Στο Μέγαρο Μαξίμου η Κίμπερλι – Σε εξέλιξη η συνάντηση με Μητσοτάκη (βίντεο)

Το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου πέρασε στις 10:00, όπως ήταν προγραμματισμένο, η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ.

Την παράσταση έκλεψε ως συνήθως ο Πίνατ, ο οποίος την υποδέχθηκε στην είσοδο.

Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Υπενθυμίζεται ότι χθες η νέα πρέσβης των ΗΠΑ επέδωσε τα διαπιστευτήριά της στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα, ενώ στη συνέχεια συναντήθηκε με τον ΥΠΕΞ, Γιώργο Γεραπετρίτη.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news