Νησί – Καρπερό: Δρομολογείται η εκτέλεση προγραμματικής σύμβασης για σημαντικό έργο υποδομής.

Υπογραφή Σύμβασης για τη Βελτίωση της Οδού Νησί – Καρπερό

Η προγραμματική σύμβαση για το έργο «Βελτίωση Οδού Νησί-Καρπερό» υπεγράφη από τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργο Αμανατίδη, και τους Δημάρχους Γρεβενών, Κυριάκο Ταταρίδη, και Δεσκάτης, Δημήτρη Κόττα. Η υπογραφή πραγματοποιήθηκε μετά από σύσκεψη που έλαβε χώρα για ζητήματα της περιοχής Γρεβενών, με τη συμμετοχή του βουλευτή Αθανάσιου Σταυρόπουλου και άλλων τοπικών παραγόντων.

Σκοπός και Σημασία του Έργου

Το έργο αφορά τη βελτίωση ενός δημοτικού οδικού άξονα μήκους 10,75 χλμ., που θα συνδέσει τους οικισμούς των δύο δήμων και θα εξυπηρετήσει αγροτικές και κτηνοτροφικές δραστηριότητες. Αναμένεται να μειώσει σημαντικά τον χρόνο μετάβασης προς τις ιατρικές δομές της περιοχής, καθώς και προς τον Ε65, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της περιοχής συνολικά.

Λεπτομέρειες του Έργου

Συγκεκριμένα, το τμήμα του έργου εντός του Δήμου Γρεβενών έχει μήκος 5,6 χλμ. (Νησί-Γέφυρα Αλιάκμονα), ενώ το αντίστοιχο τμήμα εντός του Δήμου Δεσκάτης φτάνει τα 5,2 χλμ. Επιπλέον, θα περιλαμβάνει την ανακατασκευή τριών οδών:

  • Προς πάρκο αναψυχής Νησίου
  • Προς Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου
  • Προς υδροληψία Αλιάκμονα

Χρηματοδότηση και Προϋπολογισμός

Το έργο έχει ενταχθεί στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα «Πυλώνας ΙΙΙ», με συνολικό προϋπολογισμό 6,3 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, θα υπάρξει δαπάνη για τις απαλλοτριώσεις, η οποία θα καλυφθεί από τις πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news