Στο νοσοκομείο 16χρονος μετά από μέθη σε κλαμπ της Βουλιαγμένης

Ο 16χρονος διακομίστηκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση στο νοσοκομείο τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς

Σε ημιλιπόθυμη κατάσταση σε κλαμπ της λεωφόρου Βουλιαγμένης διακομίστηκε τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς ένας 16χρονος.

Το περιστατικό σημειώθηκε στις 5 τα ξημερώματα. Ο 16χρονος, μετά από κατανάλωση αλκοόλ, μεταφέρθηκε στο Ιπποκράτειο, όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.

Λίγο αργότερα οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον 38χρονο προσωρινά υπεύθυνο του κλαμπ και σχημάτισαν δικογραφία σε βάρος του εκπροσώπου της εταιρίας που διαχειρίζεται το κατάστημα και του υγειονομικά υπεύθυνου του κλαμπ, που αναζητήθηκε στο πλαίσιο του αυτοφώρου.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news