Ξεκινά στην Πτολεμαΐδα ο εμβολιασμός κατά της νόσου Covid-19

Από το Δήμο Εορδαίας και το Κέντρο Υγείας Πτολεμαΐδας ανακοινώνεται ότι, ξεκινά από την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023 στην Πτολεμαΐδα ο εμβολιασμός κατά της νόσου Covid-19, με το νέο επικαιροποιημένο εμβόλιο.

Η διαδικασία εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού με αναμνηστική δόση θα γίνεται στο Κέντρο Υγείας Πτολεμαΐδας (Γονατά 1 & 25ης Μαρτίου), κάθε Παρασκευή από 8.00-15.00.

Οι πολίτες του Δήμου Εορδαίας που ενδιαφέρονται να εμβολιαστούν κατά της Covid-19 πρέπει να προγραμματίσουν τον εμβολιασμό τους, κλείνοντας ραντεβού μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής emvolio.gov.gr, όπως γινόταν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Newsroom
Newsroomhttps://ekozani.gr
Γίνε εσύ ο ρεπόρτερ και στείλε την είδηση της ημέρας... info@ekozani.gr
spot_img

more news