«Το αυτοκίνητο έχει περάσει τον τεχνικό έλεγχο, έχει γκρίζα κάρτα (Σ.τ.Σ: τίτλος ιδιοκτησίας αυτοκινήτου) από το 1957, είναι ταξινομημένο, ασφαλισμένο και επομένως μπορεί να βγει στο δρόμο», είπε ο Εμερίκ Ρουιγιάκ.
Ο Ρομπιγιάρ, ο οποίος κατασκεύαζε κυρίως ξύλινα μοντέλα για τη Ferrari, άρχισε να κατασκευάζει το 2CV του το 2011.
«Πέρασα πέντε χρόνια από τη ζωή μου εκεί, 5.000 ώρες δουλειάς, πάθος, μέρα και μερικές φορές νύχτα. Και το 2CV έφυγε από το εργαστήριό μου οδηγώντας το τον Σεπτέμβριο του 2017», λέει στο AFP.
«Έχω ένα σφίξιμο στην καρδιά μου. Αλλά έχω ήδη ένα άλλο τρελό εγχείρημα στο μυαλό μου: την κατασκευή ενός κουπέ Chapron DS21 Cabriolet, σε 27 μήνες, για τον εορτασμό της 70ης επετείου του DS», ανακοίνωσε ο συνταξιούχος.
Έτσι, οι δημοπράτες υπολόγισαν την αξία του αυτοκινήτου με βάση το «παγκόσμιο ρεκόρ για ένα 2CV», που είχε πιάσει τα 176.000 ευρώ. Αυτό «έχει τη δυνατότητα να καταρρίψει το ρεκόρ», εκτίμησε ο Ρουιγιάκ.