Ομιλία για τον Βιώσιμο Τουρισμό στη Σκιάθο
Η πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Αντζελα Γκερέκου, θα αναλάβει τον ρόλο της κεντρικής ομιλήτριας σε ημερίδα αφιερωμένη στον βιώσιμο τουρισμό και την ανάπτυξη στις Βόρειες Σποράδες. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σήμερα το απόγευμα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου στο Μπούρτζι, με ώρα έναρξης 18:30.
Σκοπός της Ημερίδας
Η ημερίδα σκοπό έχει να προάγει τον διάλογο γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν τα νησιά της περιοχής. Η κ. Γκερέκου, σε ανάρτησή της στο Facebook, προσκάλεσε το κοινό να συμμετάσχει σε αυτή τη σημαντική συζήτηση, τονίζοντας τη σημασία ενός τουρισμού που σέβεται το περιβάλλον και ενδυναμώνει τις τοπικές κοινωνίες.
Βασικά Θέματα Συζήτησης
- Προκλήσεις στον τουρισμό στις Βόρειες Σποράδες
- Ευκαιρίες ανάπτυξης με βιώσιμο προσανατολισμό
- Στρατηγικές για την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας
- Προοπτικές για το μέλλον του τουρισμού στην περιοχή
Ανακοίνωση της κ. Γκερέκου
Στην ανάρτησή της, η πρόεδρος του ΕΟΤ δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά συμμετέχω σε αυτή την ημερίδα, όπου θα εξετάσουμε τις προοπτικές που έχει ο βιώσιμος τουρισμός για τα νησιά μας. Σας περιμένω όλους για έναν ουσιαστικό και δημιουργικό διάλογο.»


