Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη – Σίσι για τη Μονή Σινά

Ελληνική αντιπροσωπεία μεταβαίνει στην Αίγυπτο τη Δευτέρα

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι είχε πριν από λίγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι εξελίξεις που αφορούν στην Ιερά Μονή Αγίας Αικατερίνης του Σινά, μετά την πρόσφατη απόφαση της αιγυπτιακής Δικαιοσύνης.

Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε τη σημασία της διατήρησης του προσκυνηματικού και ελληνορθόδοξου χαρακτήρα της Μονής και την επίλυση του ζητήματος με τρόπο θεσμικό.

Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν ότι η λύση βρίσκεται στην ήδη καταγεγραμμένη κοινή κατανόηση των δύο πλευρών, καθώς και σε όσα είχαν συμφωνηθεί κατ΄ ιδίαν και ανακοινωθεί δημοσίως κατά την επίσκεψη του προέδρου της Αιγύπτου στην Αθήνα στις 7 Μαΐου.

Συμφώνησαν ακόμη ότι στο πλαίσιο αυτό, τη Δευτέρα, 2 Ιουνίου, ελληνική αντιπροσωπεία θα μεταβεί στην Αίγυπτο για την περαιτέρω επεξεργασία της συμφωνίας με σκοπό την ταχεία ολοκλήρωση της.

Αίγυπτος Σινά Κυριάκος Μητσοτάκης Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news