«Πώς θα γίνει να τον απαλλάξουν οι δικαστές;», δήλωσε ο πατέρας του δράστη

Μια φονική ενδοοικογενειακή υπόθεση έχει συγκλονίσει τη Θεσσαλονίκη, με πρωταγωνιστές δύο αδέλφια. Το έγκλημα διαπράχθηκε μέσα σε διαμέρισμα στην οδό Αλεξάνδρειας, όταν ένας 50χρονος άνδρας δολοφόνησε την αδελφή του και στη συνέχεια παραδόθηκε στις Αρχές.

Ειδικότερα, ο πατέρας των δύο αδελφών από τη Θεσσαλονίκη μίλησε, την Κυριακή (21/9), στην εκπομπή «Εξελίξεις τώρα» του MEGA, εμφανώς καταρρακωμένος: «Ε, τι να κάνω; Κλαίω εδώ πέρα… τι να κάνω; Εγώ είμαι χάλια τώρα, τι να κάνω… δεν ξέρω τι να κάνω, τι να πω…». Στην ερώτηση αν περίμενε ποτέ κάτι τέτοιο, απάντησε: «Όχι, δεν το περίμενα. Όλοι συγχαρητήρια mo;y δίνουν για τον γιο μου. Χρόνια, χρόνια είναι αιμοδότης από 18 χρονών, αιμοδότης είναι. Καλό παιδί… όλοι τον ξέρουν».

Ο πατέρας τόνισε επανειλημμένα πως ο γιος του ήταν αγαπητός στην κοινωνία, στη Θεσσαλονίκη, και δεν είχε δώσει δικαιώματα, τονίζοντας το εξής: «Ο σκοπός τώρα είναι πώς θα γίνει να τον απαλλάξουν οι δικαστές. Είναι καλό παιδί. Όπου να πας, όλοι συγχαρητήρια μού δίνουν. Όλος ο κόσμος».

Πατέρας δράστη: «Δεν είχαν προηγούμενα»

Πάντως, για τη σχέση των δύο αδελφών, ο πατέρας σημείωσε: «Ναι καλέ, ήτανε αγαπημένα. Χθες εδώ ήταν ο γιος μου, στο σπίτι μου, εδώ ήτανε». Μάλιστα, όπως ανέφερε, ο γιος του δεν του είχε εκφράσει καμία ανησυχία ή αρνητικό συναίσθημα για την αδερφή του. «Δεν είπε τίποτα κακό», είπε χαρακτηριστικά.

Ο πατέρας των δύο αδελφών από τη Θεσσαλονίκη εξήγησε ότι διατηρούσε καλή σχέση και με τον γιο και με την κόρη του, τόσο προσωπικά όσο και οικονομικά. «Βέβαια, είχα σχέσεις και οικονομικά και την στήριξα και όλα, μια ζωή ολόκληρη, και εγώ και ο γιος μου», τόνισε.

Επίσης, όταν ρωτήθηκε αν ο 50χρονος αντιμετώπιζε ψυχολογικά προβλήματα, ο πατέρας ήταν κατηγορηματικός: «Όχι, τι προβλήματα; Δεν είχε προβλήματα. Δεν ξέρω τώρα τι έγινε».

50χρονος δολοφόνος: «Τώρα συνειδητοποιώ τι έχω κάνει»

Προθεσμία να απολογηθεί την προσεχή Τετάρτη (24/9) ζήτησε και έλαβε ο 50χρονος αδελφοκτόνος, ο οποίος έπνιξε με σακούλα την 59χρονη αδελφή του, στην περιοχή της Χαριλάου, στη Θεσσαλονίκη.

Ο εισαγγελέας άσκησε δίωξη για ανθρωποκτονία εκ προθέσεως σε βάρος του 50χρονου που σκότωσε την αδερφή του, το μεσημέρι του Σαββάτου (20/9), στην περιοχή της Αναλήψεως Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, ο κατηγορούμενος οδηγήθηκε το πρωί της Κυριακής (21/9) στον εισαγγελέα υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας, πλαισιωμένος από ισχυρή αστυνομική δύναμη και φορώντας αλεξίσφαιρο γιλέκο.

Επισημαίνεται ότι, το Σάββατο (20/9), παραδέχθηκε ενώπιον των Αρχών ότι σκότωσε την ετεροθαλή αδελφή του, η οποία μόλις λίγες ώρες πριν είχε λάβει εξιτήριο από το νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν από τις 9 Σεπτεμβρίου έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο. Όπως αναφέρουν πληροφορίες ο ίδιος ισχυρίστηκε στον Εισαγγελέα ότι θόλωσε.

«Μία συγκεκριμένη συμπεριφορά επαναλαμβανόμενη της αδελφής μου με έκανε να θολώσω και να χάσω τον αυτοέλεγχο», ανέφερε ο 50χρονος και πρόσθεσε: «Είμαι συγκλονισμένος και συντετριμμένος με αυτό που έγινε. Τώρα αρχίζω να συνειδητοποιώ τι έχω κάνει».

Ο άνδρας τηλεφώνησε στην Αστυνομία, στις τρεις το μεσημέρι του Σαββάτου (20/9) και ενημέρωσε τους αστυνομικούς ότι σκότωσε την 59χρονη αδελφή του, μέσα στο διαμέρισμά της, στην οδό Αλεξάνδρειας, στη Θεσσαλονίκη. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί με περιπολικό, που επιβεβαίωσαν το περιστατικό και συνέλαβαν τον δράστη.

Συνεχίζεται η έρευνα στη Θεσσαλονίκη

Η Αστυνομία συνεχίζει την προανάκριση για την υπόθεση, ενώ αναμένονται ιατροδικαστικά ευρήματα και η απολογία του κατηγορουμένου. Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό το κίνητρο της δολοφονίας, με τις Αρχές να εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news