Το κατώφλι του Μεγάρου Μαξίμου πέρασε στις 10:00, όπως ήταν προγραμματισμένο, η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ.
Την παράσταση έκλεψε ως συνήθως ο Πίνατ, ο οποίος την υποδέχθηκε στην είσοδο.
Αυτή την ώρα είναι σε εξέλιξη η συνάντηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Υπενθυμίζεται ότι χθες η νέα πρέσβης των ΗΠΑ επέδωσε τα διαπιστευτήριά της στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα, ενώ στη συνέχεια συναντήθηκε με τον ΥΠΕΞ, Γιώργο Γεραπετρίτη.


