Στα 880 ευρώ ο κατώτατος μισθός

Θέλεις να μαθαίνεις πρώτος τι συμβαίνει στη Δυτική Μακεδονία;
Κάνε το ekozani.gr προτιμώμενη πηγή σου στη Google και βρίσκε πιο εύκολα ειδήσεις από Κοζάνη, Πτολεμαΐδα, Δυτική Μακεδονία και όλη την Ελλάδα.
Πρόσθεσέ μας στις Προτιμώμενες Πηγές
Στη σελίδα της Google επίλεξε το ekozani.gr ως Προτιμώμενη Πηγή.

Στα 880 ευρώ διαμορφώνεται ο κατώτατος μισθός με τη νέα αύξηση, όπως ανακοινώθηκε στο υπουργικό Συμβούλιο.

Να σημειωθεί ότι σήμερα ο κατώτατος μισθός ανέρχεται στα 830 ευρώ από 650 ευρώ το 2019, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 28%. Μάλιστα, η κυβέρνηση διαβεβαιώνει ότι θα είναι απόλυτα συνεπής στη δέσμευσή της για κατώτατο μισθό στα 950 ευρώ στο τέλος της τετραετίας.

Σε ισχύ από 1η Απριλίου

Από εφέτος, ο εισαγωγικός μισθός στο Δημόσιο εξισώνεται με τον κατώτατο μισθό του ιδιωτικού τομέα, με ταυτόχρονη οριζόντια αύξηση σε όλα τα μισθολογικά κλιμάκια. Εφεξής, το εισαγωγικό κλιμάκιο στο Δημόσιο θα διαμορφώνεται, βάσει του καθορισμού του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα, ενώ θα αυξάνονται και τα υπόλοιπα κλιμάκια.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img
Μελωδία 102.4 FM - Στίχοι τραγουδιών

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ