανιστεί ανέγγιχτη από το κίνημα #MeToo που ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2017.

    Newsroom
    Newsroomhttps://ekozani.gr
    Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
    spot_img

    more news