Εκνευρισμένη εμφανίστηκε η Ζέτα Μακρυπούλια επειδή έχασε την πτήση της με προορισμό την Σάμο, γιατί άργησε να φτάσει στο check in κατά τρία λεπτά, όπως αναφέρει η ίδια. Οι δηλώσεις της έχουν γίνει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο Twitter, με τους χρήστες του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης να παίρνουν θέση, ασκώντας κριτική στην ηθοποιό και παρουσιάστρια.
Η Ζέτα Μακρυπούλια εμφανίστηκε σε βίντεο, λέγοντας τα εξής: «Γεια σας παιδιά, εγώ μόλις γύρισα από το αεροδρόμιο, ενώ κανονικά θα έπρεπε να είμαι στη Σάμο αυτή τη στιγμή και θα έπρεπε να με έχει πάει η Sky Express στη Σάμο. Κάτι που δεν συνέβη, όπως καταλαβαίνετε και θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτή την εμπειρία, γιατί είμαι και έξαλλη, δεν σας κρύβω».
«Αυτό το αεροπλάνο το έχασα λοιπόν, εγώ. Ήμουν στο αεροδρόμιο κανονικά στην ώρα μου, ξεκίνησα να πάω για το check in. Όταν κατέβηκα κάτω, λέω “ας πάω και λίγο στην τουαλέτα 1′ λεπτάκι να μην το έχω κι αυτό στο νου μου”. Φτάνω λοιπόν, στο check in κι ήταν άδειο. Ήταν δύο κοπέλες που δεν είχαν και πρόθεση να βοηθήσουν», συνέχισε η ηθοποιός.
«Λέω “παρακαλώ για τη Σάμο;”. Μου λένε “το χάσατε, έπρεπε να ήσασταν εδώ 20′ πριν”, λέω “μα είμαι 20′ πριν εδώ”. “Όχι, είναι και 43′ μου απαντούν, έχετε αργήσει 3′ ολόκληρα λεπτά”. Λέω “κάνατε κάποια ανακοίνωση; Γιατί δεν άκουσα κάτι. Ήμουν στο αεροδρόμιο, απλά είχα μπει στην τουαλέτα”. Μου απαντούν λοιπόν, ότι “δεν κάνουμε πια ανακοινώσεις, οπότε δεν υπάρχει κάποια λύση”. Πρέπει να ανέβω πάλι πάνω και να δω αν υπάρχει κάποια άλλη πτήση κτλ», περιέγραψε στη συνέχεια.
Κλείνοντας, η Ζέτα Μακρυπούλια τόνισε: «Κάνω λοιπόν, αυτό το βιντεάκι πρώτον, γιατί κάπου θέλω κι εγώ να ξεσπάσω. Δεύτερον, έχω ταξιδέψει σε όλη τη γη και δεν μου έχει συμβεί ξανά ποτέ αυτό, ακόμα και σε στιγμές, που δεν σας κρύβω, έχω αργήσει, με έχουν βάλει με έναν τρόπο μέσα στο αεροπλάνο. Η Sky Express όχι, δεν τα κάνει αυτά. Μπήκα λίγο στο site, έψαξα κι είδα πάρα πολλά τέτοια παράπονα από πάρα πολύ κόσμο για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Οπότε έχω κάνα δύο απορίες που θέλω να μου λύσετε. Πρώτη απορία: Από πότε σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια; Που δεν σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στα αεροδρόμια, σταμάτησαν οι ανακοινώσεις στην Sky Express. Γιατί άλλα last call τα άκουγα, όσο κάθισα στο αεροδρόμιο, αποσβολωμένη απ’ αυτό που μου είχε συμβεί. Δεύτερη απορία. Πώς μπορώ να το μάθω εγώ αυτό; Πώς μπορώ εγώ, ο πελάτης σας να ενημερωθώ ότι δεν κάνετε πια last call; Και τρίτον, ποιο είναι το κέρδος για εσάς;».
Οι αντιδράσεις στο Twitter
Οι αντιδράσεις των χρηστών στο Twitter είναι πολλές, με τους χρήστες να επικροτούν την εταιρεία που δεν καθυστέρησε την πτήση.
Έτσι είναι κερα “Ξέρεις ποια είμαι γω” Ζετα μου
– Και ΔΕΝ κάνουν πια ανακοινώσεις γτ υπάρχουν ΟΘΟΝΕΣ
– Και αν δεν ακυρώσεις ΠΡΙΝ κάποιες μέρες λεφτά πίσω ΔΕΝ παίρνεις
– Και η #SkyExpress φεύγει στην ΏΡΑ της ΣΕΒΟΜΕΝΗ αυτούς π ήταν στην ΏΡΑ τουςΤώρα έμαθες pic.twitter.com/2pzi2eHsEf
— zoi (@zneraida) June 4, 2023
Η Μακρυπούλια πήγε στο αεροδρόμιο χωρίς να έχει κάνει check-in. Έφτασε εκει 20′ πριν ανοίξει το boarding κι αντι να κάνει check-in πήγε και τουαλέτα για να φρεσκαριστεί. Λυπάμαι αλλα η ζωή ειναι σκληρή. Συγχαρητήρια στην #Skyexpress που δεν ενέδωσε στο “ξέρεις ποιος ειμαι εγω;”.
— I am not a number (@oMesosOros) June 4, 2023
Εμείς στην Sky Express, πετάμε πάντα στην ώρα μας! Απόδειξη οι δυσαρεστημένοι πελατες που άργησαν μερικά λεπτα επειδή νόμιζαν ότι κολλάμε μπρίκια!pic.twitter.com/7w2fWIN0cZ
— Ζεβεδαίος ᠻ𝘳ꫀꫀꪶꪖ́ꪀτσερ Φούφουτος (@hidiecrybye) June 4, 2023
Αν έχουν επιχειρηματικό μυαλό στη @SkyExpressAir θα βγάλουν άμεσα διαφήμιση που να λέει:
“ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ, ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΕΤΑ”
🤝#SkyExpress— ms (@ms666__) June 4, 2023
100% με την Sky Express που δεν υποχρέωσε 150 άτομα να περιμένουν την ανθυποσελέμπριτι Μακρυπούλια, ούτε επέβαλε σε 3000 ανθρώπους να ακούσουν μία ακόμα άχρηστη ανακοίνωση, επειδή κάποιος είχε το θράσος να θεωρεί ότι δεν έγινε και τίποτα να αργήσει 3 λεπτά. pic.twitter.com/oXL82M6w78
— Γεώργιος Γρίβας (@grivas_digenis) June 4, 2023